Anlamadım nedir bu MOKOKO?

Facede çoktan yayılmış esprileri çoğalmış ben henüz yeni gördüm nedir bu ağızca ciklet olmuş MOKOKO?

link

Güncellemeler:
Evet fazlasıyla açıklayıcı oldu çok teşekkürler :D

Bizim milletimize iyi dalgalık bir isimmiş, MOKOKO; abii çok iyiii yaaa ;) :D

0|0
6|12

En İyi Erkek Görüşü

  • İki mühendisin yolu afrikaya düşer. orada zenci yamyamlar bu iki mühendisi esir alırlar. yamyamların reisi mühendislerden birine sorar:

    - ölüm mü mokoko mu?

    mühendis çok kısa düşünür ve ölmektense mokokoyu tercih eder. fakat mokoko ne demek bilmemektedir.

    daha sonra 2.05 boylarında iki zenci gelir, mühendisi alır ve tecavüz ederler.

    sonra reis döner ve diğerine sorar:

    - ölüm mü mokoko mu?

    mühendis şereflice ölmeyi tercih eder.

    - tabiiki ölüm!

    yamyamların reisi komutunu verir:

    - ölene kadar mokoko!

    Valla ben internetin yalancısıyım :D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • bu gece mokoko? :D

    0|0
    0|0
  • alayına gider diyor

    1|0
    0|0
  • Fan fini fin fon seksi don.

    1|0
    0|0
  • o resimdeki sapka :D simdi onuda anlamıcan prezervatif acık acık solim :D mokokonunda halk dilinde kullanıldıgı mana en kapalı haliyle sevişmek dersek acıklayıcı olur heralde :D

    0|0
    0|0
  • valla bende ilk defa duyom mokoko diyince aklıma bitek futbolcu gelio siyahi futbolcu ismi gibi mokoko :D

    0|0
    0|0
  • Rokoko biliyorum ben. Güzel yapan bir iki yer biliyorum. Reyhan Pastanesi mesela.

    0|0
    0|0
  • mokoko kızıldereli fıkrasından türemiş ama o fıkrayı burda anlatamam çok ayıp:P

    0|0
    0|0
  • ben de bilmiyorum fotoğraftaki puzzelı birleştirdim buldum :D

    0|0
    0|0
  • Askerde çok kullanılan bir kelime argo:)

    0|0
    0|0
  • erkeklerin cinselliği hayvanca ima etme şekli.

    0|0
    0|0
  • kondom :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • bende bılmıyordum ama üstündekı fotograftan falanda mı ayıkmadın mevzuyu gogileye baktın mı :D

    0|0
    0|0
  • ilk kez şimdi duyuyorum linki açmadan cevaplara baktım allah allah bu kelımede bunu nasıl anlatıyor çağrışımı yok kız haklı dedim ama linki açınca anlamamanı yadırgadım doğrusu

    0|0
    0|0
  • Alışveriş

    0|1
    0|0
  • YAVAŞ YAVAŞ ÖLüM MOkOkO GENÇLİq

    0|0
    0|0
  • heryer mokoko

    0|0
    0|0
  • Yuh ulan ben bile biliyorum hani :P

    0|0
    0|0
Yükleniyor...