Google açılmıyor ve internette sorun var

Arkdaşlar google açılmıyor ve ınt ağırlaştı sizdede var mı sorun ?

Güncellemeler:
Arkadaşlar domainlere türkiyeden giriş sağlanmıyormus sorun bu şuan :S
Sorun ara ara gıdıp gelıyordu.. duzeldı gıbı şu an :)
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • İnternet tarayıcınızda sorun olabilir ben hepsine giriyorum

Kızlar Ne Diyor 13

  • dün aynı sorun bende de vardı.ne google açılıyordu ne facebook ne başka bişey :S anlayamadımm

  • benim de sorunluydu bugün :(

    • düzeldi tamam geçti tamam sakin ol :D

  • bende bir sorun yok

  • Ks nin sana para vermesi lazım sayende saglam hit yaptı.An itibari ile google sonuclarda 1.sırada bu soru :/ gizleneyim :)

  • yine modemdendir diye dusunmustum :-)

    • overte demıstım erkek erkeğe :DD
      memesene msn mı oluyor ? :DD kım?

    • @soran
      cekil

    • sen kime la diyon la hero delir.
      memesene gel

    • Öncekileri Göster
  • :) olsun bırak belki KIYAMET ALAMETİ derler ona da :)

  • Bende bi tek facebook'a giremiyorum bir de internet çok yavaş.

  • Aynen aynen deliricem 2 saattir facebook'a giremiyorum

  • Ben de sadece bende var zannediyordum ama benimki düzeldi sabah açılmıyordu

  • Bende de var dün akşamdar beri :(

  • evet yakında tamamen gtcek galiba:D

    • duyarım yaa o cırtlak ses duyulmazmı :D

    • yok saol dicem duymıcaksın sesimi:D

    • benim gibi olabilrisin aslında bana takılaraktan :)))

    • Öncekileri Göster
  • evet nefret edıyorum face e gıremedım yaaaa

  • ben de benim vınndan kaynaklanıyor sanmıştım

Erkekler Ne Diyor 25

  • Genel bi sorun

  • Sorun Google DNS..!Kullananlar default değerlere dönsün.

  • Bendede oldu sorun geldi tekrar.

  • 21 aralık yaklaşıyo alışın :)) internet yok bende de telefondan bağlanıyorum.

  • evet bi ara gitti geldi kablolarla biraz oyna

  • bende her siteye giriyor faceye girmiyor sadece

  • nasil bir osrun yaşiyorsun

  • biraz önce internet olduğu halde internet sayfası gelmiyodu bişeyler oluyodu . internet gitti . şuan düzeldi sorun . faceye girmiyodu şimdi giriyor . bakım onarım diyelim gitsin :D

    • öyle Tabe :D git kanal 7yi aç izle ya da show tvyi aç izle 1 saat sonra düzelmezse gel yanıma :D dediğim kanallarda güzel şeyler var :D izle moral bul :D

    • sanırım öyle

  • Nasıl bir sorun. Bende bir sorun yok.

  • benim internetim gitti.

  • Türkiye çapında bi sorun sanırım. Birçok kişi aynı dertten muzdarip:..

  • ne oluyo ki sanki internet evine saldırıya geçti sakin ol sadece sen değilsin şuan çoğu kişi sorun yaşıyor bazı site ve sayfalarda bende de face sorunu var

    • internet kafeye git komşuları gez düzgün çalışan bi bilgisayar bulursun

    • çok önemli bir işim var ve internette sorun var...

  • 21 aralık alametlerı bunlar uyanın artık !

  • Galiba türkiye genelinde var

    • 21 aralık yaklaşıyo normal :D

    • TELEFONDADA VAR BU SORUN

  • ne gibi şeyler?

  • ewt internette bi sorun var bu terste bi işlik var

  • var benzer bir sorun. devam ederse vpn ile bağlanacağım belki düzelir

  • bende sorun yok. internet geçmişini temizlemeyi dene

  • aynen ya nette acayip problem var :)

    • hahahaha :)))) ainen olabilir

    • sıcaktan yanmıstr seninki

  • az önce bendede olmuştu!

  • Bende sadece face açılmıyo

  • bende de www.redtube. com açılmıyor, sizde de sorun var mı ?

  • Facebook açılmıyor bende sadece.

  • bende sorun yok

  • benim internetim yok şu an

Yükleniyor...