• Sor
  • Bence

Ilk buluşmadan sonra aramayan erkek?

yeni tanıştığım birisi 3 gündür beni aramıyor ne mesaj atıyor ne de başka bir şey anlamadığım şey şu ilk buluşmada bana iltifatlar etti çok yakın... Daha Fazla

En İyi Görüş

  • işi biliyor da ondan

    • ne gibi gibi

    • Öncekileri Göster
    • çok doğru :S

    • Gün gibi görüyorum, karanlık ruhlarınızı :)

Erkekler Ne Diyor 12

  • kırılma diye demiştir sana sonra begenmemiş olabilir

  • Sen ona gerekli ilgiyi gösterdin mi? Erkekler çok ilgi gösterirler ilişkinin başlarında özellikle*aynı ilgiyi kendiler de beklerler.

  • kontürün varmı diye sordunmu

    • o kontörsüz kalacak birisi değil

  • peki buluşmadan sonra sen onu hiç aradın mı yada msj çektin mi belkide o da senin için aynılarını düşünüyordur kız bana msj atmadığına göre demekki benden hoşlanmadı biz erkeklerde vardır böyle durumlar

    • ben hemen ertesi gün mesaj çektim ama ondan sonraki 3 gün boyunca arayıp sormadı beni:(

    • Öncekileri Göster
    • mesajım gitti napıyosun diye yazmıştım o da cevap verdi ama o günden beri aramıyor işte 3 gün oldu:(

    • boşver ozaman hiç kafana takma kaybedersede o kaybeder. zaten siz kızlar size gerçekten değer verecek erkekler dururken hep olmadık kişilere gönül kaptırıyorsunuz

  • belki eski sevgilisiyle sorun yaşamış olabilir..belki de bazı kişisel sorunları vardır..çıkar ortaya yakında

  • fazla ısrarcı olup bıktırmak istemiyordur... bu iş balık tutmaya benzer aslında... izlemişsindir belgesellerde önce oltayı çeker sonra biraz serbes bırakır sonra tekrar çeker... aceleye gerek yok yani...

  • Fiziksel olarak beğenmemis seni. Fakat kişilik olarak yakın bulduğu için ilgi alaka göstermiş görüşme esnasında.

  • beklentisi başkadır ve sende o ışığı görememiştir.. acaba merak ediorum opmeye filan kalktıda izin mi vermedin ? klasik erkek tripleri..

  • Elektrik alamamıştır. Daha iyilerini bulmanı istiyordur.

  • büyük bir ihtimal aranan kriterlere uymuyorsun ;) boşver takılma fazla herkes kendini erişilmez zannediyor benim de başıma çok geldi en güzel kızları da kaçırmadım :)

  • sorunları vardır bence üzülme

    • umarım öyledir...

Kızlar Ne Diyor 9

  • Demekki anlık ikirleri değişen birisi boşver.

  • Aradığı şeyi sende bulamamıştır.Nezaketen öyle davranmıştır ..

  • İstemiyordur. Olmayacağını düşünmüştür

  • hoşlanmamış ve istemiyordur, hoşlanan erkek peşini bırakmaz

  • ilk buluşmada üzmek istememiş ama eve gittiğinde mesaj atmadıysa aramadıysa olmamıştır o iş :)

  • sen ara madem bulustunuz madem bulusmada guzel geçtı ara halını hatrını sor baktın cıkmıyor telefonlara cocuk fıkrınden vazgeçtı demektır

    • ben zaten aradım 3 gün önce ilk arayan bendşmnhep ben mi arıycam:S

  • Ben de arayıp sorulmayanlardanım adeta gün sayıyorum ama mesaj falan yok tabi ben ilk buluşmada bir de yere kapaklandım daha kötüsü olabilir mi:S

  • İltifat ettiyse ve yakın davrandıysa senle ilgili bir problemi olduğunu düşünmüyorum. Bu soruyu sorman için ve dikkatini çekmek için aramamış olabilir. Sen ara. Hafif cilveli bir azar çek.

  • hoşlanmamış olabilir veya sen de msj atmayıp aramadıysan senden beklemiş de olabilir

Yükleniyor...