İnternetten sevgilinizin kiminle konuştuğunu, mesajlaştığını an ve an kontrol edebileceğinizi biliyor muydunuz?

Arkadaşlar, bir arkadaşın cevabında sevgilinizin telefonunu internette kontrol edin siz de kurtulun bizde şeklindeki yorumunu okudum az önce.

Bu özelliği yıllardır biliyorum ben ve istediğiniz kişinin kimlerle konuşup mesajlaştığını onun haberi olmadan saniyesi saniyesini öğrenebiliyorsunuz bu sistem sayesinde.

Ben bu özelliği bilmeme rağmen kendi erkek arkadaşımda hiç kullanmadım, kullanmam da. Özel hayata müdahaledir bu bence ve güven olduktan sonra hiç gerek yok böyle oyunlara diye düşünüyorum.

Peki siz hiç böyle birşeyi denediniz mi ya da kullanmayı düşünür müsünüz bu özelliği? Ne kadar etik sizce bu davranış, ne kadar doğru buluyorsunuz?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Ne gerek var ya anlamıyorum ve çok üzülüyorum böle şeylere çünkü başıma geldi ve hiç hoşlaşmadım takip olayı dinlettirme insanı paranoyağa çeviriyorrr hiç hoş değil ve uzun süre etkisinden kurtulamadım...

    • katılıyorum çok doğru.

    • bende insanlar dikkate alsın ve sevip güveniyorlarsa sakın ola ki bunu yapmasın diye seni en iyi cevap seçtim canım, bu durum sadece güven olayı 0'sa uygulanmalı bu, yoksa sonu onu ebediyen kaybetmek olur..

      ayrıca bunu sadece erkekler yapmıyor ki, hepimiz kısır bi döngüdeyz aslında.. benim şimdikinden önceki erkek arkadaşım kelimenin tam anlamıyla profesyonel bi yalancıydı, ona yapmak zorundaydm bunu yapıp öğrendm.şimdiki ise onunla taban tabana zıt birisi ve ben asla ona bunu yapmadım yapmam da

    • 3 günde bir herşeyin şifresini değiştiriyorum acaba nereden çıkacak diye panikliyorum konuştularımı seçiyorum sakın ama sakın hiç birinsan evladına yapmayınız unutmaynızki hiçbirimiz masum değiliz... Malesef çok dogru profosyonel yalancılar çok fzla ama birde şu duurum var eski sevgililerinde canı yanan erkekler yeni svegililerine kök söktürüyorlar yani fatura sana kalıyor... Kısır bi döngüdeyiz aslında...

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 17

  • 1ay

    Eğer sevgiliniz android telefon kullanıyor ise onu takip etmeniz çok kolay bunun için sanalpazarda target spy diye aratmanız yeterli, ayrıca 3 günlük deneme sürümü mevcut daha uzun kullanım için satın almak gerekiyor.

  • gerek duymam bunlara

  • yasal değil, kişil,k haklarının & haberlelmenin gizlilğinin ihlali

    cezası ağır, kalkışmayın bile

    • yo zaten kişinin onayı oluyor.

  • ama web sifresini bilsen bile girdiğin anda telefonuna mesaj gider elemanın ..anlaşılır ki o ..

    • anlaşılmıyor.

    • hmm anladım pek ihtiyacım olmadığı için ayrıntısını bilmiyorum.. güven ortamını en başta yaratırım olmuyorsa uzatmam güvenemediğim insana katlanamam her sözü yalanmış gibi gelir aşırı paranoyağa bağlarım..uzatmanın anlamı yok.

    • onu da web üzerinden engellemenin yolu var zaten öğrenmesi de gerekir elemanın. hem güvensizlik hem arkasından iş çevirme olur bu

  • arkadas cok sacma bı uygulama.madem ıcınde guven olmadan nasıl sevıyorlar anlamıs degılım.

  • ilişkimin başında denerim

  • kontrolsüz bir aşk yaşarım her evresinde

  • kızım kafanda soru işareti var soruyu değil ben senin beynini okudum merek etme

    • peki bakalm :))

    • tamam kızım aklından geçmeyenleri okumuşum 6. hissim karışıyor bazen :))

    • vay be benim aklımın ucundan geçmeyenleri sen okuyabiliyorsun ya, ultra zeki olmalısın, "oğlum" :D soru başlığına göre değil içeriğe göre cevap verelim lütfen

  • aşk bişbirine güvenmektir sen kafanda şüphe var öyle aşkın içine et sen aşk gözün kapalı sevdiğin insana güvenmektir sende o yok demek ki senin güvenini kazanamamış eğer şüphen varsa takip et

    • sorunun içeriğini okumadınız sanırsam

  • Telefonda kımlerle mesajlastıgını ögrenebilirsin fakat vodafo*n hattı olması lazım

    Bilgisayara gelince keylogger kurman lazım pc sıne fakat evıne gıdebılırmsen

    • telefonunu numarsını bil onay ver yeter anında takip

    • onu bılmıyorum vala sevgılımede sonsuza dek güveniyorum

    • yoo bunlara hiç gerek olmadan birtek telefonunun web şifresini bilmek şartıyla istediğin tüm verileri ulaşabilirsin.

      kiminle konuşuo, kiminle mesajlaşıo, ne zaman, ne kadar vs.

  • sen bu soruyla kaç paranoyak kızın aklına girdiğinin ve kaç aldatan erkeğin rahatını bozduğunun farkında mısın :D kızlar bilmesin böyle şeyler.

    • niye ne güzel erkeklerde aldatmasın.

    • canın sağolsun senin

    • bu zihniyetteki adamlar da kontrol edilmeli tabi.

      -1

  • onun haberi olmadan telefon nasıl dinlenir anlamadım,çok kolay bir teknoloji değil bu inanmak güç bunu ancak istihbarat servisleri yapabilir diye düşünüyorum

    • telefon dinleme değil nerde olduğunu buluyorsun.

    • estağfirullah :D

    • önünde saygıyla eğiliyorum:)

    • Öncekileri Göster
  • Böyle bir şey benim başıma gelse en mutlu anını kollar tam o anda ayrılırım herhalde =)

    • bnden de diğer cevap veren tüm arkadaşlara verdiğim gibi bi artı :D

    • Muhtesem bir öc alma plani +1

  • Ayrılma sebebidir bu davranış...

  • ztn o aşamaya gelmişse takip etmeyi ettirmeyi filan düşünüyorsa insan o ilişkinin tekrar gözden geçirilmesi gerekir

  • evet bu zimbirtilar var da o kadar guvensizsem ne isim var onunla ?

  • Yapmam guvenmiyorsam ayrilirim bana yapilmasinida kabul etmem

Kızlar Ne Diyor 22

  • 3ay

    Bu program nasil yukleniyor biraz detayli bilgi verebilirmisiniz

  • canım ben yeni üye oldum bu yazını okudum da bana yardımcı olabilir misin?

  • şifre yazıp 2222 gönderiyoruz bildiğim kadarıyla peki o şifreyle nsl bakılıyor internetten kiminle görüştüğü

  • bazı durumlarda gerek oluyor peki nasıl yapıcaz bu programı bilginizvar mı?yrdımcı olurmusunuz?

    • 3ay

      Nasil oldugunu ogrendiyseniz banada yardimci olabilirmisiniz

  • Biliyorum bilmez olur muyum.uzmanım.

    • :))))

    • bu soru senin içindi zaten :)

  • Kuşkulanırsam yaparım.

    Birde hattım vodafone ama online işlemler,lira işlemleri falan yok?Bilen birileri yardımcı olabilir mi?

  • kullanan varsa benimle iletişime gecsin

    • 3ay

      Nasil oldugunu ogrendiyseniz bilgi verebilirmisiniz

    • program mı site mi link atarsan sevinirim :)

    • internetten yapıyorsun senin numaran kim takip edilecekse numarası gerekli sonra karşılıklı onay 40 kuruş karşılığı nerde olduğunu öğren kurtul

  • ne kadar merak esem de yapmam, ilişkimi bitirmek istemem o an.. GErek yok böyle şeylere, zaten güven yoksa ilişkinin ne nlamı kalır ki..

  • Bana face sifresini vermisti.. Uyanik guya herseyi silmis ama twlefondan face e girdiginde telefondan onun facesine yollanan msjlari gorebiliosun... Eskilerden kalma kizlar tarafindan gelen msjlarini okumustum ve tam bi paranoyak oldum cok kiskanc biri olmadigi halde eskide olsa kiskandim... sonra face chatteyken sohbet ettikleri zaman bi arkadasiyla okuyodum ne yalan soyliyim... Sonra hani sifeeyi o verdigi halde degistirmesini istedim sonucta bana guvendigi icin verdi ama sen meragindan surekli ozelini kurcaliosun... İyiki degistirmis icim rahat en azindan bi sucluluk.duygusu yok arti yasal yollardan olsada:)))

  • of ya ne guzel bırseymısde ben sımdı o dedıgın seyı yurtdısı numarası ıcın nasıl yapcam :// nasılda ıstahla okumustum :/

    • oyle bı onay yapmıycagı ıcın benım ıs yatar :D tuh walla kotu oldu :D

    • karşındaki insanın onayı gerekli

    • onu bilemicem ya canım :(

  • Kesinlikle yapmam, büyük saygısızlıktır.

  • bu nasıl öğrenilir ne yapmam lazım sevgılımın kiminle konuştuğunu öğrenmek için numarasını mı gönderıyorsunuz detaylı acıklarmısınız?

    • 1ay

      sanalpazar.com da target spy diye aratın

    • 1ay

      3 günlük deneme sürümlü bir yazılım ile bu mümkündür

    • aynen dedığin gibi yapıcam tatlım öğtrenıcem konuştuğu kişiyi benı aldatıyorsa eğer asla affetmycem vede bıtırecem cok saol canm benım yardımın için çok saolasın

    • Öncekileri Göster
  • Bence bu bir kadının iç güdüsel olarak düşünecegi bir davranış ama yalnıl çünkü ister bay ister bayan istedikden sonra her türlü gizli kapaklı çapkılnlık yapar engelleme işi yalan faso fisooo birazda olsa güven olmalıı yani sen ipi koparma yeter kıskandıgınıda belli etme üstüne çok düşmee

    • doğru ve mantıklı bi yaklaşım canım

  • ben kullanırdım valla ne yalan söyleyim ...

  • Benim manyak eski sevgilim kiminle ne yazistiysam okuyormus. Tekmeyi koydum, mutluyum.

  • yaparım.

  • sımdı herkes asla yapılmamalı der kesın:)ondan sevgılım benı aldatıyormu dıye gunde yuzlerce soru okuyoruz ya:)

    neyse sahsen eger suphelı davranısları varsa ben yaparım sahsen yaptıktan sonra totoma tekme yemeyede hazırlanırım ama.

    ama normal gıden bır ılıskıyse bence kullanılmamalıdır aklın ucundan geçmemelıdır

    • bana yardımcı olurmusunuz nasıl oluyo hangi programı yuklemelıyım lutfen yardımcı olun

    • kesinlikle katılıyorum canım :)

  • Sevgilisine facebook, mail, bilimum account şifresini verenlere bu sözüm : "Aynı şey."

  • Bana yapılsa çok kızarım hayatımdan çıkarırım büyük ihtimalle.Karşımdaki insana da yapmam.

  • ne gerek var böyle şeylere

  • Bu durumda yasal yola kadar basvurma hakkina sahiptir karsidaki.

    Ben yapmam bana yapilirsada acimam mahkemelik oluruz.

  • Asla asla yapılmamalı hiç bir şekilde

Yükleniyor...