İlişkiyi tekrar heyecanlı hale getirmek için neler yapılabilir?

Merhaba arkadaşlar :D Diyelim ki 6-7 aydır sevgilin var ve ayrı şehirlerdesiniz...Ayda birkaç kez görüşebiliyorsunuz sadece..Ve hergün aynı şeyleri yaşıyorsunuz, telefonlaşmak mesajlaşmak, ne yapıyorsun, nasılsın, seni seviyorum falan :D ee insan sıkılır bu durumdan değil mi? :D Bu ilişkiye nasıl heyecan katılabilir? :D

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • anıden cıkıp gıderek?boyle seyler mutlu eder ınsanı bıde bızım bı taktıgımız vardı (gerçı aramızda 1.5 saat mesafe vardı ama) hergun bıseyler yazardık kagıtlara gunun sonunda oda yazardı bende bunlar romantık seyler degıldı yanı senı ozledım vs. mesela patates kızartması yıyorum ıyıkı sen yoksun varıl gıbı olurdun yersen:)fılan gıbısınden ve hedıye almayı cok severdık ama hedıyemızı soylemezdık asırı derecede eglencelı oluyor boyle seyler bıde mesela beraber telefonla konusurken ınternetten test cozun aynı sıteye gırın eglencelı testler var askla ılgılı sonra telefonda bırbırınızın verdıgı cevaplarla karsılastırın gulun fılan

    • önerilerin icin tsk:))) yarin yanina giderek süpriz yapabilirim :)

    • hadı bakalım allah nazardan saklasın sızı:)

Erkekler Ne Diyor 3

  • Hmm bitmiş o ilişki. Yani zaten heyecan denilen sey en fazla 1 ayda bitiyor. Onemli olan iliskide heyecan bitmeden yeni bir seyler yaratmaktır. Ortak birseyler. Onu da yaratamamıs gorunuyorsunuz. Asla zaten o ilk heyecanı geri donduremezsin bunu biliyoruz. ama en azından onun yerine ortak birseyler koyabilirdiniz. gecmis olsun

    • hayir bitemez birbirimizi cok seviyoruz :)
      ne gibi seyler yaratmak veya ortak birseyler koymak?

    • Öncekileri Göster
    • ihtiyacın olanı soyleme ihtiyacım yok

    • ok,by.

  • ayrılın. bak ne kadar heyecanlı olacak.

    • sonucta birbirini seviyorsunuz ama:P hem bu benim acimdan yazildigini nerden anladin:D

  • sevişmekten başka çaresi yok :))

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...