Yandex denilen zekasız icadı nasıl kaldırabilirim?

yandex denilen zekasız icadı nasıl kaldırabilirim? nasıl geldi anlamadım ama bir türlü gitmiyo...

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • IE ise Araçlar / Eklentileri Yönet. Bul ve devre dışı bırak.

    • Tamamen silmek istiyorsan kaldır butonuna da tıklayabilirsin.

    • Öncekileri Göster
    • Toolbar mı kastediyorsun, ana sayfan mı Yandex ?

    • Ana sayfa diyor anlattım olmadı diyor :D

Erkekler Ne Diyor 10

  • program ekle kaldırdan

  • Yandex'in sadece haritalama sistemi çok iyi. Panoramik görüntü sistemi mükemmel işliyor. Dünyanın en iyi gps sistemlerinden birine sahip olan Rusya'dan da bu beklenir :) Onun dışında arama motoru falan gerçekten angarya :)

  • denetim masasına gir program ekle kaldırdan kaldırabilirsin eklentilerini tamamıyle silmen gerekir

  • o yüklediğin şeylerden geliyo silersen yandex in olduğu programı o da gider

  • kınadım seni zekasız dediğin için

  • Program olarak gelmiş ise. Denetim Masası > Programlar > Program kaldır > Ordan programa sağ tıkla kaldır de. Ama başka şekilde ise tarayıcını söyle anlatayım. Yani varsayılan arama motorumu olmuş. Üst bar mı var.? :D

    • internet exp. açtığımda link bu sayfa açılıyo düzeltemiyorum. program olarak vardı anlattığın gibi kaldırdım.

    • Öncekileri Göster
    • hayır olmaz. ama o dediğin program nasıl bişey?

    • Dediğim programı açıon sana id şifre veriyor. sen onları bana veriyon. Bilgisayarına giriş yapyom. Sana burdan (yani pcden pcye) yardım ediyom. Fare falan herşeyi kontrol ediyorum. Yazabiliyorum.

  • Öncelikle nereye bulaşmış ? Nerden kaldırmayı düşünüyorsun ?

    • internet exp.

    • İnternet Seçenekleri >> Giriş Sayfası yerine link yaz.

  • Demek ki ''bizden cacık olmaz''mış..

  • denetim masası/program kaldır

    • denedim olmayi...

    • Öncekileri Göster
    • tamam kasma kendini chrome indir işte çok güzel

    • ya ben ikisini de kullanıyorum neyse artık böyle kullanırım

  • yandex nedir?

    • Babuşkaların arama motoru (:
      (Rusya)

    • :-)

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan henüz cevap yok! İlk cevap veren kız olarak fazladan Xper puan kazanabilirsin...

Yükleniyor...