Kediye işkence eden üniversiteli genç

arkadaşlar bu haberi belki duymayanlar vardır link lütfen bu iğrençliğe kayıtsız kalmayın sizlerde imza atın. link

videoyu ben izleyemedim şahsen kaldıramam. lütfen destek olun hatta eskişehir yaşayanlar varsa sağlam bir benzetsin o insan müsfettesini.

Güncellemeler:
aynı linkleri atmışım çok pardon. link ben gerekirse idam edilmesini isterim şahsen.
link link link konuşmalar burada daha net. bu numarası link bunlarda iletişim bilgileri rahat vermeyin arkadaşlar. link
sürekli güncelleme paylaştığımın farkındayım ama bu pişkinlik karşısında sessiz kalamıyorum. link

0|0
17|22

En İyi Kız Görüşü

  • bizimle paylaştıgın için teşekkürler bir oyda olsa faydamız dokunmuş oldu sanırım

    5|3
    0|0

Erkekler Ne Diyor 22

  • Gece gece içim karardı, nasıl insanlar barınıyor böyle aramızda... İnşallah tepkiler görmezden gelinmez, en ağır şekilde cezalandırılmalı bu it... Kanım dondu nasıl yapabiliyorlar bunları! Allah belasını versin.

    3|1
    0|0
  • imzaladım...Topluma dahil olan her bir birey doğayı ve doğanın üyesi olan her bir canlıyı sevmeli korumalı ve kollamalıdır.Hayvanlara karşı acımasız bireyler toplumdan uzaklaştırılmalı ve psikolojik olarak rehabilite edilmelidir.aksi taktirde karısını öldüren bir koca evladına tecavüz eden bir baba ola bilirler.

    3|2
    0|0
    • ben de psikolojisinin normal olduğunu düşünmüyorum. umarım tedavi edilir yoksa öldürsünler kendisi içinde daha iyi olur.

    • Hepsini Göster
    • nasıl insanlar var ya insanın kanı donuyor okuyunca. umarım bulur bu da cezasını.

    • bundan beterleri de var ne yazıkki.biliyor musun insanoğlu 4bin yıldır tek bir canlıyı evcilleştiremedi.sorsak bir sincap sizce güzel midir diye,bayılırım diyecek pek çok insan çıkar.lakin o sincabı kuyruksuz olarak hayal ettiğimizde gördüğümüz zaman saldırganlaştığımız fareden hiç bir farkı yoktur.

  • “Kim boş yere bir serçe kuşunu öldürürse, kuş kıyamet günü onu Allah’a şikayet edecek ve şöyle diyecektir: ‘Ya Rabbi! Şu adam beni (yemek gibi) bir menfaat için değil, (sırf eğlence olsun diye) boş yere beni öldürdü.” (Nesâî, Dahaya 42; Kenzu’l-Ummal, h. no: 39971)

    Zalimlerden olmayalım.''ALLAH ZALİMLERİ SEVMEZ.''

    4|3
    0|0
  • Arkadaşlar bu şahısa fena sinir oldum ben başbakanlığa şikayet ettim sizde edin ne kadar çok şikayet olursa o kadar dikkat çeker link bu b link aşbakanlık hayvanlar hakkında yasa düzenlemesi ve ağır cezalar verilmesi lazım şikayetiniz direk başbakanlığa gidiyor umarım şikayetler başbakana iletilir link

    1|0
    0|0
  • Bazen böyle agız dolusu sövmek agzını yuzunu parcalamak ıstersın ya.

    1|1
    0|0
  • Hızla yükseliyor imzalar.Teşekküler duyarsız kalmadıgın için.Burdan da bayagı imza cıkmıstır.

    1|1
    0|0
  • o kediyi o hale sokanın allah belasını versin

    1|2
    0|0
  • Hayvan olan o çocuk bence:///

    1|1
    0|0
  • Tek cümle ile; bunun ve bunun gibilerin Allah belasını versin öteki taraftan önce bu hayatta !

    1|1
    0|0
  • Gece gece kötü oldum. Tipsiz şerefsiz allahın cezası.

    1|1
    0|0
  • kedin kaybolunca seni de bir korku sardı tabi :(

    0|0
    0|0
  • link Sıra sana gelecek...

    1|0
    0|0
  • insanlık değil yazık

    1|0
    0|0
  • Vay be hayvan hakkı korurken insan hakkını elden alıyorsun ha

    18. yüzyıl kafası

    Sorun odaklı çalış az mübarek

    cayırt

    0|2
    2|2
    • ne yapalım madalya mı verelim o. çocuğuna? dili yok diye o hayvanlara eziyet edilmesi çok mu doğru bir şey! bence sen önce kendi mantığını ve vicdanını bir sorgula!

    • Hepsini Göster
    • böyle bir şey karşısında verdiğim tepkiye kılıf uydurmaktan vazgeç o zaman.

    • Hepimiz doğaya,hayvanlara hatta birbirimize zarar veriyoruz o zaman hepimiz idam edlilelim, tamam bu kasti yere yapmış bir ceza verilmeli ama idam edilmesi de ne demek, aptalca (bunu idam isteğin için diyorum) tepkiler vermezsen tepki de görmezsin...

  • allahım sen sabır ver

    0|0
    0|0
  • Bu herif ateist lan tipe bakar mısın..

    0|0
    0|0
    • ateistlikle ne alakası var söyler misin? bu insan olmakla alakalı dini inanış insanların ahlaklarını belirleyemez.

    • Hepsini Göster
    • sen sonunda görürsün gülmeyi..

    • haha :D

  • Mrb can bu videodaki arkadaş insan degildir insan olamaz

    0|0
    0|0
  • Bence hayvan ödlürmenin cezası da insan öldürmekle aynı olmalı <3

    0|1
    0|0
    • İnsan oldurmenin cezasi varmi sanki ? Adami oldur iki uc kurus ode cik

  • bu o.cocugunu imha etmek icin toplansa su imzalar

    0|0
    0|0
  • Hangi İl de Bi Allah'sız Kitapsız ?

    Allah Yarattı Demem İşte...

    0|0
    0|0
    • eskişehir de okuyor bartında ailesi yaşıyor şuan onların yanındaymış sanırım.

  • Bu adamın yaptığını nerden biliyorsunuz peki?Yüzünün göründüğü bir resim video vs var mı?

    0|0
    0|0
    • soruyu güncelledim farkındaysanız. o linkte çocuğun kendi yazdığı şeyler var ve videoyu kendisi atmış.

    • Bilmiyorum,yani karışık bir durum veya ben tam göremedim gibi,o yaptıysa bedelini ödemeli.

  • HERKES kendini bağlar usta .

    0|0
    3|2
    • derken?

    • Hepsini Göster
    • kafan çok güzelmiş kardeş güle güle kullan.

    • Sende ara sıra kullan kendikini küflenmesin :D hadi eyvallah

Kızlar Ne Diyor 16

  • Video'yu gördüğüm an fenalaştım zaten.

    İmza atmıştım ve paylaşmıştım.

    Eğer gidecek birini bulsaydım yanıma yarın basıp gidecektim de eskişehire.

    Daha yeni yeni sakinleşiyorum.

    Bu nasıl bir şerefsizliktir aklım almıyor.

    2|3
    0|0
    • inan oturup ağlıcam o derece kötü oldum.

  • Şu an o haberi okuyordum

    Bilinçli kişiler olayın altında sessiz kalmayıp kampanya düzenlemeleri yerinde olmuş

    Böyle i*nelik görmedim demekki hersey okumakla olunmuyor beyinde bitiyor olay nasıl vicdansızlıktır anlam veremedim.

    1|1
    0|1
  • Kanım dondu resmen böyle bir şeyin gerçek olduğuna inanmak istemiyorum. Bir de yüzsüzce yazıyor twitterdan şöyle zevkliydi böyle zevkliydi diye. 300 TL ile serbest bırakılmış inanılacak gibi değil. Bugün bunu yapan yarın aynısını acımadan insana da yapabilir. Kesinlikle ceza almalı, imzaladım.

    1|1
    0|0
  • attım imzamı

    1|0
    0|0
  • Yazıklar olsun. Bİr insan bunu nasıl yapar ya iğrenç ne diyeceğimi bilemiyorum 'insan' diyesim gelmiyor gerçekten. İmzamı attım bende.

    2|1
    0|0
  • Devlete* ne devlet ama . Para cezasiyla serbest birakilmis . Siz bu adami linc etseniz iceri falan atamazlar istediginizi yapin adalet yok bu ulkede cunku

    1|1
    0|0
  • evet gördüm mesaj aldım..gereken yapılıcak tabi hukuki olarak

    1|1
    0|0
    • yakalandı ve serbest bırakıldı..çünkü yasal olarak bir hapis cezası yok.o yüzden yasa çıkması için çalışılması lazım

  • Ben de izleyemem videoyu.. ama yaptığı resmen hayvanlık, böyle bir insan olamaz.. kediyi görünce kötü oldum ya :/ allah belasını versin başka bişey demiyorum böyle bir masum canlıya nasıl kıyarlar..

    1|1
    0|0
    • tipinde meymenet yok

    • bilmiyorum ama cidden psikolojik sorunları olmayan bir insanın yapması pek doğru gelmiyor. ya cidden bu insanlık falan değil ben akıl sır erdiremiyorum böyle olaylarda. aynen allahın tipsizi.

    • canı cehenneme

  • Allah cezasını versin ... Vicdansiz

    2|1
    0|1
  • belli ki adamın geçmişte yaşadığı psikolojik travmalar var...ve muhtemelen babasından kaynaklı. o adamın bunu yapması garip gelmedi, ki bu yarın bir gün pek çok adam da öldürür. ben nedense hep bu insanları değil de daha çok onları bu hale getiren insanları kınamışımdır (ailesi vs.)..kediye gelince de gerçekten iç sıkan üzücü bir durum..

    0|1
    0|0
  • Igrenc yaratik boyleleri egitim gormemeli atsinlar okuldan

    1|1
    0|0
  • Bu şahısa ceza vererek bir sonuca varamayız bu insanların psikolojik tedavi görmeleri lazım sadistlik bu.

    0|0
    0|0
  • lütfen videoyu izlemeyin . izlediğimden bu yana psikolojim bozuldu resmen . Allah hidayet versin bu gibi zalimlere .

    0|0
    0|0
  • ne biçim insan yaa . yazık günah

    0|0
    0|0
  • bu insan değil ki

    1|0
    0|0
  • Böyle adi şerefsizleri sokak ortasında ibreti alem için linç ederek öldüreceksin !

    1|1
    0|0
Yükleniyor...