• Sor
  • Bence

Onun beni sevdiğini nasıl anlarım? Benim onu sevdiğimi nasıl ifade ederim?

Günlerdir bakışıyoruz.Benim içimde ona karşı bir şeyler var ama onu bilemem.O piyano çalabiliyor bende şarkı söyleyebiliyorum doğal olarak müzik... Daha Fazla

En İyi Görüş

  • tabiki öğrenmenin tek yolu ve en zoru senin açılman. açılmadan nasıl anlarım dersen normalde hiç yapılmayacak bir şeyi senin için yapıyorsa, mesela bir arkadaşın için kalkıp o bir yere gitti diye gitmezken o senin üşenmeyipte geliyorsa bir işarettir. karşındakine iyi davranırsın, bu onuna ilişki düşündüğün anlamına gelmeye bilir ama normalde yapmayacağın bir şeyi sadece o kişi için yapıyorsa en güçlü işaret budur. ama kesin midir, tabiki değil. en yumuşak açılma yolu sen benim için çok değerlisin seninle farklı bir arkadaşlığım olsun istiyorum şeklinde girebilirsin konuya. onun öyle bir düşüncesi yoksa sende benim için değerlisin ama ben o anlamda düşünmedim şeklinde yumuşak bir bağlama yapılabilir. tecrübe ettim en iyi patlama yolu bu :)))

    • Açılmak, bir kız için zor sanırım.Yalnız kaldığımız bir ortam yokki.Ya öğretmen var,ya benim arkadaşlarım,ya onunkiler,genelde hepsi birden :D

    • yalnız bir ortam yakalaman şart. zaten açılma aşamasına gelmeden önce beraber birşeyler yapma aşamasına gelmeniz gerekiyor ;)

Erkekler Ne Diyor 6

  • onu övmen yeterli

  • aynen arkadaşında dedigi gibi belki sevdiginden emin olabilirsin ama sevildigini anlaman çok zor ha sorsan dahi dogru cevabı alırmısın o da ayrı bir konu ama bence senin yapman gereken açıkça konuşmak utanmadan sıkılmadan çekinmeden açıkça al karşına konuş bence ;)

    • :) O benden 2 yaş büyük.Onu istediğim zaman karşıma oturtup açıklayamam.Aslında efendi biri.Beni terleyeceğini veya daha farklı bir şey yapacağını sanmıyorum.Sorun ona nasıl açılacağımda? İşte bu çok zor...

    • Öncekileri Göster
    • Ezilmekten çok buna utanç diyelim... Herneyse :D yarın gidip boynuna atlıyım bari,tabiki öyle bir şey yapacak değilim."Seni seviyorum" demek o kadar basit değilki.3 haftadır tanışıyoruz.İnsanın onu tanıdıkça dahada çok aşık olası geliyor.Ama hayatım boyunca hiç bir erkeğe açılmadım.

    • unutma her şeyin bir ilki vardır.. Artı bu durum utanılacak bir durum da degil sonucta duygularını birebir paylşacaksın karşılık verip vermemek onun elinde inşallah istedigin gibi olur.. ALLAH işini rast getirsin...

  • Bence siz gidin açılın iyi bir ilişki doğabilir.

    • Bir kızın bir erkeğe açılması çok abes kaçmaz mı?

  • bitane papatya al seviyo sevmiyo diye yapraklarını yol

    • :D bunu deneyeceğim ...

    • ben denedim kesin tutuyo

  • sevdiğinden emin olursunda sevildiğinden emin olman zor ya

    • Erkekler bir kızı sevdiğinde ne yapar? .. Nasıl davranır

    • :))) bilmiyorum ama heral de etrafında pervane olur

Kızlar Ne Diyor 3

  • Bir gün sana bir şarkı söyleyeceğim senin için de ve bu şarkıyı söyle link muhakkak sana sebebini soracaktır , sen de açıklarsın o zaman ... Ama seni sevip sevmediğini zamanla anlarsın , senin için yaptıklarından ,hal hareket , davranışlarından , bakışlarından ...

  • Bence biraz daha zamana yay bunu ilerde doğru yanlış kendini belli eder.Damdan düşer gibi söyleme üzülebileceğin tepkiler alabilirsin.

    • Bende aynısını düşünüyorum..Bir anda zaten yapamam.

  • Ona hoşlandığını belirt ama direk gidip seni seviyorum deme erkeklik gururu kırılabilir :)

    • :D

Yükleniyor...