• Sor
  • Bence

Erkekler nasıl aşık olur?

Erkekler ! nasıl kızlara aşık olur birinin beni çok sevmesini istiyorum bi taraflarnı kaldrmadan =/

En İyi Görüş

  • Çok ilgi göstermezsen aşık olurlar sana erkekler bundan anlıyorlar tatlım.Çok ilgi gösterdiğin sevgini belli ettiğin zaman nasılsa cepte diyorlar ve soğuyorlar ulaşılmaz kızı oyna

    • saol canım .

    • ne alakabe ask dedigin sadece arzu...

Erkekler Ne Diyor 16

  • aşk diye bir şey yok dostum.

  • Hemde deli gibi. Aklından hiç çıkmaz. Salya sümük ağlar bide. Ne yani erkekler duygusuz yaratık mı?

    • öle gözüküolar =/

    • Öncekileri Göster
    • o zmn belli etmioruz =/

    • kendini kas, hafif gidecekmiş hissi ver o zaman.

  • Senin istemenle aşık olmaz, istekle aşık olunmuyor. En fazla hoşlanabilir senden ama aşık olmaz.

    • şu an hoslanıyor kaybetmektn korksun istiyorum =/

    • Korkuyla ilişki yürümezseni kaybetmekten korkması için ideal bir sevgiliye sahip tüm vasıflara sahip olman gerekir, yada bundan bir on yıl öncesinde yaşıyor olmanız gerekir. İlişkiler bu kadar basitleşmişken yeni bir ilişkiye başlamak artık çok kolaylaşmışken, heyecan bittikten sonra muhtemelen başka birine yelken açacaktır. Sonuçta artık elimi sallasam ellisi mantığını güdüyor herkes kızlarda erkeklerde, hal böyleyken çok zor bir bağlılık sağlamak.

  • valla ben ilk görüşte olurum sonradan başka bir kız ters takla da atsa karşımda hoşlanmıyorsam çok zor yani

  • bol bol yüzyüze zaman geçirme ve samimi içten sohbetlerle :) birazda iki tarafında kültürlü ve eğlenmeyi bilmesi lazım

  • way be bulursun inş bence sevbilirler çünkü bende bir kızı sevmiştm daha önce bi taraflrm kaldrmadan :D

  • Erkekten erkeğe göre değişir;bana göre kadının sadesi ve doğalı makbul. fiziksel olmaktan ziyade fikirleri de doğal olup benimle uyuşmalı. olgun olmalı.

  • salak bir anına denk gelir

  • Nasıl aşık olur değilde nasıl benden hoslanır dıye sorsan daha dogru. Ben 2 sene önce oturdugum bi yerde bır kız görmustum onunla tanısmak ıcın çok çabaladım ve basardım tanıyınca aşık oldum hala severim kendisini şu anda nisanlıyız :)

    • allah bozmasn =)

  • Ulaşılmaz kızı oynarsan kaybedersin reyis

  • Çok genel bir soru. Naz yapan, ilgisiz davranan yahut aman kuyruğu kaptırmayım derdine düşerek kendini kasan, iki gözlü davranan kızlara hayatta aşık olmam. Eğer erkeğin karakteri oturmuşsa, zaten kıç kalkma olayı ortadan kalkar. Bir kadın olarak gidip teklif etseniz bile size hafifmeşrep muamelesi asla yapmaz. Aksine helal olsun ya, toplum normlarını delen bir kadına vallahi değer verilir diye düşünür.Karakterli birine karşı (enerjinizin tuttuğu tabi) kendiniz olsanız kesinlikle sizi severler...

  • Tamam la üzülme olurum ben sana aşık :D

  • bi taraflarını kaldırmadan çok zor malesef..

  • dogal halin yani kendin gibi oluşun..aşık olsun diye çabalamayışın..cezbedebilir...bazen bir bakış bazen bir söz hatta küçük bir mimik bile sebep olur aşka..aslında şu var..asıl aşık erkektir...erkek aşıktır kadın maşuk..kadın aşık olamaz kadın aşık olunandır...düşünüldügünde gerçek bu...

  • hemen aşık olurlar

  • sen bir tarafını kaldırırsan aşık olan olur sana :)

    • bu aptalca bi cevap bn onu sımartmak anlamnda dedm sımarrsa baska arayslara gecer

Kızlar Ne Diyor 3

  • gizemli ol :)

    • yanii? :D

    • Öncekileri Göster
    • yalnız ilk cumlem nasıl olmuş o oyle :D bigün bak bigün bakma bi adım at kendini geriye cek o on adım atsın anlamında :)

    • saol canım =)

  • Bilsek bilsek

Yükleniyor...