Benim hayalim; sarışın, yeşil gözlü bir kadın ile evlenmek.. Peki sizin tercihiniz hangi ten?

bu arada esmer kezbanlar ile asla evlenmeyecem itici geliyor kirli gibi ha buarada esmerim ne yapayım bu da benim takıntım

Anket Sorusu

  • Sarışın A seç
  • Esmer tipik kıllı B seç
  • Buğday ten koyudur ama esmer gibi değil C seç
  • Kumral nedir ben çözemedim D seç
  • Beyaz açık E seç
Güncellemeler:
bu arad esmer ile evleneceğime bekar göçerim bu dünyadan
bazı arkadaşlar seviyeli yorum yapmıyor saygı önemli
 

Cevabın Var mı?

Gizli Kullanıcı paylaşımına izin verilmiyor

0/2000

En İyi Cevap

  • esmerlerle sorunun mu var bide kezban demişsin sanane lan nah bulursun sarışın yeşil gözlü kız sana mı bakcak arkadaş bekar geber sanki dert bizim.Kendisi bred pit arkadaşın angelina jolie arıyo o tiple sarışın yeşil gözlüymüş öyle bir evlenirsinki esmerle ağzın açık kalır takıntılı piskopat

    • terbiyeni koru bir de kız olcan yazık senin gibilere herşeyi hakeder senin gibiler sanan ne ben sevmiyorum bulursam evlenirim bulmazdan kezban kara kıllı seni almayacam

    • 1.'si ben zaten esmer değilim :) 2.'si terbiyemi koruduğum hali bu korumasam olcakları tahmin bile etmek istemezsin bizde bekliyoduk seni gelsinde klavye başında g*t büyüten adamın teki bizi alsın sen alsan ne almasan ne böyle ten ayrımı yapan kocam olsa gece uykusunda boğarak gebertirim iyiki yakınımda değilsin yat kalk şükret :)))

    • kız tamam özür dileriz yav sen beni öldürürüsün

Kızlar Ne Diyor 7

  • Ben esmerim, kendimi begeniyorum ama :)Bugday tenli erkekleri begeniyorum ama beni sevenlerin hepsi beyaz tenli, o nolucak? :)

    • BUĞDAY İLE ESMERİN FARKINI ANLATSANA

    • Esmerlik ten rengiyle olur yani sacla degil
      mesela benim tenim cikolata gibi koyu
      bugday daha acik ve sari gibi bir ton, saclarda genelde kahve tonlarinda olur ama bazen siyahta oluyor

  • Yaptığın ırkçılık ve nefret sucuna giriyor ayrıca insanlık degil yaptığın ben esmer değilim ama esmer ya da koyu tenli olmam farketmezdi ya da seveceğim nefret edeceğim insanı da buna göre secmem adriana lima bile esmer neyin kafasindasin ki sen?

    • hiç tipim değil adriana madriana benim tipim şarapova ırkçılık da deme ben nasyonel sosyalist kürt milliyrtçisiyim devrimci birinr bunu deme çarpılırsın

    • Bir insanı ten ırk kökenine göre yargılamak ırkçılıktir bu yaptığın ırkçılık net

  • Bende sarışın erkek sevmiyorum. Esmer severim

    • iyi ben esmerim aferin sarışı sevme peki şu tipik kenen tipli edmer mi yoksa buğday mı senin ten ne esmerim deme sakın

    • Yok ben sarışınım :). buğday tenli esmer severim yani saçları siyah olsun ten rengi okdr kara sevmem

    • yani buğday koyusu o zman esmer deme

  • soru sormak zorunda değilsin biliyorsun dimi kardeş...

    • neden bu kadar egrsifsin

  • tıp çk önemlı degıl ama esmer ve sarışınlar hoşumagitmez kumral güzeldr bıde mavıgözlu olursa(güzel renk mavı) ii olur ama esmer olup ii kalplıyse veya sarışın olup ii kalplıyse tıp krıterıne önem vermem çünkü ilk kriter ii kalp

    • peki bu kumral nasıl oluyor kızların geneli senin çevren de genel de hangi tip seviyor

    • Öncekileri Göster
    • ya niye bir sordum sadece

    • gurbanların olururm :)

  • Sarışın hastasıyım olmadı Kerim gibi olsun <3 link

    • evet saygı duyarım yani sarışın sana daha sexy çekici geliyor

  • B dedim hacı b dedim. sen şu haddini bilmez sırf esmerim diye bana kezban diyen ve 'dünyada ikimiz kalsak sana bakmam' diyen saygısız ukala yaratıksın biliyorum. Hep merak ettim, sırf tipin değil diye insanlara hakaret edenler, Allah beyin dağıtırken tuvalete mi gitmiştiniz bu kadar yoksun kaldınız...

Erkekler Ne Diyor 3

  • kardeşim bence biraz büyük konuşmuşsun

    • sayın abimiz neden ki

    • gönül işlerinde ne zaman ne olacağı hiç belli olmuyo karar senin tabi ki

    • haklısında ilkelerim ya

  • Hayatımda 2 defa sarışın yeşil gözlü kız arkadşım oldu. 2sine de aşık oldum. biri çocukluk aşkımdı.İkiside platonik kaldı arkadaşlıktan öteye gitmedi. 25 yaşına kadar gözüm hep bu tarz tipleri aradı. Bende bu tipin dışındaki kızları hor görürdm. Her neyse bir gün kara kaşlı kara gözlü bir sekreterim oldu. İlk başta hiç yüz vermiyordum ama zamanla ona aşık olmaya başladım, onu sevdimigimi belli ediyordum, ama ona açılmadım, hatta ondan uzaklaşmak için askere gittim. Başka sepeplerim de vardı. Artık şunu anlamıştım insan ilk kime aşık olursa ondan sonra o tipi arıyor. Eger birlikte vakit geçirebilecegim kara gözlü gözel bir kız olursa ona da aşık olabilirim.

    • vallaha kardeşim benim imkansız sevmiyorum

    • Öncekileri Göster
    • çacuk seni döverim. ben diyorum elma sen diyorsun armut. zenci nerden çıktı yav. kara nerden çıktı. git bir yazdıkları iyi oku. tam tayaklıksın ha...

    • erkek siyah demişdin

  • Buğday ten koyudur ama esmer gibi değil

Yükleniyor...