Devlet Bahçeli neden evlenmemiş?

Devlet Bahçelinin yaşadğı aşk hikayesi mi varmış. Bir bilgisi olan var mı? Kişiliğini nasl buluyorsunuz? Bana çok komik geliyor :). Değişik bir insan bence sizce nasl?

Güncellemeler:
Yorum yapamıyorum gizli :)) ilk yorumun altından başla yazmaya olursa :)))
 

Cevabın Var mı?

0/2000 characters

En İyi Cevap

  • bende burdan tekrar yazarım:)

    • İyi geceler hayatım özür diliyorum... Sana bu geceki hediyem link 3 aydır bu şiire kafa yoruyorum.. kib grşrz :)

    • tokat falan atmadım.resmen büyük gördün kendını.benım uykum geldı uyuycam ıyı geceler dılerım

    • Kendimi büyük görür gibi yapmadım sen yanlış anladın. Gözümde boş değilsin tabiki. İyi ytokat attın bana 2 gün kendime gelemem :) Yine kızmaya başladoğv sen mene:))

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 7

  • İşsazı issinin issassız demek istiyorum.

    • Kalatasaray :))

  • Devlet Bahçeli popülaritesini yitirmiştir.Eskisi gibi bir ağırlığında yoktur MHP 'de zaten sırf konuşmak yerine bazı şeyleri hayata geçirebilselerdi, doğru düzgün bir siyaset sergileselerdi, bugün başbakanlıkta oturan o olabilirdi, fakat pasif kalıyor...Kişiliğini bize gösterdiği kadarı ile görmek mümkün o da sadece ekranda, o yüzden fazla birşey diyemem...

  • vardır bir sebebi bana göre siyasetçiler evlenmemeli zaten adam doğru yolda beyler bayanlar

  • Kendini siyasete adamış,vatanına adamış. Evlenmemesi gayet normal.Ne var bunda?Kurt kocayınca kuzunun maskarası olurmuş.Adamı alay konusu yapanlar utansınlar!

    • Yani püskevit, diyor diye adamla eğlendiler.Kim kibarlaşıpta bisküvi diyor.Eğlenecek birşey arıyorlar ya...Ben püsküüt, büsküt v.s diyenleri çok duydum. İki püskevitin arasına birde lokum konur...yemeyinde bakın...

    • Bilerek sordum. Ağz aryorum anladnz mı :) öyle bir niyetim yok :)

    • Herkes tarafından hor görülüyorsa ben ya da onu sevenler kimler? Adamı oturup iki dakika dinleseniz ciddiyetle püskevit demesine değil de fikirlerinin düzgünlüğüne takılırdınız. Soru provakatif soran.

    • Öncekileri Göster
  • Bende şaşırdım bu duruma. 65 yaşında adam ve hiç evlenmemiş.

  • Baykusa benziyo lan adam bide dort islemi cok iyi biliyor

    • bu espriyi hic anlamamis bosver canim sen hic girme konuya eh

    • Adam iktisatçı ve ticari ve dış ticaret okumuş, tabi ki bilir, o bilmezse ben mi bileceğim...

  • onu kim neyapsın ya pısırığa benzıyo:)

    • burdayım:)

    • ordamısın :)

    • :):)

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 4

  • devlet bahçeli vatanına milletine düşkün önemli bir liderdir! konusmasında sorun olabilir ama tayyip gibi vatan satıcı değil

  • kadınlara üç hilal damga basıyomuş kızgın demirle ondan hiçbir kadın evlenmemiş onunla

  • favori slaklarımdan.

Yükleniyor...