Hoşlanıyorum ama arkadaş olalım diyor?

Merhabalar arkadaşlar, bu üç haftadır her pazar buluştuğum biri var ve ondan hoşlanıyorum. Bunu ona da söyledim ama net cevap alamadım, arkadaş kalalım diyor bana, ben de tamam dedim.

Her gün netten ayrılmazdım ama bu üç haftadır nete girmez oldum. Çalışıyorum ben ve neden nete girmiyorsun diye soruyor. Ben de çalışıyorum diyorum, biraz tiriblere giriyor ama ben girmiyorum. Arada beni kıskandırmaya çalışıyor ama ben belli etmiyorum, bişey de söylemiyorum. Arkadaş kalmaya devem edeyim mi?


0|0
4|6

En İyi Kız Görüşü

  • ne arkadaş kal ne sevgili ol vazgeç bu sevdadan her pazar buluşuyorsunuz sonra arkadaş kalalım neden arkadaş kalçakmışsınız sana duygusu olmasa 3 hafta üstüste buluşmaya gelmez bu kız bence sen cebimde kal daha iyisini bulursam yol veririm bulamazsam şenle takılırım demek istiyor açık ve net bir şekilde kendini kullandırma bırak boğulsun triplerinde

    0|1
    0|0
    • ne konuşayım nede buluşalım yani billyy

    • Hepsini Göster
    • bakalım ne kadar seviyormuş ;) yorumlar için tşkler

    • onemlı degıl

Kızlar Ne Diyor 3

  • bak dostum ben bir kız olarak saa söylüyorum bunu iyi bil ve bu iyiliğimi unutma eger bir kız arkadaş kalalım diyorsa seni sevmiyordur buda böyle biline

    1|2
    0|0
    • sağol dost hiç unutmam.

    • Hepsini Göster
    • yokoylabişey benimle oynamak için gelirse nasıl anlıçam?

    • 3ay

      Peki tanimak için söylediğini düşünecek olursak

  • etme.kız senle egosunu tatmin etçek sadece anlaşıldı.etmemeni tavsiye ederimt abi son karar yine senin.

    0|0
    0|0
    • sen beni bıraksan beni bırakmam falan söylüyor evimi çalışdığım yeri biliyor

    • he işte belli amacı.seni peşinde koşturtçak egosunu yükseltçek.bırak Allah aşkına bi taraflarını kaldırma boşver

    • yorumlr içn tşkler

  • Yani eğer hazır olsa o da sana açılırdı senin açılmanı fırsat bilip...

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Arkadaş kalmak ona kendini tanıtmak icindir. Bu yüzden arkadaş kalmak daha güvenli. Zamanla dönüşebilir sevgiye.

    0|0
    0|0
  • hem arkadaş kalalım diyor hemde nette girmediğin diye sana trip atmış var bunda bişiler...

    0|0
    0|0
  • Sen biraz kenarda dur, cüzdanı daha kalın, penisi daha kalın, ensesi daha kalın başka bir erkek bulamassam seninle takılırım demek istiyor moruk

    0|0
    0|0
  • Belki yeni bir ilişkiye hazır değildir.. Fazla üstüne gitme kızın .. İlerde baktın onunda sende gönlü var o zaman tekrar açılırsın..

    0|0
    0|0
  • duruşunu bozma sakın eğer zaafını görecek olursa kedinin elindeki yumağa dönersin dostum...

    0|0
    0|0
  • her türlü arkadaş kal bırak kafasına göre takılsın

    0|0
    0|0
Yükleniyor...