Erkekler nasıl kızlardan hoşlanır

ewet soru açık sizce erkekler nasıl kızlardan hoşlanır

Güncellemeler:
erkeklerde abaza mı çıktı ne :)nefes almaları yetti arttı bile :D
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • *Erkek gibi küfür etmeyecek.

    *Sigara kullanmayacak.

    *Nerede nasıl giyinmesi gerektiğini anlayacak eşinin başına bela çıkarmayacak.

    *Konuşmasını bilecek , dinlemesini bilecek ikisi olunca çok güzel oluyor.

    *Herkesin dini inancı , fikri vs.. ne olursa olsun saygılı olacak diğer inançlara.

    *Atatürk ve diğer vatanımızı bize bağışlayan insanlara saygısızlık yapmayacak.

    *Kocasını aldatmayacak gerçekten sevecek.

    *Çok fazla erkek ortamı olmayacak.

    *Gözleri , bakışları 'da önemli.

    *Ses tonu da fazla cığırtkan olmayacak.

    *Cinsel hayatta da iyi olsa fena olmaz.

    *Fazla makyaj yapmayacak , makyaj çok itici bence.

    *Kendisine göre mutlu olabileceği bir işte çalışmalı bence , kendini daha iyi hissederken aynı zamanda ev gelirine de katkıda bulunur.

    *Kocası na sık sık sarılıp öpecek sevgisini belli edecek.

    *Ufacık şeyler ile bile mutlu olmasını bilecek.

    *Temiz kalpli olacak.

    Benim için bunlar önemli sevildiğimi bilmek isterim , tabi böyle birini hiç beklemedim çünkü imkansız yani bu kadar mükemmel birisi zaten beni neden sevsin :D

    • rica ederim :)

    • :D Eni iyi cevap seçtiğin için teşekkür :)

    • doğru söylüyo valla kardeş :D

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 65

  • Naif... .. . . .

  • Şirin birşey olsa yeter

  • fahriye evcen

  • benm bir ark felsefeyi abattı nefes almazsa suni tenefüs olayına geçti :D

    bu bir kriter degildir bence. ama en önemlisi ne yaşadıgını bilmeli 1000 maaşla calısan bir cocuktan gidipde hergün bir hediye cicek pahalı hediyeler beklememeli kısacası gözünün önunu görebilmeli .

  • Erkekler seviyeli kişilik sahibi ..başkalarıyla çok cıvık olmayan ama kendisi ile eğlenebilen gülen bir kızdan hoşlanır

  • cıtır cerez günü birlik değil ömürlük olan kadın olacak

  • Fake olmasın :)Anlayan Anlar.

  • o kadar da degil ya :) muhbet olsun die dioz onları :D

  • öncelikle bir erkek için bir bayanın dış güzelliği etkendir..yani kilosu,boyu,saçı,yüzü..bunlar tamam olduktan sonra maneviyatına bakarlar..hepsi olmasa bile erkeklerin geneli öyle..tabi aynı durum kızlar için de geçerli.tabi..zaten öyle olmasaydı genellikle GÜZEL KIZLAR YAKIŞIKLI ERKEKLERLE ÇIKMAZ ve ya SEVGİLİ OLMAZDI..

  • Ben hafif esmer hoşgörülü eğlenceli benim gibi yani öyle birisi var ama nasıl halledicem bilmiyorum :(

    • az kaldı az daha sabret sen :)

    • okulların açılması lazım biraz uzakta oturuyo kendisi :(

    • git yanına doğaçlama yap gerisi gelir ne kaybeden sanki dene geç olmadan dene :)

    • Öncekileri Göster
  • öncelikle ne olursa olsun salak olmasın. yani güzellik önemli değil sonuçta kimse kendini yaratmıyo. akıllı olması öncelikli benim için. yani benim düşünemediklerimi düşünebilsin, bana farklı fikir açıları sunsun tabi bunu kaşarlıkta kullanmasın, bana bağlı, edepli, saygılı, hanım hanımcık yani kısacası adam olsun yeter. benim şahsi düşüncelerim bunlar..

  • İki tane memesi,bi tane götü,bi de kukusu olsun yeter.Ama nefes alması şart

    • valla öldükten sonra 1 hafta iş görür ama victoria secret mankenlerli için bu süre 5 ay adriana lima için 1 yıl

    • ölülere ilgin yoh yani genç :D

  • asabi ve sert olsunn

  • valla dış güzellik pek önemli değil benim için iç güzelliğe bakarım ben

    trip yaparsa yapsın ama fazlasını çekemem ben

    herşeyi söylesin bana doğruları

    yemek yapması yapmaması önemli değil beraber bişeyler yaparız

    maça gidelim küfür edelim

    ve benim için bu kriterlerden en önemlisi sevdiğim kız ATATÜRK çü olucak olmuyorsa bende yokum

    gerekirse benle gezi parkı eylemlerine gelecek biber gazına inat savaşıcak

    • tamam beklicem

    • tamam mesaj atıyorum :)

    • ne yaptınız eğer özelse mesaj at burdan okumasınlar

    • Öncekileri Göster
  • fuckbuddy kızlardan:D:D

  • bana gülerken aklında başkasını barındırmayan, tebessüm ederken kurnazlık peşinde koşmayan, zeki ama zekasını farklı amaç için kullanmayan...

    daha çoookkkkkkkkkk ta buralar yetmezz..

    • Goren goruyda , kizlqrno gorenleri degilde baska amac icin yaninda olanlari terrcih ediyo

    • var aslında böyleleri ama erkekler genelde onları göremiyor :))

  • Tam olarak anlatmamı gerçekten istersen link veremiyorum dinle bunu google amcadan :) ;

    Can Yücel-Kadın dediğin

  • GÖTÜ YERE YAKIN , BALIK ETLİ , YUVARLAK HATLI KALÇASI MEMESİ =) SONRA DA KARAKTERİNE BAKRIZ

    • genel eve git illaki bulursun tip olarak ama karakter arama çünkü belliki sende de yok :))

  • niye sorarsanız böyle soruları arkadaşım erkekler annesi gibi bir kadın arar bu fii tarihinden beri öyledir

  • dürüst ,samimi cilveli , havalı olmayan , ve çıtır

  • 9sn.net/resim/dollsfaces.jpg

    Böyle ..

    Varmı aranızda bu kız kadar tatlı biri =)

  • Net cevap: Erkekler güzel vücudu olan bayana yönelir güzel huyu olanla evlenir.

  • çok gülmeyen,edepli...

  • Samimi ve fedakar . Zaten kişi fedakar olunca çoğu özelliği barındıra biliyor geniş konu aslında ..

  • adabını bilmesi yeterli

  • nefes alsın yeter :)))))

  • kendini tamamlayan kızlardan hoşlanırlar hemcinslerim =)

  • Kadında ahlak ve sadakat ararım. Bunlar olmayınca diğer şeylerin de önemi kalmıyor.

  • salak olmayacak bos konusmayacak trıp atmayacak alısverıs hastası olmayacak agzını sekılden sekıle sokup ıkoncan olmayacak ınsan olacak KADIN olacak rakı ıcecek kufur edecek cımbomlu olacak maca gıdecek kacan gole ısyan edecek. sıgortası olacak ıste o zaman hoslanmayı bırak evlenırım beee :)

  • Ukela olmayan sakin cıtıpıtı kızlardan hoşlanırım.

  • Christian stewart gibi kumral kızlar bitiriyor beni

  • bıyıksız olmalı mümkünse

  • arkadaşım bırakın artık erkekler nasıl kızlardan , kızlar nasıl erkeklerden hoşlanır kafalarını. Olay şudur ki her insanın sevebileceği kişi farklıdır. Bu işin büyük bir kısmı karakterdir , davranıştır. Güzellik , yakışıklılık ikinci durumdadır. Öncelikle düzgün bir karaktere sahip olun , kişisel anlamda kendinizi geliştirin.

  • Bunu tarif etmek çok uzun sürer. :)

  • Benim Tek Bir Şey Önemli .. Gözünün İçi Gülmeli ona baktım mı :)

  • şöyle ufak tefek bişey olsun ama hep benim olsun karakterli saygılı dürüst mümkünse esmer :)

  • 1.80 üzeri olsun yeter :)

  • abazan o kelime abaza değil.

    ev araba istemeyen kızlardan hoşlanır

    • düzelttim zaten ben öyle biliyordum :)

  • nefes alın yeter

  • Her tenin ayri guzeli var ama daha cok bronz ten acik kumral sac iyi vucut

  • 25 Gram :p

    • :D

  • Fahriye evcen diyorum link tipinde ağır başlı ve çekici olsun :)

    • ne demek :) sadece görünüş olarak çok beğendiğim biri.kişilik olarak bişey söylemek zor bazen ummadığımız karakterde kişiler çıkıyor karşımıza,ne olduğunu bile anlamadan gönlünü vermişsin..

    • emredersiniz :)

  • Aranan özellikler ; Bakımlı ve güzel olması ( kasıt bıyıklı sakallı vs. olmaması ), utangaç, oturaklı kendini beğendirmek için uğraşmayan kendine güvenen.

  • nefes alsın hoslanıyom ben

  • Esmer, zayıf, düz saçlı :p

  • iki Seçenek üzerinden Cevabımı Veriyorum

    EgLenicek Kız: Sexy,Cok GüzeL,Harika Fizik,Küfürbaz,DiLLi,Vahşi,Yırtıcı .D

    EvLeniLecek Kız:GüzeL AhlakLı !

    • GeL .)

    • Lugat Sayım neeee :D söyle bana ya böyle kelimeler not alıyom ben severim değişik kelimeleri dur ya da buraya yazma arkadaşlık isteği atıyorum kabul et :)))

    • Bir Sürü Var .D Gün içerisinde Rutin Bir Sekilde KuLLandıgım Lugat Sayım Fazla.Her Konuya Göre Manidar Bir Lugatlarımız mevcut .Pp tabi idrak edilmesi problem .D

    • Öncekileri Göster
  • Çok güzel olmasına gerek yok. Kendine bakması gerek. Zeka en önemli faktör.

  • kendine güvenmeyenler aptal kızlardan

    kendine güvenenler zeki kızlardan :)

  • salak olmasın. bişeyi 2-3 defa anlattırmasın

  • tercihen nefes alanlardan hoşlanır diye biliyorum

  • Allah korkusu olsun yeter Allah korkusu lan kötü bir insan olamaz

    • herkes sizin gibi anlayışlı olsa keşke teşekkür ederim :)

    • Allah korkusu olan ınsan vıcdan sahıbıdır de, kalplerde Allah vardır cunku. Yanı gozun arkada kalmaz her sekılde. Tebrık ederım dusuncenızden dolayı beyefendı.

    • eyvallah .)

    • Öncekileri Göster
  • hangi amaçla ile ilgili olduğuna bağlı

    • tatlı huylu, kadın gibi kadın olan, yeri geldiğinde şefkat gösteren yeri geldiğinde eğlenceli bişey işte

    • sevmek için

  • bası kapalı oturmasını kalkmasını bilen hiç bir sekilde hiç bir kimseyle ilişkiye girmemiş hatta eli eline değmemiş bir kız genelde hep once tercih edilir evlenmek için

  • çocuksu olmayan empati kuran kaşar olmayannn trip yapmayan kızlardan hoşlanırrr

    • yok arkadşım normal bu sizden iyiyiz yanii...

  • Solunum önemli.

  • Her erkeğin aradığı farklıdır ben sade kendi halinde sessiz kızlardan hoşlanırım

  • trip yapmasın kıskançlıkta zirve yapmasın azıcık balık etli olsun gülüşü güzel olsun boyuda 1.70 ya da üstü olursa tadından yenmez

    • mayonez olsun ketçap dokunuyo

    • yanına mayanoz ketcapda istermisin?

  • Fatriye Evcen

    link

  • Bana sorarsan utangaç olunca gayet çekici oluyorlar

  • uzun boylu sarışın örnek bir ruski olabilir fızığı güzel

  • *************TRİPSİZZZZ****************

  • bu sorunun bir tane cevabı mı olur. her erkek ayrı cevap verir buna

    • biliyorum sadece geneline bakıcam

  • az konuşan

    sempatik

  • Senin gibilerine bayılıyorlar :/

  • Her türlü kızdan hoşlanırlar. Nasıl bir milletiz lan biz.

    • Çük kafalılar ne beklersin ki :D

Kızlar Ne Diyor 11

  • sessiz ve gizemli. Herkesle samimi olmayan mesafeli bakımlı iyi giyinen saçları güzel kokan vee iyi kalpli kızlardan hoşlanırlar

  • kac erkek gorunusunu begenmedigi kizla konusup ic dunyasini anlamaya calisti ki...

  • böyle sdkjdskjsdfd

    link

  • Genel olan nefes alsın yeter diyor :(

    • 3ay

      yanlış bir secim yapıyorlar bende ne dış güzellik önemlidir nede oynak olması dürüst olsun neyse dopra dopra söyleyen kızları severimm

    • yukarıya bak bakim :)

    • Hicte bile yanlis dusunuyorsun

  • Erkekler salak kızlardan hoşlanır tatlım hatta salaklarla evlenirler... Kandırılıyorsa falan ideal eştir =D

  • Açana bakarlar kaçana değil ;)

  • Güzel ve kendinden zeki olmayanlardan

  • Nefes alması yeterli. Almıyorsada suni tenefüs yaparlar sıkıntı yok :)

    • Malesef :)

    • erkek milleti işte :)

  • gordugum kadariyla soyle boyle oynak kizlari seviyorlar

  • güzel kızlardan

    • gülüşü güzel olanlardan

    • çekici tatlı olanlardan :)

  • az konuşan, utangaç, en önemlisi güzel

    dış görünüş erkekler için hep 1. planda... kendimize bakmak zorundayız

    • tabi canııım ne gurur :)

    • Dis gorunusunuz guzel oldumu sizinle gurur duyoruz o yuzden canım :D

    • napak hep o valla :)

      bu ne lan :)

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...