Etkileme yöntemleri.......

arkadaşlar merhabalar...

hoşlandığınız veya elde etmeye çalıştığınız birine neler yaparsınız da onu tavlamaya çalışırsınız?

yöntemler nelerdir?

:)


0|0
5|6

En İyi Kız Görüşü

  • kendim gibi olurum hiç bişey yapmam. numaradan etkileyip 2 günde ayrılmaktansa.

    0|0
    • zaman darsa kısa zamanda etkilemen gerekiyosa nasıl kendin olursun ?

    • Hepsini Göster
    • bende diyorum ki hoşlanmışsam bile etkilemek için bişey yapmam. o beni fark ederse olur. fark etmezse de önemli değil insan hayatında 5435436 kere hoşlanıyo nerdeyse.

    • o kadar çok mu yaaa.

      ben de öyle değil valla..

      biraz seçici olmak lazım..

Günün KS Videosu

Neco yanıtladı: Kadınları çözdünüz mü?

Kızlar Ne Diyor 5

  • BAKIŞLAR ÖNEMLİ

    0|0
    • haklısın..

      nasıl bir bakış peki?

      sert mi masum mu kırılgan mı ürkek mi nasıl?

    • Hepsini Göster
    • AMA İŞDE GÖREMİYORUZ Kİ O EN ALT KATTA OTURUYOR BEN 4.KATTA RASTLAŞIRSAK AKŞAMLARI BELKİ AMA 2İSEFERDİ BU BAKTIĞI SENCE 3.DE NE YAPAR?

    • bi konudan girer gibi geliyo bana..

      ya sen gir...

  • Tavlamaya çalışmam ..İstesem de beceremem zaten ..

    0|0
    • seçmem seçilirim durumu o zaman..

  • Gözler önemli, bakışlar.

    0|0
    • haklısın..

      önce bakış tabi..

  • Genelde şımarıklığımdan ve iyi kalbimden etkileniyolar nasıl etkiliyorum bende bilmiyorum :D

    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Kardeşim bunun bir yöntemi yok az biraz piyasan varsa birazda tipin varsa kızın radarına girersin (!) katsan kız sana aşık olur bunlar böyle yani ;)

    0|0
    • hocam seni çözdüm..

      o da güzel ama..

      özgüven..

  • tavlamaya çalışmam kendim olurum baktım benden etkilendi tamamdır o zaman.

    0|0
  • Kimse için şekilden şekile girme.

    0|0
    • sorunun benimle alakası yok zaten hocam..

      merak ettim yöntemler nelerdir diye?

  • altan altan kafasına sokarım. 2-3 haftaya kıvama gelmiş oluyorlar

    0|0
    • o nasıl oluyo hocam açsana ..

      :)

    • normal muhabet ederken aralara kendimle ilgili özellikleri serpiştiriyorum uygun yerlere flört eder gibi. fazlası zarar ama.

    • tuttum hocam bunu..

      :)

      ama abartmamak lazım..

      ukala konumuna düşmemek de önemli..

  • boşver be sen onları değil onlar seni etkilesin

    0|0
  • doğal olurum. beni doğal halimle beğensin beğenecekse

    0|0
    • doğal halini hemen ifade edebilir misin?

      yani karşıdaki kişiye kısa zamanda geçer mi?

    • Hepsini Göster
    • vay be söylencek sözü söyledin hocam..

      :)

    • çok uğraştık ama sonunda çıktı bulduk bekle cevap olarak atayım da millet aydınlansın :)

Yükleniyor...