Beni seviyor mu, sevmiyor mu anlayamıyorum, ne yapmalıyım kızlar?

benim bir sevgilim yaklaşık 11 aydır birlikteyiz ilk aylarda ben sevgilimi hiç önemsemedim değer vermedim bir iki kez ayrıldım geri döndüm onu çok üzdüm ağlattım ve sonra tekrar geri döndüm o dönüşümden sonra çok değiştim sevgimi hiç eksik etmedim el üstünde tuttum her isteğine evet dedim sürprizler yaptım aklınıza gelebilecek herşeyi yaptım ama şimdi de o beni önemsemiyor kızlar n'apmalıyım? yol gösterin seviyor mu? sevmiyor mu? anlayamıyorum !

bayan görüşü dinlemek istiyorum

sürçü lisan ettiysem affola

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Biraz ilgini çekersen o eski haline gelecektir. Kural sabırla beklemek.

    • elimden geleni yapıcam

    • Tşkler:) Fakat sabır edeceksin bak .. O hemen aramadı surat yaptı diye yelkenleri suya indirmeyceksin tamam mı..

Kızlar Ne Diyor 8

  • 53gün

    Kız sadece korkuyor.Kendin diyosun çok üzdüm ağlattım diye sorunda bu zaten.Kız sana tekrar bağlanıp tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyor.Senin onu tekrar terk etmeyeceğinden emin değil.Kendini kaptırmak istemiyor tekrar kırılmak istemiyor.Ona hediyeler sürprizler yerine güven vermelisin

  • Kaçan kovalanır bu devirde. Nekadar az ilgi gösterirsen senin için okadar iyi olur.

  • zamanında yıpratmışsın ilişkiyi..kızın tepkisi normal..ama belki biraz çabayla düzeltebilirsin gibi geldi bana.

  • Tipik sevgili hareketleriya aliştik artik sen istersin o istemez o ister sen istemesin çok şey kaybetin diyeym sana geçmis olsun tek ilacin zaman kizi önemseme sonrada önemse emin olki kiz seneden sogumvştr intikan falan hıncini aliyodur ya bekle yada bitir çünkü kiz arkadaşn ne tepki werecegni merak ediyodur üzüldm bak=(

    • bu konuyu konuştum seni sıkıyormuyum dedim hayır dedi soğdunumu dedim hayır dedi sence yalan mı söylüyor

  • okadar klasik ki su durumun inan..

    biraz geri cek kendini bakalım belki düzelir

  • onun üstüne düştüğün için sıkılmış hehe :) yanlış yol yapmışsın arkadaşım .kızlar balık gibidir.ıkı parmağının arasınsa ...cok sıkaran ustune dusersen kayar gıder fırlarr .çok sıkmassan da bol bırakırsan da yine düşerr :) işiniz zorr .bence bıraz elını çek ustunden korksun bıraz senın gıdebılcegın aklına gelsın senı kaybetmekten korksun.guzel sozler deme bak nasıl dıcek eskısı gbı değilsin dıye başlar ağlamaya .) tabii senden tamameen kopmadıysa,aklında başka bırı yoksa.. kesınlıkle etkılı çözüm.hadı kolay gele

  • kızı soğutmuşsun kendinden samimiyetini onun gözünde kaybetmişsin bir de ayrılırsa hiç şaşırma derim

  • bu hiiiç değişik bi hikaye değil inanır mısın:)

    önce soğuk davranan yüz vermeyen biir gün akıllanır,ama bu sefer de aynısını karşı taraf yapmaya başlar.

    bence senin durumun şu.sen kendini zorla karşı tarafa alıştırmaya sevmeye çalıştırmışsın.sonunda zorla alıştın benimsedin ama bu sürede de o soğudu.bence sağlıksız bi ilişki.ama sen bilirsin yine de.

    • inan bana sevgiden daha öte seviyorum çok çok nasıl anlatayım çok işte :

    • yok hayır.sen kendi duygularına,gerçekten sevdiğine inanıyo musun.onun seni sevdiği bence kesin.ama soğumuş sadece

    • sevdiğine inanıyorum ama nedeni olmayan bi soğukluk var aramızda anlayamıyorum ki

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 1

  • Bak Seni sevdigini annaman cokkolay 1 erkek 1 kızı seviyorsa gözlerini gözlerinden yayırmaz elini tut eyer bırakırsa bilki sana karşı souk

Yükleniyor...