Arkadaşlar siz bir erkeğin sizi gerçekten sevdiğini nasıl anlarsınız?

Arkadaşlar siz bir erkeğin sizi gerçekten sevdiğini nasıl anlarsınız ? hangi davranışlarını bunu belirtir. bunu çook merakk ediyorumm :)


0|0
9|14

En İyi Kız Görüşü

  • Arada ki çekimden anlarsın.

    1|1
    1|1

Erkekler Ne Diyor 14

  • Anlayamazsın. Çünkü sen sevdiğine inanmak istiyorsun.

    1|1
    0|0
  • bir erkek senin için ağlıyors gerçekten seviyor demektir :)

    0|0
    0|0
  • öğle yemegi sonrasi toplantısı olduğu halde riske girip seni yemeğe götürürse anlaki çok sey ifade ediyorsundur

    0|0
    0|0
  • site yöneticilerine sesleniyorum..neden sorularımı siliyosunuz.vazgeçmem ben..yine soruyorum

    gerilla nedir kimler gerilladır?engellemen için silmen gerekecek...

    0|0
    0|0
  • hiç sevilmemiş lan yazık :(

    0|0
    0|0
  • bunu anlamak çok zor değildir. insan 1 sarhoş oldğunu 2 aşık olduğunu saklayamazmış :)))

    0|0
    0|0
  • seviyorsan anlarsın,

    0|0
    0|0
  • sana deger verir konusurken kekeler genel bişeydir bence bunlar

    0|0
    0|0
  • yine acıların kadını olmuşsun.

    0|0
    0|0
  • yaptığı fedakarlıklardan anlarsın

    0|0
    0|0
  • anlayamazsınız!

    0|0
    0|0
  • bilmem bu güne kdr beni hiç bi erkek sevmedi

    0|0
    0|0
  • :) sevgilin içinmi soruyorsun genelleme mi:D

    0|0
    0|0
  • Bakışları.Sen seviyosan zaten o bakışları gördüğünde sevip sevmediğini anlarsın...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Benim için çaba harcamasından ...

    0|0
    0|0
  • söylese bile inanmam böyle de garibim

    0|0
    0|0
  • seni gerçekten seviyorsa senin isteklerine öncelik verir.istemedğin şeyleri yapmaz.anlayışlı ,saygılı ve sabırlı davranır.

    1|0
    0|0
    • bence yinede bunlari her seven beceremiyor yapmiyor.. ama yapsa iyi olur bi zahmet..

  • Konuşmalarından anlarım.

    0|0
    0|0
  • yapacaüı ılk şey yakın kız arkadaşlarını bı kenara atıp sadece ve sadece senınle ılgılenmesı lucaktır...

    0|0
    0|0
  • Sana gercek anlamda ilgi veriyorsa

    0|0
    0|0
  • anlayamazsın..seviyor rolünüde..sevmiyor rolünüde çok güzel başarabilirler..

    0|0
    0|0
  • ancak söylerse anlarım, azıcık malım, evet.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...