Şizofreni testi. Acaba şizofren miyim?

şizofreni testini hepiniz duymuşsunuzdur. ikisinde de maske var hep dış bükey görüyorsan sağlıklısın içbükeyse şizofrensin. O değil de her iki testte de sonuçlar farklı çıkıyor. bu teste göre şizofrenim link ama bu teste göre sağlıklıyım link bu ne demek şimdi? Lütfen dalga geçmeyin ciddi cevaplar istiyorum

Güncellemeler:
OKB hastası olma olasılığım çok yüksek (doktora gitmedim ama hissediyorum) bir de hipokondri gibi bişey var bende sürekli aids kanser kangren olduğumu düşünüyorum belki de şizofren olduğumdan bu yüzden şüpheleniyorum olabilir mi?
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Şizofren olsaydın şizofren olduğunu bilmezdin. İnternetten test yaparak psikolojik sorunların olup olmadığını öğrenemezsin ayrıca.

    • yok yok arkadaşlarıma zaten anlatmam. anneme çok güveniyorum ama o durumu nasıl karşılar bilmiyorum

    • lafın gelişi söyledim ailende güvendiğin varsa söyle ama arkadaşlarına filan anlatma

    • annene anlatma diyorsun ama şimdi biz annemle arkadaş gibiyiz ayrıca gizli saklı bişey yapınca çoğunlukla anlıyor yüz ifademe bakınca anlıyor durumu her şeyimizi paylaşırız ama bilmiyorum işte ne yapsam ki?

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 6

  • 27gün

    Hastalık hastası olma ihtimalin var bence...
    Sen bir doktora git en azından için rahatlasın

  • 27gün

    Arkadaşlar ben yapmayı çok sevdiğim şeylerden bile bıktım artık canım hiç bişy yapmak istemiyo içime kapalıyım sanki evin içinde kamera var ve babam iş gidiyorum diye çıkıyo bende birileriyle beni izliyo gibi hissediyorum kendimi cin sanıyorum aynaya bakıyorum sanki aynada başkası beni seyrediyo gibi hissediyorum banyo dan biri çıkıcak gibiyim herşyden korkuyorum yardım edin!!!

  • içbükeyde gördm dışbükeyde her bükeyde gördüm

  • doktor bilecek

  • şizofren değilsin sade hastalık hastasısın kendini çok dinleme başka şeylerle ilgilen yinede merak ediyorsan bir doktora git kendi kendine çözüm bulamazsın zaten

  • dur bende yapayım sonuca göre seni aydınlatırım:D

    • takıntılısın bence sen:D sizorfren değil

    • işte insan yüzü olanı içbükey gördüm charlie chaplini dışbükey o yğzden takıldım kaldım

    • ben dışbükey görüyorumda adam bunu yaparken deli olur bu nedir ya takma böyle şeyleri :D

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 2

  • dostum bu test dikkatle alakalı, teste göre şizofreni hastalığı belirlenmez,

    • ya kardeşim çok uzun açıklaması, sen şizofren falan değilsin canın sıkılmış,

    • o zaman niye şizofreni testi diyor?

  • püf saçma sapan bişe inanma

    • İnşallah hayırlısı olur da doktora gitmekten korkuyorum biraz

    • bişeyin yok git doktora bak bişeyin olmadığını anlarsın.internetteki testlere inanıyorsan şizofren değilsen de bikaç tahta eksik sanki D:.testleri inandırıcı gibi göstermek için doktorların kullandığını yazıyorlar doktorlar başka bir sürü bişey daha deniyorlar birinde öyle çıkman öyle olduğunu göstermez.

    • şizofrensem nasıl boşvereyim ki hayatım kayar bildiğin

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...