Sevgililer gün boyu telefonda neyin muhabbetini yaparlar?

ben pek anlam veremediğim için soruyorum sevgililer gün boyu telefonda neyin muhabbetini yaparlar o kadar mesajlaşacak ne bulurlar konu nedir yaa :))

Güncellemeler:
ama dürüstce yazın lütfen :)

0|0
19|26

En İyi Erkek Görüşü

  • + Alo, napıyosun?

    - İyiyim hayatım sen nasılsın?

    + İyi, oturuyorum ben de öyle. Çok özledim bi arıyayım dedim.

    - Hımm ne kadar özledin peki?

    + (Na bu kadar. töbe töbe) Çok özledim aşkım.

    - Ne kadar çok?

    + Kollarımı açıcam bu kadar çok diye ama telefonu tutamam o zaman.

    - Kikikikiki :)

    + Ehi ehi.

    - Ya canım ben saçımı sarıya boyamak istiyorum. Bir de sana sorayım, nasıl olur?

    + Yok!

    - Ay nasıl yok yaee? Çok yakışıcak ama.

    + Hayır ya olmaz, ben esmerlerden hoşlanıyorum ya. Niye hakkıma tecavüz ediyosun ya? Ben sana ''ya hayatım ben de değişiklik olsun diye .ötü-göbeği salıcam'' diyo muyum?

    - Hayır boyucamm!

    + Boyamıycaksııın!

    - ...

    + ...

    + Ha anladım, peki öyle yaparız.

    - Tamam hadi öptüm seni.

    + Tamam, ben de öptüm seni.

    - Kapat hadi.

    + Önce sen.

    - Ehi yok önce seeen.

    + Hayır, sen.

    - sen

    + sen

    Gider daha...

    4|4
    0|0

Erkekler Ne Diyor 25

  • gerek yok o kadar lafa:D

    o gün yapılcaklar belli

    hediye -yemek-gezinti-yatak:D

    0|0
    0|0
  • salak manyak aptal gerizekalı onlar :D

    1|0
    0|0
  • bende merak ediyorum.. :)

    ama ordan burdan konuşuyordum..

    başkaları çok konusuyo gibi gelir hep ama sevgili olunca herkes çok konusur..

    0|0
    0|0
  • Bende hep derdim ne konuşuyorsunuz yada bu kadar çok mesajlaşacak ne var diye ama başına gelmeden bilemiyorsun işte .

    Laf lafı açıyor gerçekten öyle zamanlar geliyor ki 5000 mesaj hakkını bile bitirebiliyorsun .

    0|0
    0|1
  • Genelde konulari erkek acar, ama kizlarin doğaclama kabiliyetleri sayesinde laf lafi aciyor nerdeen nereye geliyor konular.

    Bazen hay bu konuyu acmaz olaydim dedigimizde oluyor:)

    0|0
    0|0
  • tutup kafa kafaya vurasım gelir evlat.

    0|0
    0|1
  • bunu ben de merak ederdim eskiden ama iş başa düşünce anladım :) genelde kızların başlattığı sohbetler oluğ genel içeriği, o buna şunu demiş, dayımlarda makarna varmış, dersanede şöyle olmuş, vs vs gibi boş konulare oluyor :) yani içlerinde ne varsa anlatabilecekleri en samimi insan olarak erkek arkadaşını gözüne kestirip, canına okuyorlar çocukcağızların :D

    0|0
    0|0
  • Su an yok ama bende cevap verebilirim dimi :D cinsellik ve aptalca seyler insan bı düşününce ne salakmisim dediği oluyor :)

    0|0
    0|0
  • Kare kare neler yaptığını anlatırsın. Özet yerine...

    0|0
    0|0
  • benim şuan yok :)))

    0|0
    0|0
  • -aşkım napıyosun (kız)

    -iyiyim (erkek)

    -neden aşkım demedin! (kız)

    -şuanda müsait değilim birazdan şapsak (erkek)

    -nerdesin sen (kız)

    -tuvaletteyim sonra konuşalım (erkek)

    -napıyosun orda kim var yanında! (kız)

    -arkadaşlar var pişti oynuyoz töbe töbe (erkek)

    -bana salak mı demek istiyosun sen (kız)

    -...

    bu böyle devam eder gider.

    1|0
    0|0
  • Valla bilmiyorum. Şu güne kadar uzun süreli bir ilişkim olmadığı için muhabbeti uzatacak kadar konuşamadım :(

    0|0
    0|0
    • muhabbet nasılsın iyimisine kadar gitti herhalde sende :))

    • Herhalde :) Belki konuşmadığım için kısa sürdü ilişkilerde :) Ne yapayım lak-lak yapmayı sevmiyorum :)

  • bos zamanim olsa bulurum konu, yan yanayken bir ton muhabbet edebilen bir ciftiz ama bunun nedeni eski dost ve iki geveze olmamiz :)

    1|0
    0|3
  • saçma geyik muhabbeti baska bisi değil...

    0|1
    0|0
  • peki evli olanlar yazabilirmi?

    0|0
    0|0
  • süresi bellidir süresiz konuşmaların süreklilik sağlayamaz kimse

    1|0
    0|0
  • Yüzünü görüp konuşmak daha uzun sürer.Telefondan sıkılıyorum.

    0|0
    0|0
  • Neden bizi ezikledin? Belki sevgilimiz yok ama... :D:D:D

    3|1
    0|0
  • Çok konuşunca geyiğe kaçıyor zaten durum.Günde önemli bir anda veya boş anda yakaladıkça aramalı insan.O zaman tadı ayrı oluyor, sevdiğini motive edebiliyorsun.

    0|0
    0|0
  • Çok fazla sohbet eninde sonunda konu cinselliğe geliyor.

    0|0
    0|0
  • Sesini duymaktan başka bir şey istemediğimiz için...

    İçimizdeki özlemi gidermenin tek yolu sesini duymaksa.

    0|0
    0|0
  • o tür sevgililer maksimum 2 hafta beraber oluyorlar :D

    0|0
    0|0
  • valla bende bunu çok merak etmisimdir her yerde konusucak bisi buluyolar anlamıyom

    0|1
    0|0
  • zaten onlar bu kadar çok konuştukları için sevgili değil flört oluyor ve sadece alışkanlık olarak kalıyorlar yani aşk denen şey olmuyor

    0|0
    0|0
  • Karşındaki ile mutlu oluyorsan yapacak muhappet çok

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 19

  • Bende bilmiyorum:))

    0|1
    0|0
  • Sağlıklı olan bir ilişkide o kadar uzun sohbetler olmuyor emin olun.

    1|0
    0|0
  • tüm gün konuşmuyoruz ama sık sık konuştuğumuz oluyo gerçi şimdi asker :( nerdeyse hiç konuşamıyoruz. ben çoğu kez konu bulamıyorum anlatsana diyo ne anlatayım diyorum anlatcak bişi bulamıyorum

    0|0
    0|0
  • geleceğe dair plan

    hayaller

    tartışmaalar

    nerdesin şuan muhhabeti

    nereye gitsek

    ne giysem

    vs:))

    1|1
    0|1
  • Saçmalarlar

    0|0
    0|0
  • sevgilin diye kasmaya gerek yokki.arkadaşlarınla ne konuşabiliosan onları konuşuosun işte laf lafı açıyo öteki gün yine yine yine.. ve her defasnda konuşma bitip uyumaya geçtiğin zaman onla konuşmaya doyamadığını onu özlediğini hissediyorsun seviyorum ben ya diyip uykuya dalıyosun ve rüyanda yine o :)

    0|0
    0|0
  • Bende hep merak etmişimdir kimse okutmadı bana :)

    0|0
    0|0
  • bende bu soruya soruyla cevap vereyim.bu zamana kadar hiç mi sevgiliniz olmadı ki anlam veremediniz?

    0|0
    0|1
    • tabiki oldu ama bazı insanlar abartı bi şekilde buna anlam veremedim :))

    • hiç uzun konuşma yapmadınız demek ki bu soruyu soruyorsunuz.her zaman kısa konuşmakta normal değil..

    • ayyyyy ya ben genel bi soru sordum :))) neden soruyu bana yükledin anlamadm :))

  • ne kadar çok şey paylaştın ise o kadar konu bulursun ben sevgilimle herşeyi konuşuyorum konu konuyu açıyor ve bir daha susmuyoruz ama yeni tanıştığım bir insanla konum olmadığı için konuşmam

    0|0
    0|1
  • nerede oldğu şuanda ne yaptğı

    akla gelen salak saçma fikirler

    gün içinde başından geçen olaylar

    kararsz kaldğın konularda onun da fikrni almak

    cinsellk ya da gelecekle ilgili planlar

    arkadaşlarn ailen hakkında konuşmalar

    gündemdeki haberler magazinsel haberler

    izlenen dizi hakkında ya da oynanan oyun hakkında muabbet(sims 2 oynadğmdan hep anlatılcak bişeyler çkıo oyunla iglili)

    o gece gördüğün rüyalar

    hastalık sağlık

    ne bilim sürekli yeni bişiler çkıo işte konuşlcak

    hiçbişi yoksa da kavga ederiz sonra barışırız

    0|0
    0|0
  • valla konuşacak çok şey var havadan sudan işten güçten ara sıra kavgalar çekişmeler,

    aşk sözleri vs...

    0|0
    0|1
  • Vardı ama bitti.

    7-24 konusurduk rahmetliyle :)

    0|0
    0|2
  • benim hiç sevgilim olmadı ki abla link

    0|0
    0|0
  • aman yazmayız =) ayıp ama nispet mi yapıyosun bize sevgilimiz yok diye sorulara cevap verme sansımızıda yitirioruz ask iste sen nelere kadirmissin =)

    1|0
    0|0
    • söylee söylee :)))

    • yok yok yazmam =) mal mal kavga ediyorrlar napacalar cocuk arada iki laf söler kız azcık kırıtır olmazz sonra cocuk buldugu yerde götürmeyi ister kız küsüp eve gelir ciçek alır gönlünü alır , soraa dandik kavgalara en güzeli mesaj heyecan var =))

  • biz pek mesajlasmıyoruz valla

    0|0
    0|0
  • konu bırden sevgılının fesatlıgı ıle ayrı bı boyut alabılıryor :) onceden fenaydı sımdı napıyn dıye yazan bıle yok :)

    0|0
    0|0
  • hmm madem öyle dürüst cevap vereyim o zaman nasıl iyimisin faslı geçer iş cinselliğe döner

    0|0
    0|0
  • nefes alıp vermesi bile yetiyor havadan sudan anlıyacağın =)

    0|0
    0|0
  • aptal aşık modundayken ve konuşurkeen iyi hoşşş daa ayrıldıktan sonraaa ıııy ne saçma muhabbetlerdi onlar ya dediğin diyaloglar :)

    1|0
    0|0
Yükleniyor...