Bir olaya üzülünce midem bulanıyor kusuyorum ne yapmalıyım?

Sınavdan düşük not almıştım midem bulandı gidip kustum . Sevgilim beni aldattı o an midem bulandı gidip kustum o kadar zayıfladım ki hasta olduğunuzda kusarsınız midenizi üşütmüşsünüzdür benim ki öyle değil kusmak benim günlük rutinlerimden biri. kusmaktan dişlerim dökülecek yakında. o kadar zayıfladım ki anlatamam. ilk aşkım bana aslında seni hiç sevmemiştim dediğinde midem bulandı kendimden nefret ettim çok rahatsız edici bir mide bulantısı değil ama insanda kusma isteği uyandırıyor

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Bendede oluyor ama çok acı bir şey duyduğumda oluyor genelde ölüm vs gibi .. direk kusuyorum

Erkekler Ne Diyor 6

  • hamile olmayasın acaba..

    • çok sağ ol :)

    • bak o zaman işin psikolojik boyutu girer devreye :) hayatta herseye çok deger verme onlarda sana az zarar versin arkadasım gecmiş olsun

    • yok artık.

  • Psikoloğa gitmeni tavsiye ederim.Yada herşeyi dert etmeyerek önleyebilirsin belki.

  • her insanın kendine has bünyesi var

  • kusan kız ayrı bir çekicidir abi :P

  • psikolojik olmus bence sende bu

    • evet.

  • Başına ağrı da giriyo mu gözüm?

    • Evet, biliyorum bıktığını.

    • psikoloğa gitmekten bıktım biliyo musun?

      :)
      sağ ol.

    • O zaman migrenin yoktur büyük bir ihtimal. Ama bir doktora görün önce, doktor gerekli görürse seni psikologa sevk edebilir..

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 2

  • Aynisi bndede vardi lisedeyken enufak seyde midembulanirdi. Endoskopi yaptirmani oneririm midende bir sorun olablir ben ilac kullandimşu andha iyiyim

    • Bayiltarak yaptr hicbsry hatrlamiyosun:)

    • demek şu hayatta mideme boru da yiyeceğim heee kusmaktan öliyim daha iyi çok sağol yinede endoskopiyi araştırıcmm

  • psikolojik rahatsızlığın midene vuruyor bence bir dr a görün muhtemelen antidepresan verecektir olayları bu kadar takmaman için

Yükleniyor...