Sevgilimin beni gerçekten sevip sevmediğini nasıl anlarım?

Ben onu çok seviyorum ama onun beni gerçekten sevip sevmediğini nasıl anlıycam.

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Eline sigara bas de..basarsa seviyodur..aöa psikopattır da..kaç bence..

    • hehe çok mantıklı :D

Erkekler Ne Diyor 11

  • Atalarımız ne demiş:"İnsanlar konuşa konuşa..." yani benim bildiğim aramızda medyum yok.BEnce bu soruyu bize değil sevdiğine sor.Al karşına konuş.Türlü dolaplar çevirmene ne gerek var yav..Oda insan sende ...

  • Seven adam her halinden belli olur. Sana kıyamaz seni üzmek istemez.Heyecanlı olur yanında.

  • sevmiyorsa sana inanki katlanmayıp giderdi...

  • Gözlerine bak yaw :S bunu baska türlü anlayamazsın yada bir başkası seviyor derse olmaz bunu sen anlıcaksın. Bazen öyle birşey olurki o sana seni sevmiyor der ama o bile bilmez seni sevdiğini... Kalp kalp.. vee kalbe giden yol gözler

  • Hareketlerinden tavırlarından anlarsın

  • tabiki papatya yaprağı yolarak

  • yok o sorunun cevabı bunu kendin göreceksin anlayacaksın.bir hastalık halinde ki telaşı yada bir üzüntü anında gösterdiği çaba yada küçük bir dokunuş bir bakış bir söz..yani kısacası sen bileceksin..bunu arama her defasında acaba su hareketten bu sonuc cıkarmı diye o gün geldiğinde zaten şıppadanak anlarsın :)

  • seni istiyorum senin le olmak istiyorum de ...balık gibi atlarsa bilki sadece seninle olmak için takılıyodur ..ama yapamam evlenceğimiz kesin olsa bile olmaz derse kesin seviyordur.

  • Zamanla anlıycan.

  • sal eğer dönerse senindir

  • Yok öyle bişey, bunu öğrenirsen dünyayı yerinden oynatırsın :D

Kızlar Ne Diyor 7

  • Sürekli senden beklenti içerisindeyse o insan seni sevmiyor çıakrı içni seviyor demektir.Geleceğini düşünerek harket ediyorsa bunuda sana anlatıyorsa seni düşündüğünü sevdiğini gmsterir.

  • medyum memise sorup geri dönicem.

  • Uçurumun kenarına götür beni seviyosan atla de atlarsa senindir giderse zaten hiç senin olmamıştır :))))))))

    • 3ay

      öldükten sonra sevse nolur sevmese nolur :D

  • Senin için baaz alışkanlıklarını değiştirmeye razıysa veya baaz şeylerden vazgeçmeye razı ise seni seviyordur.

    Seven bir erkek sevdiği bayan icin herşeyi yapmaya razı'dır.

  • belli aralıklarda bu soruyu ona sor hala bıkmadan cevap veriyorsa seviyor demektir.

  • senin için kalbini verir mi sor

  • sevip sevmediğini 'anlamazsın' hissedersin canım.

    davranışlarından,bakışından,konuşmasından herşekilde hissedersin bunu.

Yükleniyor...