Aşık olanlar var mı?

Sevgiliniz var mı diye sormuyorum.Aşık olduğunuz bir insan var mı var ise aşık olduğunuz kişi ile birlikte misiniz yoksa platonik mi takılıyorsunuz ya da kader ayırdı mı sizi?Tüm içtenliğinizle paylaşın lütfen.


0|0
15|6

En İyi Kız Görüşü

  • ewt aşığım ama şimdi benim değil elimdende birşey gelmiyor hergün görüyorum onu bitsin bu dert :(

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • asigim seviyorum seviliyorum birlikteliyiz .. fakat o türkiyede ben almanyada . yani birbirimizi görmuyoruz . sadece 2 hafta görebildim onu ama oda 8 ay önceydi .. o uzaklarda olabilir ama herzaman yanimda icimde , kalbimde . nereye baksam o tatli suratini göruyorum .. cok fazla romantik olduk aglayacam simdi ya :D keske yaninda olabilsem

    0|0
    0|0
  • gercekten sevdgm elektrk aldgm asık oldgm bı sevglm var onu her zmn yanmdaykn dahl ozluyorum onu coook sevıyrm onun ıcn yapamayacgm fedakarlk yok

    0|0
    0|0
  • 1.5 senedir onu düşünüyorum ve aşığımda başka biini kendimle düşnemiyorum zaman geçdikçe anlıyorum onu ne kadr çok sevdiğimi ama göremiyorum bile off yaa neyse

    0|1
    0|0
  • Aşık değilim. Hiç aşık olmadım. Senelerdir arıyorum lakin çok seçiciyim. Bir türlü karşıma canımın yarısı sayabileceğim biri çıkmıyor. Uzun süredir dinlenmekteyim, arkadaşlarıma adamış bulunmaktayım kendimi, beklemedeyim.

    0|0
    0|0
    • hiç aşık olmadığına göre aşkın nasıl bir duygu olduğunu da bilmiyorsun daha :)

  • aşkı olduğum kişiyle 4 senedir birlikteyiz

    0|0
    0|0
  • Aşık olduğumla evliyim :) Allah sizede nasip etsin...

    0|1
    0|0
  • asik oluyozda noluyooo

    sevenler sevilmez , sevilenlerde sevmez.,bende öyle yani.

    beni seveni degil beni sevmeyeni seviyorum.

    Neyse Allahtan ümit kesilmez ne diym

    0|0
    0|0
  • aşk yerini zamanla sevgiye bırakıyo sakınmaya başlıyosun canı yanar diye korkuyosun kollamaya çalışıyosun ve yanında olmasada bile onu düşünmeden hiç bir anın geçmio..

    0|0
    0|0
  • ne olduğum belli değil beni reddetti platoniğim derken. bazenler bana sırıtıyor kankası da bana omuz atıp kesmeye başladı

    0|0
    0|0
  • Aşığım malesef

    0|0
    0|0
  • Asik degilim. Olmadigim icin de cok sinirliyim. Ne zaman asik olacagim ben :@

    0|0
    0|0
  • ondan nefret ediyorum ama onu seviyorum.

    keşkediyorum olmasa hayatımda beni mahvediyor diyorum tanımasaydım diyorum ama bir kez sesini duyuyorum bir kaç saniye olsa bile tüm düşüncelerimi değiştiriyor.aramızdaki o bağ ne bilmiyorum...

    0|0
    0|0
  • Evliyim aşk olduğumla ...

    0|0
    0|0
  • Aşık olduğum kişi yalnızca fuckbodyye ,açık olduğunu söyledi bana çok koydu bu sözü ama hala seviyorum

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Var bir şeyler içimde (temizinden 3 yıl süründüm, şimdiki halimi ona borçluyum) şuanda mutluyum (çat pat da olsa) ..

    0|0
    0|0
  • usta normalde yazmam ama seni seviyorum hatırın için yazalım.

    sevdiğim var ama ayrıldım. çok üzülsem de böylesi daha sağlıklı herkes için.

    0|0
    0|0
    • eyvallah kardeşim sağol yazdığın için hayırlısı olur inşallah bu arada ;)

  • aşk diye birşey mi var ?

    0|0
    0|0
  • Kolay kolay asik olmam ama icim kipir kipir hoslantidan olsa gerek.

    0|0
    0|0
  • Kız arkadaşıma aşığım. Keşke olmasaydım, böyle her dakika kaybetme korkusuyla yaşıyorum..

    0|0
    0|0
  • Aşık değilim, birlikteliğim yok.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...