Nasıl aşık olabilirim?

ben sırılsıklam delicesine aşık olmak istiyorum ama olmuyor kimseye aşık olamıyorum ne yapmalıyım?

Güncellemeler:
hemen açayım konuyu biraz daha ben öyle bir aşık olmak istiyorum ki arzulu sevgi dolu görünce dünya dursun zamanı hissetmiyeyim yanında gözlerine baktığımdan kendimden geçeyim mükemmel hissedeyim ve dokumduğumda ayaklarım yerden kesilsin öyle bir aşk tabi zor ama tek taraflıda değil öleceksek aşktan birlikte ölelim o derece yani:)

0|0
3|21

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 20

  • Tam buldum mutluyum dersin hiç hesapta yokken bırak8ır gider

    0|0
    0|0
  • Buda 2 ..neyim kısaymış

    0|0
    0|0
  • aşık olmak için uğraşsanda olamazsın o senin kapını beklemediğin istemediğin zamanda çalmaz kapıyı kırar girer kalbinin köşesine oturur orda yüzsüzce :)

    0|0
    0|0
  • eczanede satılıyo aşk hapları onlardan iç

    0|0
    0|0
  • nasıl mesela,aç biraz konuyu

    0|0
    0|0
  • İsimden dolayı olmasın :)

    0|1
    0|0
  • güncellemeye yorum olarak : fazla film izleme bence

    0|0
    0|0
  • dostum istemekle olmaz ki aşk acaip birşey bir anda gelir bir anda kaptırırsın ilk hoşlanırsın sonra vazgeçilmezin olur herkese olamaz zamanı yok sadece kısmet bekleyeceksin bir gün karşına çıkacaktır

    0|0
    0|0
  • Sürünmeyi göze alıyorsan buyur .

    0|0
    0|0
  • "feministdüşler" kurmayı bırakırsan birgün, o zaman aşkı bulursun arkadaşım. Kullanıcı adından ibret al...

    0|0
    0|0
  • Feministlikten vazgeç..

    0|1
    0|0
  • İstemediğin zaman olursun, boşuna kendini yorma.

    0|0
    0|0
  • Senin istemenle olmaz o iş. Ansızın gelir bulur seni merak etme ;)

    0|0
    0|0
  • Basit karşına birini al ilk 1 dakikada zaten hissedersin yok his olmazsa zaten olmaz.

    Aşık olmanın bir kuralı yok ne yazık ki öyle zorla olan bir şey değil. Bir anda çıkar karşına anlayamazsın nasıl olduğunu. Daha aşık olacak birisini bulamamışsın sadece yoksa aşık olamıyorum diye bir şey yok yani sıkıntı sende değil, inan biri çıkar karşına hiç beklemediğin bir anda.

    0|0
    0|0
  • önce rumuzunu değiştir :)

    0|1
    0|0
  • Vakti geldiğinde kendin de şaşırırsın, rahat ol.

    0|0
    0|0
  • bıan olacak bişey değil bazen aylarca arar bulursun bazen ise ömür boyu arayıp bulamazsın kısmet bırazda.belkıde sırılsıklam aşık olacak senı bı yerlerde bı şekılde onune çıkmayı beklıyo ;)

    0|0
    0|0
  • pat diye aşık olunmaz

    0|0
    0|0
  • sevgılın oldumu bu zamana kadar doğruyu soyle

    0|0
    0|0
  • benimle konuş seni kendime aşık ederim :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Olup ne yapacaksın ki ... hiçbirşey sonsuz değil ..böyle kal daha iyi üzülmezsin en azından..

    0|0
    0|0
  • psikopat canına kastı var bu kızın :D

    0|0
    0|0
  • Zamanı gelince gelir bulur veya sen bulursun.Birgün çıkar karşına umutsuzluğa kapılma yeter ki. Tabii aşık olduğun kişinin de sana aşık olması çok önemli diğer türlü ızdıraptan öte gitmez ;)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...