Sevdiğin kişinin seni kanka olarak görmesi..

Evlat acısı gibi a dostlar.n'yapayım ben şimdi ya?bana kanka diyo ya bildiğin kanka diyo :(

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Zaten kanka deyince hoşumuza gidiyor :D İşyerinden yakın bir kız arkadasım vardı 20 gündür tanıyodum bana hep kenks falan diyordu. Ama benim ondan hoslandıgımın farkında değildi. Ben buna belli etmeye basladım anlamıs heralde agzımı aramaya basladı. 25. günde açıldım biraz takıldık sonra kendini zeki zannetti bıraktım gittim. Yüzüne de bakmadım bidaha.

    • eklede özelden konusalım istersen. yanlıs anlıcaksan yazim burdan.

    • Anlat olayı :D

    • kaçan kovalanır konusunda :D

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 10

  • zaman bırak sana karsı hıslerı varsa sevgılı bıle olursun

    • evett yola gtr onu :) + 1 vererrmsn :)

    • Pişman olsun bakalım bana kanka dedi başına büyük iş aldı :D

    • sana kanka dıor he baklm yarn ne tepkı vercekk kanka nedemkmıs gorsun ozamn :)

    • Öncekileri Göster
  • Küfür gibi koyar insana

    • Beynim durdu olm o an feci bişey

  • merak etme yolu yakın bgün kankaysa yarın kesin manita erkeklerle kızlar arasındaki kanka muhabbeti arkadaslık cercevesinde kalmaz hic bir zaman

  • bizim taktikler çok yayıldı çok :(

    • Peki madem :/

    • boşver hafız.erkekler arasında

    • Benim Jeton köşeliye bağladı yine.söyle valla meraktan ölürüm :(

    • Öncekileri Göster
  • kanka ayagı g. . ayagı...bir gun kesın gol atarsın

    • ooo sen nıyetı bozmussunsaraba vurun bır aksam evde sonra koltukta sızın:)

    • İnş canım ya :))

  • Kanka ayaa got ayaa. Zaten en iyi kankalar sevisir.

    • Lan mi?

    • Ciddi mi lan

  • Tepki göster ama trip atma.

    • Tüh.

    • Tepki gösterince kavga ediyoz.üzülüyom

  • Havar komşular havar :)) Bak gizlican kanka diye hitap eden karşı cinsten zaten ne camiye imam ne ilçeye kaymakam ne de ormancı olur, iyi kurtulmuşsun bahtın açılır şükret.

    • olm ahahahaha

    • Babam da ne kadar hızlı çıktı ya :) Neyse sizin iş yürümez öyleyse.

    • Ben kurtulmak istemiyom olm. Ya benim olacak ya kara toprağın o tarz yani

  • duygularını belli edemiyorsun demek ki. benim de başıma geldi bu durum. kız beni seviyormuş. ben ona 3 sene kanka dedim. sorun biraz da sizde. tavırlarına dikkat et. karşıdakine belli et.

    • Yemez o yemez.cesaret ister

    • ne bileyim valla. senden hoşlanıyorum de.

    • Nasıl davranim ya nasıl anliycak bu çocuk?

  • E sevmiyordur seni o gözle. F azla takılma buna.

    • eee ?

    • Yok artık asla yapmam

    • teklif et çocuğa :) o zaman

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 5

  • düşmnım basına vermsn banada yataga attklrnı anlatıyo bu daha beter

    • İhihi iyi uykular.

    • hadi ben uçtum ya uyim nasılsa uyunca gecer hadi sana mışıl mışıl asklı ruyalar

    • Ahahaha :D

    • Öncekileri Göster
  • Yapacak bir şey yok bu gibi bir durumda..Bekle nasılsa kanka ayağı g.t ayağı bir gün hoşlanır senden.

    • İnş canım ya :)))

  • sende kanka ayağına yavşa arkadaşım baktın umut yok zorlama bari kanka olarak kalın ben öyle yaptım baktım tık yok kankalığa devam

    • Amin umarım karşılıklıdır

    • Allam inşallah oda beni sevsin ?min diyelim o zaman karşiim :(

    • o zaman işin zor risk al belli et eğer karşılık yoksa durum vahim platonik aşkın nasıl bir illet olduğunu çok iyi bilirim

    • Öncekileri Göster
  • O ayaklar saglam ayaklar degil, kanka manka ayagi yalan

  • kankası gibi davranma sende ona.. Ama artık ne fayda bir kere o söz çıkmış ağzından hayal kırıklığı..:D

    • Korkma,korkma..

    • korkuyorum biraz.. Ama evet soru işaretiyle yaşamaktan iyidir

    • Ben yapamadım ama sen yap kendin için yap kimseyi umursama.seni öldürecek değil ya onu sevdiğin için.bi köşe ye Çek konuş herşeyi anlat ve gerisini ona bırak belki aranızda bişeyler olur? Ama içinde tutarsan hep bir merakla yaşiycaksın acaba söylesemiydim diyeceksin.denemeden hiç bişeyi bilemessin denemekten bişey kaybetmessin :)

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...