Erkeğin bir kızla konuşurken ve ona bakarken yüzünde oluşan bir gülümsemesi var ya, onun sebebi ne?

erkeğin bir kızla konuşurken ve ona bakarken yüzünde oluşan bir gülümsemesi varya onun sebebi ne? yani o kızla konuşurken gülümsemesi ne demek olur?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • ister istemez oluyor. :D

    • sen herkesle konuşurken gülümser msn

    • Öncekileri Göster
    • 34 yaşındaki adam sana bakarak gülmüş mü OFFFFFFFFFFFFFFFFFF . Kim bilir neler düşünüyodur ? Bir kıza bakarak gülmüş mü vay sapık ? Ulan yobazça düşüncelerinizden geliyor hep bunlar hea ! Kız erkek cinsiyet ayrımı yapıyorsunuz çünkü !

    • defol gt aptal sensin

Erkekler Ne Diyor 118

  • Şirin görünmek içindir.

  • sempatik gorunmek

  • gülümsemeyince odun diyosunuz ondandır :)

  • Kızın dişindeki maydonoz gözündeki çapak burnundaki sümük bıyığındaki ayran.

  • karşı cins olduğu için hormonal olarak ne olursa olsun gülümüsüyon

  • Yanında olduğundan MUTLULUĞUNDAN dır arkadaşım ;)

  • ağlamaklı durunca abes oluyor

  • iyi niyetli gülüyorsa iyi :D

  • Sevdiği içindir. Ama arkadaş olarak ama aşık olarak.

  • aslında söyleyeceği çok şeyi olduğunu fakat söyleyemediğinin göstergesidir.. yani muhtemelen kaybeden adayıdır..

    • söyle

    • Öncekileri Göster
    • dert değil..

    • iyi

  • Pişmiş kele gibi kıkırdıyorsa o kızdan hoşlanmış olablir ama bıyık altından tebessüm ediyorsa kızın halinede gülmüş olabilir

  • Tavlama sanatı

  • somurtmamak için kendini zorluyordur : ))

  • nezaketen tebessüm..

  • İçten gelen ve engel olunamayan bir şey, herhalde ilişkiye başlıcak iki kişinin en samimi olduğu an o. :)

  • biz buna nezaket diyoruz

  • Aklındaki p.ç liğin dışavurumu da olabilir

  • refleks heralde oluyo işte

  • Hayat enerjisi kaynağı

  • Yalnizligin paralel evrendeki yansimasi

    • ya ilişkisi varsa

    • O zaman abazaligin paralel evrendeki yansimasi diyelim

  • onun adı kur yapmaktır :) çünkü çok iyi biliriz ki bayanlar itici tiplerden hoşlanmazlar ve bir kızın gözünde ilk izlenim hep çok önemlidir.

  • Karakteri öyle olabilir. Güler yüzlü oalbilir, ŞAyet öyle biri değilse sürekli gülücükler saçmıyorsa yanında mutludur.

  • kendi kendine oluyor genelde yapçak bişey yok ama ben sert yapılıyım

  • gülmez isen odun derler gülünce sebep sorarlar..ar dedikleri damardan olsa gerek..utangaçlık falandır o

  • elektrik alma denen mevzunun ilk aşaması o sonrası ya yamuluyosun ya da yamultuyosun:D

  • O gulumsemeye karar veren ve vucuda " gulumse " komutunu veren organ beyin degil kucuk hanimefendi..:) Bu sebeple bu sorunun cevabini yazili olarak bir cok kez alsanizda aslen nasil bir his oldugunu siz hic bir zaman maalesef ogrenemeyeceksiniz..

    • nedir peki mert bey güzel düşüncelerinizi paylaşın lütfen

    • Öncekileri Göster
    • haha..Şakadan anlamamış gibi yapıp bana illa söyleteceksin yani.Al söyleyim de rahatla.:) O gülümseme kararını veren organ beyin değil " sik " güzelim.Erkek milleti sikinin derdinde olduğu için gülümsüyor anladın&rahatladın mı ? :)) Keşke bir Cem Yılmazfundamentals izleyeydin de benim cevabımı piç etmeseydin.

    • bütün erkekler iğrençsiniz

  • "Belki ekmek çıkar" düşüncesi olabilir.

  • Bir insanın gülümsemesinin milyonlarca sebebi olabilir. Ama, gözlerinin parlaması; o ayrı konu...

    • gözleri parlıyorsa

    • Öncekileri Göster
    • ben hiç anlamam o şeylerden

    • Karşına öyle bir erkek çıkarsa anlarsın.

  • Genel olarak kızı tatlı gördüğü için olur o.

  • karşı cins sonuçta haliyle biraz kibar davranmak istemiştir . Herşeyde bir artniyet aramayın kızlara gülümseyen erkek gevşek ya da abaza olmuyo

  • öküz altında buzağı arama demek oluyor.

    • bana yardım eder misiniz?

    • ne konuda?
      anlamadım..

  • konuştuğu kızı hayal ediyor

    • yuh

  • Sana ayrı bir ilgi duyuyor ve beğeniyordur bir nevi bakarak flört ediyor seninle,ayrıca senin yaşını bile bilmiyordur hadi bildiğini düşün çocuk olarak düşünse o şeklide bakıp gülümsemez. ;)

    • sıradan bir gülümseme olamaz mı? çocuk olarak düşündüğü sözü nereden geldi aklınıza

    • Öncekileri Göster
    • :) Burda o kadar erkek yorum yapmış çoğuda ben gibi düşünüyor, en iyisi sen bir daha düşün...

    • teşekkür ederim değerli yorumlarınız için :)

  • güldü demekki vericek

  • vay arkadaş soruya gel çay demle

  • TEK Bİ AÇIKLAMASI VAR...kızların yüzüne gülünce götlerinin kalktığı..bunun başka bir açıklaması yok..hiç gülmese bu kim ki lan bana gülmüyo gülüyosun neden güldüki acaba ...daha bir sürü muhabbet ergen muhabbetleri bunlar soruya bak ..

    • kes lan

  • Ondan hoşlanması olabilir.

  • Abi bunu bilemeyiz ki ya... Ben sadece kızlara karşı değil herkesle konusurken oyle davranırım mesela. Ama o normalde bunu yapmıyor ve sana yapıyorsa hislerini gizleyemiyor demektir.

  • aranızdaki ilişkiye göre değişir bu tür gülümsemeler ;)

    • diyelim takılmalık ne demek bu

    • Henüz takılmalık bir arkadaş edinmedim ben ama hoşlanıyor olabilir senden :)

  • Ben gülüyorsam bir kıza -ki genelde esprisine bile gülmem kızların, emin olsun o yatağıma girecek.

  • Daha Fazla

Kızlar Ne Diyor 48

  • Bu Hatunlarda da oluyor etkileşim bir nevi :))

  • flörtgendir.

    • olabilir

  • Sana ölüyorum bitiyorum hayvanlar gibim aşığım demek. Ne demek olcak la anlattıgın şey ilgisini çekti demek he allahım yaa!

  • Kalbinde sana karşı hissettiği bişeyler vardır mutlaka

    • pek sanmam

  • asikkkkk :D

  • ayıp olmasın diye

  • Sende neden oluyorsa onda da ondan oluyordur.

    • bende olmyo ki

  • Bence o cocuk seninle konusurken hos oluyor veya senden hoslaniyor ya da saygi duyuyordur. :)

    • bukadar masumca şeler düşünmeyin be canım erkekler için polyanacılga gerek yok =)

    • Hahahaha ola bilir yani ama :))))

  • direkt aşık olduğu anlamını kimse çıkaramaz bence.tanıdığın briyse çoğunukla seninle sohbet etmekten zevk duyuyordur.tanımadığın biriyse çoğunlukla üzerinde komik duran birşeyler vardır.deli de olabilir.

  • senden hoşlanıyor olmalı :)

  • hoslandigi icin de olabilir,diger sebepleride olabilir)

  • senden hoşlandığının belirtisi olabilir

  • A Ş K ...

    • aşk değil o kolay mı öyle

  • o gülümseme var ya o gülümseme :((

  • Senden hoşlanmış olabilir ya da sen yanlış anlamışsındır güler yüzlü bir erkek olabilir?

  • Hosuna gidiyorsundur etkileniyordur senden yanii :))))

  • aşık olabilir ya da sevgisinin bir işaretidir.

  • hep hormonlar bunlar.

  • sevgi tabi baska ne olabilirki ya da askta olabilir

  • içinden salak bu diyede geciriyor olabilir ama tabi cok tatlı kız diyede gülümseyeblr

  • konuya bağlı

    • kıza olan sonsuz güven onun yüzünü gülümsetir:))kalbınıde:))

    • alah alah :)

    • ama kız da somurtmasın oda guvensin:)çocuk üzülür snrada umutsuzluga kapılır gider:)

  • her şey olabilir çok anlam yüklememek lazım

  • Bazı erkeklerin sadece gülümsemesi sempatik gelir kızlara. Birçok kızdanda bunu duyduysa ki seninde o şekilde elde etmeye çalışıyordur ;) kim bilir..

  • sen masumca sanarken o sen dur dur seni nasıl götürücem ben yihahah diye bir gülümseme o yavrum =)

  • Tatli bir tebessümdür,kendini o kizin yaninda mutlu ve huzurlu oldugunun göstergesidir bence.Kalbindeki mutluluk yüzündeki gülümsemeyi cikartir.O kizdan hoslandigi anlaminada gelebilir.

    • :):)

  • onu sevmn asik olman ne olacak =)

  • senin ondan hoşlandığını düşünüyor olabilir ya da derin derin bakıp gülümseyerek etkileyebilceğini düşünüyordu tatlı olan kızlara erkekler gülümseyerek seksi olan kızların ise ciddi bir şekilde gözlerine dikerek çirkin kızlara ise başka yerlere bakarak konuşurlar :)

  • eğer o içten bir gülümsemeyse ne ala yoksa vay haline.

  • aşık olmustur ya da kızın makyajı akmıstır komık gorunuyordur :D

  • Bu ne biçim bir soru. Eleştirel bir gözle bakıyorum lakin nedir bu! Laf olsun mu amaç

    • algılaman eksikse ne yapayım laf olsun diye sourlmuş gibi bir hali var mı

  • Sana baktığı zaman dertlerini unutuyodur belki de. Hiçbir art niyet olmadan sadece içinden geldiği için gülüyorsa kaybetme o insanı.

  • baya aşıktır :)

  • Disinde bisey kalmistir belki :)

    • değil

    • :) sevdiginden guluyordurr kizz... Ne diye gulsun.. sen konusurken allahim ne tatlii seyyy yiyesim geldi diyodur icinden :)

    • ayyyyyy tatlı şey :):):):)

  • günün sorusuna bak tey allahım.bunu bilmek için çok akıllı olmaya gerek yok.

    • neymiş peki madem biliyorsun söyle o zaman

    • Öncekileri Göster
    • değilmiş işte başka şeyler dedi erkekler cinsellikle ilgili

    • boşver onları her erkek abaza değil
      cinsellik düşünenler abazadır

  • cok nadır rastlana bısey bence ama heyecan verıcı bısey cunku bı erkek gulumseyerek bı kıza bakıyosa o kızı gercekten ıstıyo hoslanıyo demektır ve ben cok sanslı bırıyım cunku banada sevgıl dolu gulumsemeyle bakan sevgılım var :)

    • bence öyle değil güzelim ya :(

    • Öncekileri Göster
    • NEDEN ERKELER BU KADAR IGRENC YARATIKLAR... HERSEYI TERSINE CEKMEK COK KOLAY DEGIL MI COGU INSAN OYLE BAKABILIR AMA ARADA ISTISNALAR VAR MESELA ONUNLA BIRLIKTE OLMAK ISTEDIGINI SOYLEYEMEYEN UTANAN ERKEKLER GIBI YADA O GUN BIRLIKTELIK SADECE EVLENINCE OLUCAK DIYEN ERKEKLEER GIBI

    • erkeklerin yorumlarını okumanı tavsiye ederim

  • kız hoşuna gitmiştir.

  • Mimik diye öğretildi bana yıllardır...

  • bence aklından başka seyler gecıyo :))

    • banada öyle geldi :(

    • Öncekileri Göster
    • yanı sevıyomusun sen? eger sevıyosan o kadar takma zaten nıyetını ılerleyen zamanlarda gosterır...

    • yok sevdiğimden değil merak sadece :(

  • ay cok tatli olur oooki

  • içinden geldiğinde vede ona bişeyler hissetiğinde

  • Daha Fazla
Yükleniyor...