Kızlar neden kol kıllarını almaz?

Kızlar neden kollarındaki kılları almıyor? Bir erkek olarak kolunda kıl gördüğüm kızdan anında soğuyorum. Tüm güzelliği gidiyor.

Ortalık yerde sakalıyla, bıyığıyla dolaşanlara hiçbir şey zaten demiyorum.

Kızlar lütfen kollarınızdaki kılları alın!


0|0
62|19

En İyi Kız Görüşü

  • Ben alırım .

    0|1
    0|0
    • Seni de tebrik ediyorum. Bakımlı kızlara saygım sonsuz. O zaman siz bakımlı kızlardan ricam arkadaşlarınızı da uyarın bu konuda :) Toplumda bir bilinçlenme olsun lütfen. Artık kıllı kolu olan kızlar ortalıkta ellerini kollarını sallayarak dolaşamasın. Devlet ceza kessin falan :)

    • Hahahaha teşekkür ediyorum ama o kişiye bağlı kıllarıyla mutlu olanlarda var demekki yada çok belli olmadığını düşünüp almıyorlardır .

Kızlar Ne Diyor 61

  • Yahu arkadaşım sizin gibiler yüzünden insan vücut yapısını bozuyor. Yok kıl, yok tüy. 9-10 yaşındaki kız biyigini alıyor.
    Sonuç : bilgisiz oldukları için daha çoğalıyor tüyleri ve kıl evresine geliyor. Yüzündeki ayva tüyleri almazsa zaten dokulecekken sizin yaptığınız " toplum baskısı" yüzünden onlar zamanla kıl halini alıyor ve ömür boyu uğraşıyor o şahıslar. Bu kadar gaddar olmayın. Size ne arkadaşım milletin kilindan tuyunden. Siz mi yetistiriyorsunuz? Karın mı, sevgilin mi, kardeşin mi? Size ne? Çekici gelmek zorunda mi erkeklere. Objeleşmek zorunda mı? Kimi insan evine para götürmek için saatlerce çalışıyor 1 ekmek alayım da agdaya 3-5 tl vermeyeyim coluguma çocuğuma ekmek alırım diye düşünürken" kasadaki kadının kol kılına bak iyyy" diyen zihniyetler. Sen kendi temizliğini hakkıyla yap diğerleri eksik kalsın

    2|2
    0|0
    • Eyvallah doğru diyorsunda.. Sen hiç kötü bir diş görünce içinden iğrenç demiyormusun mesela?
      Ben sadece kendi fikrimi belirttim bunda o kadar derin düşünülecek bir şey yok zaten 10 yaşındaki kıza da kimse bu bıyık ne? diye sormaz benim burda söylemek istediğim insanların biraz daha kendilerine bakmaları tek kız için söylemiyorum bunda kötü bir düşünce aramaya gerek yok

    • Kötü bir düşünce demiyorum. İnsanlara toplum baskısı uyguluyorsunuz. Şimdi bu sitede herkes +18 mi sanıyorsunuz? Bir şeyleri yazarken biraz empati kurun , lütfen. Ben kimsenin dış görünüşüne asla ve asla kötü bir yorum yapmam. Yorumu geç düşünmem bile. Çünkü beni ilgilendirmez. Benim tek yadirgayacagim şey burnunu tshirtune silen birisini gördüğüm zaman olur veya bu gibi şeyler. Her neyse , insanları dalga konusu haline getirip daha kötü durumlara sokuyorsunuz. Yapmayın, sen kendi kolunu al bebeksi tenim diye sev. Başkası seni ilgilendirmez. Alması gereken alır, bazıları dinen yasak olduğunu düşünüp almıyor. Her neyse derin konular empati kurun biraz sadece bu konuda değil her konuda. İyi akşamlar

  • post olarak kullaniyoruz iyi geliyor.

    yazin günes yanigindan kisin soguktan koruyor.

    arada röfle falan yaptiririz.

    6|2
    0|0
    • Mantıklı :)

    • tabii.

      sen bizi bir de sinav zamani göreceksin kas biyik kil tüy birbirne karisiyor. cok igrenc birer yaratiga dönüsüyoruz.

      zaten aldatilan kizlarin cogu bu ara aldatilir terkedilir.

  • niye her işi kadınlar yapmak zorunda biz kadınlar tek bir tüy bile olmadan gezmek durumunda görünüyoruz halbuki erkekler hem bacaklarındaki hem de kollarındaki kıllarla maymun gibi dıolaşıyorlar ortalıkta...nedir bu eşitsizlik yaa?almıyorum var mı kollarımdakini de bacaklarımdakini de almıyorum! size uyum sağlamak için

    2|0
    0|2
  • Siz erkekler adam gibi ense traşınızı bile yapamıyorsunuz kalkmış kızların kol kıllarına laf söylüyorsunuz.

    link

    2|1
    1|1
    • Genelleme yapmazsak sevinirim. Ben son derece bakımlı bir erkeğim; haliyle kızlardan da benzerini bekliyorum.


      Bakımını yapan, kollarındaki kılları alanlara ise zerre lafım yok. Lafım almayanlara.

    • Hepsini Göster
    • Bunun önemi var mı? Ben bir soru yönelttim. Sebebini söylersen daha doğru olur.

    • Bazıları gereksinim duymaz ;" yok artık orayı da mı" der

      Bazıları "hayır almam alırsam sonra dan daha kötü olur" düşüncesindedir.

      Bazıları alır ama" biraz daha uzatayım bir daha almakla uğraşmayayım "der.

  • Ayni sekilde bende erkeklerde koltuk alti gordugumde tiksiniyorum

    3|1
    0|0
  • Tamam alcaz soz

    0|1
    0|0
  • Benim kollarımdaki kıllar az olduğu için almıyorum...Ama çok kıllı olanlar almalı o konuda katılıyorum...

    0|1
    0|0
  • Sanane hacı millet kılını almış almamış sen kendi temizliginle ilgilensene

    0|1
    0|0
    • Ben sadece düşündüğümü söylüyorum tabi ki beni ilgilendirmez ama sonuçta bir erkeğin kıza ya da bir kızın erkeğe bakması kadar doğal bir şey yok (kötü anlamda demiyorum) sonuçta dikkat çeken bir şey. Kendi fikrimizi de belirtmeyelim mi?

  • sana ne tanımadığın etmediğin (ki en yakının bile olsa bir şey farketmez ya) kızın kolundaki kıldan?

    1|1
    0|0
    • Ya bir gidin allah aşkına her şeyin altında kötü bir niyet aramayın. Arayacaksan da cevaplama

    • Hepsini Göster
    • Tam rahatsız ya :/

  • koldaki minik kıl ne yapacak sanki

    0|1
    0|0
  • Alır almaz önemli olan kokmaması

    0|1
    0|0
  • Of bıktık sizin şu isteklerinizden:D

    0|1
    0|0
  • ben alıyorum çünkü bende sewmiyorum :))

    0|0
    0|0
  • Üşeniyorlar dimikki

    0|1
    0|0
  • Bilmiyorum onlara sormak lazım

    1|1
    0|0
  • ben aliyorum zaten uğrasamam öyle kılla tüyle

    0|1
    0|0
  • Kolumda tüy yok

    0|1
    0|0
  • Cok olanlar aliyo genelde

    0|1
    0|0
  • Aynen benimde takintim var oyle şeylere dikkat ederim yani..

    0|1
    0|0
  • Kızlarda insan. Her dakla acılı işlemler ve kıllarla uğraşamıyor, daha büyük derdi olan var

    1|1
    0|0
  • mesela bende gögsü kıllı orangutan gibi gezen erkeklerden nefret ediyorum nasıl olacak?

    1|0
    0|0
  • Bunu sevgiline söylemen yeterli:))

    0|0
    0|0
    • İşte sorun burada, kolda kıl görünce sevgili olasım gelmiyor :))) Bu kısır bir döngü sanırım, aman Allah'ım :))


      Ama öte yandan şu var; kızlar bu tür şeylere alınganlık gösterebiliyorlar. Mesela benim sevgilim vardı, hiç bıyığını almamış çünkü gerçekten çok dikkatli bakınca tüy görünüyordu. Fakat ben de dikkatli bir insan olduğumdan benim dikkatimi çok çekiyordu. Almasını istedim, 25 yıldır bıyık almamış kız bıyık almaya başlamıştı. Ama bir yandan da rahatsız ediyordu bu durum onu :)

    • mümkünse sen sevgili olma kimseyle, millet mecbur mu senin göz zevkini doldurmaya

  • Oldu canom

    0|1
    0|0
  • kol kıllarını alın diyorsnz onlar da traşlıyorlar. sonra o traşlı kol ne kadar kötü oluyor bir bilsen. ben var arkadaşlarm ve görüntüde temiz ama kollarına dokundugun böyle yeni sakal çıkmış gibi heryer

    0|1
    0|0
  • Çok acıyor len niye almıyorlar demek kolay bende bacağı kıllı erkeklerden tiksiniyorum😒

    1|1
    0|0
  • herke öyle ddil ama

    0|1
    0|0
  • Kol kıllarını almayan kızlar efsane sevişir.

    0|1
    0|0
  • Cidden kusunç duruyor

    0|1
    0|0
    • Senin gibilerini gördükçe umudumu kaybetmiyorum :) Hala çoğu kendini savunuyor

    • Kendini savunan varsa demek ki onlarda öyle geziyor

  • Alıyoruz zaten

    0|1
    0|0
  • Bende yok 😕

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    31

Erkekler Ne Diyor 19

  • Hayırlsısı

    0|1
    0|0
  • çünkü onların hepsi pamıh pirenses ve beyaz atlı pirensleirni bekliyorlar kıllı kollarıyla... pirensleri onları kollarındaki kıllardan tanıycak.

    0|1
    0|0
  • Kızlar sende bir şey görür demediğini Bırakmaz ama sen bir sey söylersin böyle assagıya daki yorumlar gibi üstüne gelirler herkes bakımlı olsun kıç büyütmesin 🙄

    0|1
    0|0
  • Bence alıp üşümesinler 😐 hem bütün erkeklerin memnun olması gerekmiyor.

    1|1
    0|0
  • ağda için belli bir uzunluk gerekiyor yoksa ağda almıo kısa kılları. öteki türlüsüde can acıtıo. bence ondan dolayı almıolar. en aşşaa 15 gün 20 gün lazım ağda için.

    0|1
    0|0
  • Alıyorlar genelde

    0|1
    0|0
  • tembellik.

    0|0
    0|0
  • Milletin kolundan sağane

    0|1
    0|0
  • Çok olmadığı sürece takılmam yani onlarda insan. Her yerini alsınlar da sıra kol kıllarına gelsin

    1|1
    0|0
  • bencede..

    0|1
    0|0
  • Kesinlikle katılıyorum.sadece kol ile sınırlamayalım bence.Sınıfta 2 kız var biri benden yakışıklı diğerinden de ben daha güzelim :D

    0|0
    0|0
  • Kol abartili degilse kalabilir.

    0|1
    0|0
  • Bazıları kollarındaki kılları almaz ama yüzüne badana yapar çok garip kişiler var azizim😊

    0|1
    0|0
  • kızlar kıllarınızı alıyorsanızzz lutfenn hıc cıkmıcak sekılde tedavı ettırınn dokundugumuzda batmasınlar bıze teker tekerr :))))

    0|0
    0|0
  • Gay olma nedenleri vol828492929

    0|1
    0|0
  • buldunda bunuyorsun sen de

    1|0
    0|0
  • Erkekler kadar güçlü kolları oldugunu göstermek için.

    1|0
    0|0
  • evet alınmadığı zaman çok itici görünüyor.

    0|0
    0|0
  • Sir-ağdaya fazla para vermemek içindir belki puhahaha

    1|0
    9|3
Yükleniyor...