Karşılıksız aşk yaşadınız mı?

bugüne kadar hep karşılıksız aşk yaşadım. hiçbi zaman benim sevdiğimde beni sevmedi. neden olabilir?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Herkesin başına gelebilir bu durumlar. Hayat cesaretlilerin yeri gerçekten. Doğru insanı doğru yerde sevdikten sonra sorun yok, aksi takdirde üzülme payı çok yüksek oluyor.

    • malesef

Erkekler Ne Diyor 12

  • Aşka yanlış gözle bakıyor olabilirsin..

    Seni çok üzen, değer vermeyenin seni sevdiğine kaptırmış olabilirsin kendini

    • aslında var ama bana bi faydası yok

    • Aşk yok kı zaten.

      Kendimizi öyle kandırıyoruz sadece.

    • neyse ney netice böyle benim için aşk yok

  • söyledinmi izledinmi sadece

    • rica ederim

    • sağol tesekkürler

    • açık sözlüyümdür sıkıldım sana mutluluklar sevdiğin kişiyle saygılar

    • Öncekileri Göster
  • Yaşadım ama çabuk soğurum ben genelde,aşırı bir beklentim ve bağlantım olmaz ve olamaz.

    • süpersin desene

  • olur olur sen hiç merak etme zamanı gelicek elbette biri karşılık vericektir .

    • herkes aynı şeyi diyo ama hersey boş. sevgi falan hikaye sevdiremedikten sonra

    • şans ayağında gelmez insanın şansı kendileri yaratır insanlar o bakımdan şansısız deme oyle olsa benim atlamam lazm biyerde falan yani :) üzülme sen güzel kızım

    • çıkmıyo olmuyo o nasiple alakalı elki de benim şansım yok bnc

    • Öncekileri Göster
  • belkide onun ilgisini hiç çekemedin

    • mmm

    • hayır çektiklerim zaten oluyor ama asıl istediklerimi alamıyorum o da bana yarar sağlamıyo

    • söylemek istediğim yaptığın hareketler sergilediğin davranışlar erkeklerin ilgisini çekmiyordur nasıl davranıyorsun ortamda

    • Öncekileri Göster
  • Karşılıksız değilde karışık yaşadıgım oldu :))

    • çok sağol hersey için :) çok iyisin.. iyi ki rastladım sana

    • anlarsın kafan takıldıgı zaman biz buradayız mutlaka çıkar karşına düzgün biri dertleşirsin. gerci bilmiyorum kim oldugunu belkide vardır :)) tanışıyorsakda beklerim. sıkma canını :)

    • inşş anlarım kafam karışık hayatım çok karışık bu günlerde

    • Öncekileri Göster
  • sadece bir kez aşık olduğum için ve aşık olduğum kişi de bana aşık olduğu için bir sorun yaşamadım henüz çünkü sadece 1 kez aşık oldum :)) :))

    • alma :)

    • aman aman ben almıyım :)) :))

    • karşılıklıysa güzel de öteki türlü çok acı çekiyosun Allah yaşatmasın

  • Küçükkene olmuştu.

    • karmaşık biraz. hep mi kendimi eleştircem ama bi kere olabilir insan hayatında ama 3 kere 4 kere oluyosa bunda bi terslik var yanlış mıyım

    • sorun nerdeydi ?

      özeleştirini yap bakalım.

    • çokta öyle demedim değişmeye pek çalışmadım ama olmadı işte denedim kendimi sevdirmeyi yapamadım

    • Öncekileri Göster
  • çünkü aslında bu çok küçük bi olasılık da ondan..

    • öyle Allaha kaldı zaten artık hersey

    • dualarım seninle :)

    • yarasa dükkan senin ama yok

    • Öncekileri Göster
  • uzun yıllar platonik takıldım ama sonra atlattım o durumu başkasını sevdim karşılık da buldum

    • ben çok diledim olmadı o yüzden artık bişey demiyorum

    • hayatın seni şaşırtmasını dilerim o zaman :)

    • hayır bi kere baştan gülmeyen sondan güler mi diye atasözü bile var. baştan hiç şansım olmadı bundan sonrada olur mu çok zor.

    • Öncekileri Göster
  • öyle bir şey yaşamadım

    • öyle

    • evet Allaha kalmış artık

    • ne diyeyim sana yapabileceğim bir şey yok senin için hayırlısı olsun

    • Öncekileri Göster
  • 2 kere aşık oldum ikiside karşılıksızdı. :D

Kızlar Ne Diyor 10

  • Yaşadım. Kendisi evli şuan da.. ben aptallığıma yanarım. Aşk falan bahane.

  • Karşılıksız aşk yaşamayan var mı ki ? Ben de yaşadım

    • dünyanın en acı şeyi sevipte sevilmemek

  • evet yaşadım lisedeee

  • Belki 'dogru' insani sevmiyorsun

  • yanlış kişileri seviyorsun.Belki de imkansızlara görzünü okadra dikmişsin ki seni sevenleri göremiyorsun

    • görmek istemiyorum zaten artık ne imkanlıyı ne imkansızı sonuç aynı gönlüme yatmıyor hiçbişey

  • Karşılıklı yaşadın mı diye bi' sor:)

    • benim gibisin o zaman

  • herkese tavsiye ederim

    • hiç yaşamadın galiba

  • yok beybi hedef 12 den hep

    • ne mutlusana

  • karşılıksız güzel oluyor ya...seni farketmemiştir ya da duygularını belli edememişsindir.

    • hiç ulaşmadığım için bilemiyorum

    • ulaşınca bir süre sonra bıkılıyor.

    • bi süre sonra yoruyo insanı yaa

    • Öncekileri Göster
  • En güzel aşk zor olandır.

    • o güzelde karşılıksız olunca her defasında o zaman bu ne ya deyip aşktan soğuyosun hep mi beni bulur kime gönül koysam o beni sevmiyo hep mi aynı şeyi yaşıycam deyip pes ediyosun

    • aynen o yüzden sittir ediceksin.HA sevdim de ne oldu.Biraz kalbimle değil beynimle düşünseydim.Bunlar olmazdı ama aşık olmanın verdiği mutluluk duygusu güzel ya.(bi de bu yönü var lanet olsun.)

    • dimi ama olan sana oluyo acı çek çek dur ömrün tükeniyo 1 değil 5 değil

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...