Sevgilin seni gerçekten seviyor mu nasıl anlarsın?

Sevgilinin gerçekten sevip sevmediğini nasıl anlarsın? gerçekten sevilip sevilmediğini öğrenmek için ne yapmak gerek?

cevaplarınızı bekliyorum.. teşekkürler :)


0|0
12|8

En İyi Erkek Görüşü

  • bir papatya koparır,seviyor sevmiyor seviyor... :D:D...Bu soğuk şakanın ardında aklıma gelen güzel bir sözü paylaşmak istiyorum :

    "Senin için yapraklarını kopardığım papatyalardan özür diledim dün gece. "Haklısınız dedim, ne sevdiği belli, ne sevmediği.."

    [P. Neruda] ..

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Belli bir olgu değildir bu. Ağlarsa seviyordur,hediye alırsa seviyordur gibi olmaz olamaz. Hiç kimse aynı değil,kimisi sevgisini satırlara döker kimisi içinde yaşar.. Ama sonuç yine acı,yine hüsran.. Orhan Gencebay'ın harika bir sözü var ''Eğer aşka ceza verebilseydim,benim gibi sevmesini isterdim''

    1|0
    0|0
  • evrime inananlara inanmayanlara söylüyorum... arkadaş kuyruk sallayamıyoruz... o yüzden herkesin bir metodu var... kimisi gülle gösterir kimisi tebessümle kimisi başka bişeyle... kimisi de içinde yaşar... öğrenmek de sezgiyle olur... öyle ÖSS usülü secenek doldurmayla değil... hissedersin zaten...

    0|0
    0|0
  • bu test metodu ile çözülmez,ancak bakışlar,dokunuşlar la kendini belli eder,sıcak bir merhaba ,seni seviyorum un söyleniş şekli,az ama öz bir telefon bile öenmli...daha çok sıralayabilirim ...

    0|0
    0|0
  • Zor zamanlarında seni bırakmak yerine destek oluyorsa..

    0|0
    0|0
  • Bakışlarından anlarım sıcak sıcak gözlerinin içine baktığı sürece seviyodur

    0|0
    0|0
  • yillar gecip her kosulda ve her halinde yaninda sadiksa seviyordur.

    0|0
    0|0
    • imkanlar yüzünden yanında olmayabilir o zaman sevmıyo mu dicez

    • yaninda olmak, yasamak değil :) senin destegin olmak binlerce km otede olsa bile

  • sevmese sevgilin olmazdı

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • fuzuli'ye sormuşlar:

    sevmek mi daha güzel sevilmek mi? fuzuli demiş ki:

    sevmek güzel çünkü sevdiğini bilirsin ama sevildiğinden asla emin olamazsın...

    0|0
    0|0
  • yazı tura atarım tura geliyorsa seviyor yazı geliyosa seviyor.

    0|0
    0|0
  • anlayamazsın.

    0|0
    0|0
  • sahsen sureklı aramasından,24 saat mesaj atmasından,sureklı hedıyeler almasından ben sevgısını anlamam.zor gunumde yanımdaysa,agladıgımda uzuluyorsa,sevdıgını soylemeyıp bellı edıyosa,bana guven sagladıysa ben o adamın sevgısınden suphe asla etmem

    0|0
    0|0
  • bu sorulardan gına geldi vesselam:) bunun net bi cvbı yookk

    0|0
    0|0
  • face sine bak anlarsın :D

    0|1
    0|0
    • bakıyorummmmmmm amaaaa arkadaş olarak ekle yazıo :D

    • bak canım 4,5 yıl sevdigim adam face ye girmeme onu eklememe izin vermedi neymis arklarım seni ekler ters bi durum olur ben afietle yedim 9 ay aldatıldım en son face bi profil kızla cıkıomusss aklında bulunsun

    • hmm sagol gercekten ikinci defa aldatılmayı kaldıramam ama şifresi bende yanii o konuda rahatımda şu msn d-beni rahatsız edıyo bütün konusmaları ordan yapıyo

  • bende cok merak ediyorum dogrusu

    0|0
    0|0
  • Tavırları, bakışları, hal hareketleri...

    0|0
    0|0
  • Gözünden anlarım.

    0|0
    0|0
  • herkes sevgisini farklı gösterir.

    0|0
    0|0
  • birşey yapmana gerek yok:)

    onun sevdiğini anlamazsın davranışlarından 'hissedersin' .emin ol seviyorsa gerçekten onun gözlerindeki o sıcaklığı görürsün,hal ve hareketlerinden,ses tonundan vs. hissedersin. sezgiler ön planda:)

    0|0
    0|0
  • baska bir telefon numarasından işlet merhaba cnım falan diye başka kadınmış gbi şurda buluşaln felan de oltaya geliosa sevmiyodur zaten buluşmaya gelirse sen git ama sakn caktırma sen olduğunu..:D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...