• Sor
  • Bence

Seni seviyorum diyor, o kız yokmuş gibi davranıyor, ne yapmalıyım?

geçen sene hayatıma birisi girdi ve aramızda bişeyler oldu. yaşadıklarımıza hiç bi zaman isim koymadık yani sevgili olma durumu yoktu o bana hep... Daha Fazla

En İyi Görüş

Faydalı mıydı sence? Evet

Senin görüşün var mı?

0/2000

Erkekler Ne Diyor 7

  • +Sevgilin var mı?-Yok.+Yaktım çıranı ben sevgilin.-Aşkım valla babam sandım.+Ben baban kırdım kemiklerini.-Baba valla kuzenim yazmış.+Amcanda burda zaten bekleyin geliyoruz :D

  • kızım cidden salaksıznız ha diyecek biside bulamıyom baska erkek bulamadınmı ?

  • Annen bir sey biliyormus da onaylamiyormus demekki. Bir de adam baska kızla cikiyor artı baya baya carpik iliskileri var. Hala cevabı düsünüyor musun ?

  • Birazcık düşün güzel kızım boyle bi tipten ne beklersin.. kimseden yorum almana gerek yok kendin karar ver

  • aman uzak dur hata yapma bekaretini almıs kızın bırakamıyo..bu kadar hızlı bir erkek sana gitmez..ailende cok uzulur onları dusun derim...seninde bekaretini kandırıp alırsa ozaman vay haline derim kalbindeki dusuncelerle aklındaki dusunceleri iyi tart karar ver. o kızın yerinde olmaz istermiydin o durumda...

  • uzak dur senden ayrılır bekaret düşmanı

Kızlar Ne Diyor 1

  • Gorusme o kiza yaptiginin aynisini sana yapacak o kizin yerinde sen olabilirsin seni seviyorsa neden hayatinda o kizla beraber olmus

Facebook'takiler Ne Diyor
 
Yükleniyor...