Genç kızlar çok fazla kaba konuşmuyor mu sizce ?

artık iyice bu kaba konuşma işinin suyu çıktı erkeklerden daha ağzı bozuk konuşmaya başladı genç kızlar erkeğe bile yakışmazken kızın ağzına hiç yakışmıyor.Hele kızların abi demesi yok mu çarpıveresim geliyor ağzına bir tane ya

Güncellemeler:
arkadaşlar bir ergenin yine eksileme baskınına uğramış durumdayız özür dilerim onun adına kusuruna bakmayın
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • hay azını sevdiğin öpsün :D kıro kız kaynıyor etrafff. Dağlara taşlara Yarabbii

    • yarası olan gocunur :)

Erkekler Ne Diyor 13

  • kibar kız kalmadı ki

  • aynen erkek gibi olmuşlar

  • Katılıyorum. Terbiyesiz hepsi.

  • evet sana hak veriyorum bu konuda aynı görüşteyiz..

  • ana benim cevabım kaybolmuş nasıl oldu bu..

    • hıı.. cevap yazmıştım nasıl olduysa yok olmuş anlamadım.. :) neyse..

    • cevabın mı kayboldu:D

  • aynen sorma hele o lan deyişleri beni uyuz ediyor anlamıyorum ki argo kelimelerden ne anlıyor bu erkek veya bayanlar

  • Küfür edince dikkat çekerim diye düşünüyorlar o yüzden böyle yapıyorlar

  • öyle maalesef büyüdükleri çevreyle alakalı bir durum

  • canlarım benim onlar. ağızlarını yirim onların yaa

  • bırakın gençleri:)

  • Abi yine iyi... Bilader nedir ya :) Hele su 2.10 dan sonrakı muhabetı yapmaları delı edıyor ınsanı link

    • :))

    • Ahahahah :D

  • :))) haklısın.

  • haklısın bende sana katılıyorum kesinlikle erkeğe bile yakışmayan şeyler söylüyorlar..

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bence küfür iki cinsede yakışmıyor ve söyelmeseler daha iyi olur :) .Aile terbiyesinden noksan olan erkek ve kadın devamlı küfür eder ve tabiki hiç birimiz sütten çıkmış ak kaşık değiliz ama yakışmıyor.

  • Kırolaşmaya ve serserileşmeye özeniyolar hepsi geçer büyüyünce ama yeni nesilden pek umudum yok benimde gerçekten

Yükleniyor...