Erkekler neden kız profili açıp....

erkekler neden kız profili açıp erkeklerle konuşur ki hep merak etmişimdir :))

Güncellemeler:
evet gay olma ihtimalleri var ama sevgilisi olanlarda var esas problem onlarda sanırım O.o

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Bazılarının eylence anlayışı bu bazıları eşcinsel kendilerini öyle görüyorlar bazıları ensest evde anne ve kız kardeşini banyoda helada gözleyen tipler kısacasımı SAPIK lar kardeşim o sebepten yapıyorlar normal insan değiller insan statüsünde de olmazlar benim ve benim gibi düşünenlerin gözünde bu arada sen neden gizli profilden sordun sen ne ayaksın ?

Erkekler Ne Diyor 18

  • ergendir o ergen.

  • gay olma ihtimali yokta o zihniyetle profil açanlar burda bı kızla tanışıp yazışmaya başladıklarında ne kadar kendilerini saklayabilecekler onu merak ediyorum

  • içlerindeki eşcinselliği tatmin etmek için saçma sapan tipler işte

  • sen de onlardan biri olmayasın :)

    • yok daha neler cevabını bildiğim soruyu size neden sorayım o zaman :D

  • İşleteni var, erkeklere ilgi duyup öyle kendisini avutanı var, rezil etmek isteyeni var, nasıl bi tarza giriyolar merak edeni var, varda var yani :D

  • işletip eğlenme amaçlı bazıları kontör de sızdırıyo

  • Peki bu siteye üye olupta sizler neden gizli kullanıcı olarak soru soruyorsunuz ?

    • orası benim keyfime kalmış bişey

    • Öncekileri Göster
    • hahaha sadece gülüyorum sana yaa sorduğum soru sani benim itirafım yada başka bişey olsa korkacak bişeyimin olduğunu varsaya bilirim bu soruyu sorarken bunu tercih ettim sen beni bu şekilde itham edmezsin

    • Nasıl orası senin keyfine kalmışsa oda onların keyfi napacan kim ne ile açarsa açsın profilini. Ha şunu söyleyim böyle açanların toplukla gay likle alakası olduğunu sanmıyorum. Bir kadın gibi yazıp akılları sıra kadın tavlama peşindeler. Ucuz insanlar anlıcan.

  • Aslında iyi fikir bir fake kız hesabı alacan 2 seksi foto sitede kıl olduklarımla dalga geçerim :D muhabbeti ilerletirim sonra buluşma teklif ederim uzak bir yere gitsin saf saf :D

  • egleniyorlar dengesizler

  • karaktersizlik bence peki kızlar neden erkek ismiyle konusur.

  • lisedeyken yapıyodum bende eğlenceli oluyo ama tamamen işsizlik eseri

  • ee sanal burası nasılsa kimse tanımıyacak ,görmeyecek öz güveniyle bastırılmış duygularını burada tatmin ediyorlar. halbuki özgür olsalar çevre baskısı olmasa o kişileri E5'te göreceksin:):):)

  • kizlarda erkek profili aciyor mesela ben kizim adim hatce 38 yasinda koca ariyorum taliplerimi bekliyorum tel 0532 *** ** **

  • ya ibn*dır yada kızlara ulaşmak ıcındır :D

  • kızlığa özenmişler demek ki :D

  • gizli gay eğilimi var onların

  • neden kızlar erkek profili açar?

  • erkeklik ağır gelmiş onlara :D

Kızlar Ne Diyor 6

  • Kızlar neden erkek profili açıyorlarsa o yüzden ...

    • :D varmı gerçekden ?

    • sana bak dedikya olum :))

  • bende bu gizli kullanıcıları anlamıyorum böyle bi soruda kendini gizlemen saçma bence

  • onlar dünyada değiller başka alemdeler allah akıl fikir versin :P :S

  • Öylesine yapıyor olabilirler her şeyin mantığı yoktur hayatta :))Ben mesela mynette erkek üyeliği alırdım parazitlerle uğraşmamak için.

  • gay onlar gayyy

  • Gizli eşcinsel olabilirler veya dalga geçmek amaçlı.

Yükleniyor...