Bir erkek sürkendekli konuştuğu kıza bağlanır mı?onu sever mi?

bir erkek sürekli konuştuğu dertleştiği kıza bağlanma olasılığı nedir?fiziğinide beğendiği kızla her gün konuşarak onu gerçekten sevebilir mi?yoksa sadece alışkanlık mı olur?erkeğin onu kıskanması ve onu kıskandırmaya çalışması sevdiğini mi gösterir?kıyafetlerine karışması vs.. bu erkek daha önceden bi kıza aşık ama ondan aşkına karşılık alamamış onu unutamadığını ama sürekli konuştuğu kızıda sevdiğini söylüyo..bu mümkün mü?.. kendisini sevdiğini itiraf etmiş kıza karşı nasıl duygular besler.. sorularımın hepsini yanıtlarsanız çok sevinirim..

Güncellemeler:
başlık hatalı olmuş :)) hatayı görmeyin..
başlık nasıl düzeltiliyo
arkadaşlar sadece mesajlaşıyolar..gerçekten sever mi? kıskanması ya da canını acıtarak kıskandırma gayreti sevdiğinden midir?

0|0
0|9

En İyi Erkek Görüşü

  • sevmeyi bilmemde bağlanır. Sürekli ondan bişey bekler kendisinden ona karşı bi faliyet olmadığı zamanlar. Tabi karşıdakide elemanın düşündüğünü yaparsa hadi geçmiş olsun eleman bağlanmıştır size :)

    0|0
    • Şikayet

      yaa bi de çok acımasız.ona karşı duyarsız görünce bilerek canımı acıtmaya çalışıyo..insan sevdiği kişinin canını yakar mı?onu kırar üzer mi ki..ona çok katısın diyorum..bende üzülüyorum diyo.sen sadece kendinin üzüldüğünü sanıyosun diyo.

    • Hepsini Göster
    • Şikayet

      O zaman sendede bir ateşlenme yahut elektriklenme var arkadaşm :) Neyse yeter bu günlük. Sorun olursa mesaj atarsın. Çıkıyorm. İyi geceler :)

    • Şikayet

      tamam..ama o kızı sevmiyorum demedi seviyom dedi..yanlış anlamışsın. iyi geceler.