Kiralık sevgili arıyorum.?

Merak ettim şuraya bi kiralık sevgili arıyorum yazsam sitede kitlenme olurmu diye ciddi kiralık sevgili arıyorum desem kaç erkek ilgilenir gizliyidi açık bıraktım hadi bakalım:))


0|3
9|41

En İyi Kız Görüşü

  • Bende istiyorum. Sadece çiğköfte yiyip,motor sürüp,fotoğraf çekileceğiz. Mutlymuş gibi yapacağız.

    Para felan yok,makara olsun tavla oynarz.

    0|2
    1|2
    • tamam kız kıza yapalım nerdensin:))))

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      asfdgg ulan konuyu hortlattım hadi hortlayın

    • 2ay

      olur ne zman :) rakı da olursa iyi olur

Erkekler Ne Diyor 41

  • Fiyat ne :p

    1|1
    1|0
    • yol yemek ssk askari ücret:))

    • Hepsini Göster
    • paranın alamadığı herşey için master card diyorum sana:))

    • Master card bile gecmiyor bende.10 tane kalbim yok. 1 tane var

  • abazanlar artık abazanlıklarını gizler haldeler.. hemen atlamıyorlar öyle kolay kolay.. yine de rastgele =)

    0|1
    2|0
  • Kaç para verecen?

    1|0
    1|0
  • önce soruya baktım sonra da soran kişinin yaş grubuna. sonra derın bir oh cektım. hersey normaldı cunku

    0|0
    2|0
    • anlıyorum seni evet:)

    • Hepsini Göster
    • he bendeni iyi biliyosun tamam

    • o zaman sen 50 yasında cökelege donmemeye calıs ne dıyeyım sımdı. nerden getırdın bu konuyu buraya anlamadım ben senı elestırıyordum en son. sorun hıc hos degıldı sevgılının kıralıgı oolmaz ama bı cok yorum alıp xper puanı kazandırabılır tabı. allah yolunu acık etsın

  • dün ben bunu T ye alan komik bi soru sordum. yönetimiiz saolsun soru kalktı her zamanki gibi. :)

    0|0
    1|0
  • Herkez üç maymunu bilir sen dördüncü maymunu oynamada.

    0|0
    1|0
  • Erkeklerle dalga geçmenin yeni şekli bu diyorsun yani öylemi.

    0|0
    1|0
    • napak yagmur gibi dalgada geçsen azınada etsen burdalar:)))

    • Hepsini Göster
    • sen muz yerken biz maymun parmaklıyoduk merak etme sen:)

    • fena laf koymuş ama muhabbet anında kesilmiş :)

  • escort erkek arıyo haha

    1|0
    1|0
  • kiralık lafı işi epey bir basitleştirmiş bence.

    zaten fiziğin güzelse para vermene bile gerek kalmaz işte o zaman daha iyi olur diyorum..

    ama eğer çirkinsen belki para bile kurtarmaz o zaman.

    yani bana çirkin paspal kötü kokan bir kızla dolaş deseler, miktar ne olursa oılsun red ederim.

    1|0
    1|0
  • buyrun benim,

    bu gün özel indirmimizden faydalanabilirsiniz

    0|0
    1|0
    • sen yaşlı kadın seviyorum yazmıştın geçen senle olmaz

    • hiç hatırlamıyorum vay demek ki takip ediliyorum :)))

    • yok ya salaga bak demiştim ordan aklımda kalmış:))

  • olurum cünki sevgilim yok

    0|0
    1|1
  • bence yanımda basit durursun :) kendını begenmıs vatandaş

    1|0
    1|0
  • Kiralık sevgili değilde eskort deseymişsin daha anlaşılır olurmuş ama bunu genelde erkekler yapıyor, yani bir bayanın kimsenin tanımadığı bir kuzenini alıp ortamlara girmesi daha kolay olur. Benim kız kuzenim yok ama benden istese böyle birşeyi kabul ederdim.

    0|0
    1|0
  • kıskanırım, sahiplenirim, ilgi gösteririm, sempatiğim falan asadsgfdfgddf

    0|0
    0|0
  • bence sen bunu tıvıttırda dene. ınan aynı gun 1000 kısı senı ekler rt yapar:)

    1|0
    1|0
  • varsa oyle bende arıyorum

    1|0
    1|0
  • Ha ha :) Ne kadar süre ve kaç para ? :)

    0|0
    1|0
  • atlayan mavililer olacaktır mutlaka

    1|0
    0|0
  • Valla bu akşam için fiyatlar çok yüksek hanfendi. malum sevgililer günü, hıyarlar 50 tl barzolar 100 tl den alıcı buluyor =)

    0|0
    1|0
    • yok canım fiş almasak kaç olur peki?

    • Hepsini Göster
    • iyi ki soruyu yazan "öyleyse sen madeni 1 tlye filan alıcı buluyorsun doğru mu" gibi bişi yazmamış :D

    • demek o kadar düşmemişim ben. anladın sen ;)

  • asgari ücretin tamamı senin

    buluşalım akşam yalnız kalma

    tamammı

    0|0
    1|0
    • tamam olur bende onu istiyorum işte:)

  • Kusura bkma canm doluyum :d sesli güldürdü sorun yalnız :D

    0|0
    1|0
  • almışken kiralama satın al ;) uzun süre kullanırsın

    1|1
    0|0


  • sonu mutlu son olacak mı?

    0|0
    1|0
  • ben olurum ben olurum hatta paranı ben veriyim ben olurum wooohoohhhwwwww wboşaldım

    0|0
    1|0
  • link sen videodaki teyzemisin ? :) :) :)

    1|0
    1|0
  • bu benimde aklıma geldi, kız profili açmaya üşendim,

    1|0
    0|0
  • millet gerçek hayatta bulmadığını sanalda bulmaya çalışıyor

    1|0
    0|0
  • bu profil fake mi?

    0|0
    1|1
  • Kapılmadıysa kirala buyur; link

    1|0
    1|0
  • erkek mi istiyorsun peki ne yapıcaksın kiralık bu istersen satın almayı bir dene

    1|0
    0|1
  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 8

  • 3oda 1salon dublex bende arıyorum..

    0|0
    0|0
  • kiralık jigolo sitelerinden istediğin gibi bulursun.burada dil dökmeye ne gerek.

    0|0
    1|0
  • bulursan bana da pasla.

    sarılayım, poposunu ısırayım, annemlerle tanıştırayım, babam ona gıcık olsun, arkadaşlarımla tanıştırayım, beraber film izleyelim bira içelim. sonra yine sarılayım poposunu ısırayım :(

    0|1
    0|0
  • Ölün bi hepiniz..

    1|2
    1|1
  • oldu başka :D

    1|0
    1|3
  • bang bang yapsın diyon hımm.

    0|0
    0|0
  • bende istiyorum, elimi tutsun sadece yürüyelim :))

    0|0
    0|0
  • ölüm35 naber?

    1|1
    0|0
Yükleniyor...