Trip atan, naz yapan sevgiliye nasıl yaklaşmalı?

sevgilinizin trip atması ister istemez sizin sinir küpüne dönüştüğünüz anlardan biridir.peki trip atan sevgiliye nasıl davranmalı kendi halinemi bırakmalı ne söylemeli ?


0|1
8|7

En İyi Kız Görüşü

  • Eğer tribinde haklıysa hatamı bidaha tekrarlamamak üzere özrümü diler gönlünü de almaya çalışırım. Ama çok uzatırsa bu defa tepem atar onun benim gönlümü almak zorunda kalıcağı bi durum yaratım. En nihayetinde bende bir insanım benimde bir sabrım var.

    0|2
    • 39gün

      Ben yaşadım senin dediğin gibi gönlümü almak zorunda kalacağı bir durum yaratcam

Erkekler Ne Diyor 7

  • Erkekler trip atar mı yahu benim bildiğim hep kadınlar trip atar.

    1|0
  • yaklaşmamalı... trip yemeyince tıpış tıpış gelir o...

    0|0
  • yemini, suyunu ver, kafasını okşa bırak kendi haline geçer gider...

    0|1
  • zamana bırakıp yalnız olmasını sağlamak

    0|0
  • Karş Trip atmalı...

    Bu arada Sevgili nasıl Sevgilisine trip atar kiii..,

    0|0
  • Kendi haline bırakma trip atıyorsa insan aynı bir çocuk gibi olur. Ona göre davranmak gerekir.

    0|0
  • Bir sevgiliden uzaklaşmamı sağlayan yegane şeylerden biridir " trip atmak".. Süreklilik arz ediyorsa direk kapıyı gösteririm.. Yaptığı bir kaç trip de sadece susarım.. O anlar benim susmamdan olayın ne boyuta geleceğini ;)

    1|0
    • + aynı şeyi yazacaktım, kaybetmenin atın kuralı tripler, çocuksu küsüşler...vs

    • Hepsini Göster
    • aynen aynen :)

    • ;)

Kızlar Ne Diyor 8

  • Fazla naz aşık usandırıyor harbiden ya biraz olgunlaşsın karşı taraf böyle kimse kimseyi çekmek zorunda değil.

    0|0
  • eğer bunu sürekli yapıyorsa al karşına konuş.. "seninle önemli bir konuda konuşmak istiyorum" de ve bir buluşma yeri ayarlayın.. bir yerde oturun güzel bir şeyler yiyin ve için hem de sen konuşmaya başla.. bu durum seni gerçekten çok üzüyorsa bunu ona hissettir o konuşmada ve yıprandığını hatta böyle giderse daha çok yıpranacağını vs söyle.. sen daha iyi bilirsin sevgilinin nabzı nasıl atıyorsa ona göre şerbet ver o anda.. eğer nadir bir şekilde trip atıyorsa gerçekten bir şeye kızmış olabilir.. sinirlendiğinde bekle.. üstüne gitme yalnız kalmak istiyorsa bırak.. o sakinleşince anlatır ya da sen sorarsın bir şey mi oldu diye.. hala hayır diyor ama trip atmayı günlerce haftalarca vs uzatıyorsa yine ciddi bir konuşma yapar sınırlarını çizersin.. tabi en iyisini sen bilirsin yine, onu tanıyan sensin :)

    0|0
  • ben öyle yapınca daha çok üzerine gidiyorum.

    0|0
  • Bırak tribinde boğulsun

    0|0
  • Trip atan erkeklerden nefret ederim nefrettttt : (

    0|0
  • allah belanı versın denmelı :D

    0|0
  • amacını sorabilirsin

    0|0
Yükleniyor...