8 senedir bir kızı seviyorum ama açılamıyorum. Kızlar bir akıl verin bana

8 Senedir bir kızı seviyorum. allah var yukarda bir an olsun aklımdan çıkmadı...ilkokulda 2 sene beraber okuduk ama liseden sonra bir daha görmedim..fakat geçen hafta araba sürerken gördüm göz göze geldik...ve ondan sonra onu aramaya başladım 2-3 defa daha göz göze geldik ama ne yapacağımı bilmiyorum. kızlar bi akıl verin bana :((

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • git kiza acil acilmak okadarmi zor:)

    • hadi kızı çektim kenarı konuscam ama o kadar seneden sonra pat diye gel sevgilim ol denmez demi? sen bi kızsın ne diyeceğmide desen iyi olurdu :)

    • Öncekileri Göster
    • valla gaz felan vermiyorum bence en dogrusu bu:)

    • En doğrusu buysa ve bu laf bir kız ağızından çıkıyorsa bana yanlışı yapmamak düşer..:) Yarın bu olacak olacak olacak.. :)

Kızlar Ne Diyor 12

  • daha ne kadar daha beklemeyi düşünüyorsun 8 sene az geldi heralde sana.

  • yahu ne yapacaksın. merhaba de konuş gerisi artık olacaksa olur. Önce sen bır kızla muhabbete başlada.. Cesaret cesaret..

  • 8 senedir sen başka kimseyle çıkmadın mı peki? 8 sene birisini platonik sevmek için çok uzun birsüre değil mi ya:S

  • Vay be 8 sene.Kıza ulaşabiliyorsan buluşma teklif et,sevgilisi var mı ağzını yokla.Eğer yoksa da açıl bence madem seviyorsun.

  • Bi 8 sene daha beklemeyi düşünüyor musun?

  • ortak arkadaslarınız yok mu? eger ona ulasmanı saglayacak biri varsa o kisiyle irtibata gec.

    • Ortak arkadaşımız çokta hiç birisiyle konusamıyorumki...görüşemiyoruz

  • git açıl en azından hayatının sonrası ıcın kesın bır sey olur

  • 8 sene once soyleseydin simdi coluk cocuga karisirdiniz.

  • 8 senedir mi..açıl artık tabi :)

  • ee neyi bekliyorsun, bi 8 seneyi daha mı ?

  • Nicke takıldım konsantre kalmadı iyi mi

  • Siz erkekleri hiç anlamam biri severken ayrılır öteki sever söylemez ya abi çek konuş ne kaybedersin ? söylemezsen çok şey kaybedebilirsin onu başkasına kaptırabilirsin ama söylersen reddetse bile senin kaybedeceğin birşey yok biraz cesaret ;)

    • bunu bi denicem ama cesaretle ilgisi yok bunun :) Kızı bi türlü yanlız yakalıyamıyorum :)

    • Öncekileri Göster
    • hayırlııs olsun :)

    • inşallah teşekkürler :)

Erkekler Ne Diyor 7

  • 8 sene taş olsa çatlar

  • Bu 8 sene içinde ilkokul da mı var?

    • evet..

  • İlkokul 2-3'e giderken sevmeye başladın herhalde.Sen bi 8 sene daha bekle en iyisi evlenme teklifi edersin.

  • facebook bunun için var:)

    • Kızın facesi yok :)) ve facede etkisiz kalıyor işte :(

    • Öncekileri Göster
    • rica ederim yarın görüşürüz:)

    • Görüşürüz..

  • aşk felan değil bu o an ki cazibesine kapıldın sen belli kız 8 yılda serpilmiş güzelleşmiştir tabi duramadın yerinde dimi hınzır :) eger çok iyisen çık önüne ya da ortak bir arkadaşla bir organziasyon felan düzenle orda açıl

  • çocuklarınıza verin bu şansı ilk okul falan ne oluyor ya

  • Müzik piyasasına atılacak adamsın mustafagürses, durma atıl reyiz...

Yükleniyor...