Genital bölge kılları için çözüm arıyorum?

Genital bölgemi şu ana kadar hep makineyle aldım. ama acıtmayan jilet gibi olan kısmıyla. her defasındada çok kötü kaşıntılar yaşıyorum aldıktan sonra.. doğru düzgün alsa içim yanmayacak.. kılların yarısını kesip atıyor simsiyah kıl kökleri falan herşey kalıyor geride. ağda bir kere denedim, annem yapmıştı ama çok acıdı dayanamadım ve bir daha korkumdan hiç yaptırmadım. hala da korkuyorum. ağdaylaa makine dışında bunlara bir çözüm yok mu? bu arada tüy dökücü kremleri de çok denedim ama iyi sonuç alamadım, yarım yamalak alıyorlar çok beklettiğim halde. onu yazmazsanız sevinirim. şimdiden teşekkürler.

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Jilet gibi olan kısımın, gibisi yok o bildiğin jilet bir kere. Tüy dökücü kremlerinde jiletten hiç bir farkı yoktur, kıl kökleri aynen durur, kılı inceltir, incelttiği yerden de kopartır. Uzman biri eğer yapsaydı bu kadar acı çekmezdiniz, annenizin almasıyla bir değildir. Bir güzellik merkezine yada güvendiğiniz kuaför gibi artık nereyse, öyle bir yere gidin, sir ağda yaptırın. Hem az acı çekersiniz hemde sir ağda tüyleri seyrekleştirir ve geç çıkartır..

    • sir ağda yaptırınca kıl kökleri gidiyor mu peki? ya da gitmese de görünmüyor mu?

    • Elbette, çünkü kökten alınıyor. Sir bitkiseldir ve geç çıkartır ve seyrekleştirir. Bu arada, sakın genitale uyuşturucu krem kullanmayın, biraz acı hissetmelisiniz ki ağdayı yapan bunu hissetsin, yoksa genitalizi bile yırtar, acile anca gidersiniz. Uzman bir el canınızı yakmaz emin olun, olsa bile anlık bir acıdır. Eğer evlenmemiş ve çocuk yapmamışlara da lazer önerimez biginiz olsun.

Erkekler Ne Diyor 13

  • Alev Silahı

    • :))) İşe yarasa onu da kullanırdık :D Bır denesene :)

  • Lazer epilasyon ideal çözüm bu konuda.5-6 seansta kesin çözüme ulaşırsın.Yaptığın yöntemleri bırak ağda ,tüy dökücü filan.Yara olmasın ciltte.Kıllar çıksın.Orada kısaltırlar zaten.Çıkana kadar bekle yani.Hemen yaptır sonra da.Tüylerin ne kadar koyu ise o kadar iyi sonuç alırsın.Hoşçakal...

  • tüy dökücü kullan bence sür sonra 10 dakika bekle sürüdügün yeri eline ovala kıllar sen ovaladıkça kopucaktır.

  • Ağda yapmadan önce emla %5 anastezi kremi kullanmanız faydalı olabilir.

  • size tavsiyem kokusuz hamam tozu olacaktır.cillop gibi eder . ve de jiletten biraz daha geç cıkar.

  • bu işin başka yolu yok...ya jilet ya laser

  • bence tüy dökücü kremi kullanmayı bilmiyorsun. zaten çok bekletirsen tahriş de olmuştur.

    • kullanım kısmını okuyorum aynen uyguluyorum. yanlış bir şey yapmadım. bir de kötü bir yanı da var yanlışlıkla bacakların o üst kısmına bulaşırsa oralardada siyah kıl çıkartıyor. pis bir iş kısacası bana göre.

    • kullanım kısmındaki süreyi dikkate al. paleti kullandığında biraz kalır. fazla uğraşma. su ve banyo lifiyle kremin olduğu bölgeyi temizle. biraz dah iyi bir görüntü. residualları (kalanları) epilatörün acıtan kısmıyla al, zaten fazla yoktur, acımaz.

  • İspirto çakmak.. Komple sür ateşi tut pırı pırıl olur..

    • Mıya goyim mezarlık konusuna gelmişiz.. :( 8 ayda kurt adam gibi olmuştur bu..

    • bak hele verilen akıllara mahalle berberimi la bura :)

    • Üstat ufaklıktan kalma yaşlı amcaların kulağa tutulan ispirto pamuk çok etkilemiş :D

  • bayanlar genellikle ağda kullanır, acı için eczanelerde satılan emla krem var. hafifçe uyuşturur ve sen acı hissetmezsin.

  • tüy dökücü zararlı bidaha deneme bence aktarlada hamam otu var bir de onu istersen dene

  • 1 Hamam otu2 Epilatörler3 Epilasyon 4 sir ağda 5 Banyo jileti6 Tüy dökücü krem ve spreyler 7 Emla kremi eczaneden ağdanın acısını dindirmek için.

  • lazer epilasyon garanti çözüm

  • Bayan kuaförüyüm özel müşterilerimizin bu bölgesini bayan arkadaşlar temizliyor sizde aramıza katılabilirsiniz...

Kızlar Ne Diyor 17

  • sen yine dayanıklıymışsın o zaman jilet kullan belki erken çıakrtır tüylerini ama en azından bu kadar acı çekmezsin birde şyöel bir durum olabilir belkide kıl köklerin fazla kalındır ve de sert o yüzden iyi alamıyor olabilir.

  • Ya agda ya lazer şansın yok... Illa olmaz dıyorsan bayanlar için özel jilettlerden kullan ama muhakka kaşıntın olacak bebe yagı kullanırsan kaşıntın geçer..

  • emla krem'i bir araştır derim.

  • lazer yaptır ama biraz pahalıdır

    • biliyorum pahalı.. şu an öyle bir şey yaptırmaya durumum yok malesef.

  • Hamamotu ile al cillop gibi olur.Bir de bu var ama ben kullanmadım nasıl olur bilemem.Sen istersen dene. link

  • Eczaneden emla krem al ve sür uyuşma olacak onu hissettiğinde yapıştır çek :D En iyisi en güzeli ağda .

  • lazer yaptırmayı düşünme yumurtalıklara zarar veriyomuş ağdaya başla bence git bi kuaföre 5 dk kaymak gıbı

  • Acısı berbat hepimiz çekiyoruz özellikle sarısından yada hassas teninin varsa o an bitiyorsunAma bayansin bence olabildiğince temiz olmalısın hem saglık hem estetikBelliki kendin acıya dayanamiyorsun emla olabilir ama temiz bir güzellik merkezinde iyi yapan birisine aldir ,hızlı ve düzgün çekerse çabuk uyuşur daha az acı duyarsın Özel bölge içinse alttan başlamanın daha çabuk uyusturdugunu düşünüyorum kendin yaparsan bunu dene derimKıl köklerin güçlü ise ve çok ise lazere başla derim

  • Ağda yaparken acıyorsa birine ya da birşeye sinirlen öyle yap 10 dk bile sürmez :D

    • hayatımda karşılaştıgım en tuhaf teknik :d

    • işe yarıyor ama :))

  • kız bak bende aynen senin gibiyim yaa cidden baya acıtıyokahrolası ağda çok saçmabişey ztn neymiş birden çekiomuşsun eziyet bu abi ama hurremhamam otu yağı varya süpermişş jiletle alıosun onu sürüosn ee tabii ortalama 5-6 seans yapcan inş olur ya denicm benn iyi şanslarrr ve banadaa :)

  • lazer dıcemde lazerde acı verıyor ve zararlı veet tuy dokucu krem kullan 3 hafta gıdıyor yanı temızlıgı

  • Lazer epilasyon.Fakat ağda iyidir. Jilet türevlerini kullanma. Emla kremi de kullanabilirsin ağdadan önce.

    • ağda sir mi veet falan mı? emla kullanınca acıtmıyor mu? ağdadan çok korkuyorum kötü bir deneyim yaşadığım için.

    • Öncekileri Göster
    • anladım. ne gibi sorunlar yaratıyor bilgin var mı?

    • Tahriş ettiğini duymuştum.

  • Makine temiz

  • Surekli soylemek durumunda kaliyorum bu dediklerinin en iyisi agda.Disini sikacaksin biraz.Onun disinda lazeri oneririm ama oda acisiz degil var onunda kendi capinda verdigi bir aci.

  • Sir ağda. Yapman gereken şey ise şu.Eczaneden emla krem alıyorsun ve onu bir güzel sürüyorsun. Baktın yavaştan bir uyuşma geldi 15 20 dakika sonra hemen cüzdanını çekip ağdacının yolunu tutuyorsun. Ve kendini emin ellere bırakıyorsun.Epilatör'ün jilet kısmıyla bir daha yapma. Hijyenik değil. Jilet bile daha iyidir. Bir kere dene ağdayı hiç aksatmadan yaptır. Sonrasında sen istemesende ayakların götürcek seni ağdacıya.

    • şiyir gibi yazmışsın :):):):):):)

    • İlham perim de sensin ;););)););)99

  • fırsat sitelerini takip ederek epey ucuza lazer epilasyon yaptırabilirsin...

  • bence ağdadan şaşma annene de yaptırma profesyonel güvenilir bir yerde yaptır 1-2 kere yaptırınca korkulacak birşey olmadığını anlarsın zaten en etkili çözüm hala ağda.lazer düşünrsen de tabi kesin çözüm ama acı orda da var malesef

    • hmmm enteresann kızlar ağdayı sevmez diye bilirdimmm... ama öneriler bu yönde heppp... ağda sarkmalara neden olmuyormuu ?

    • yok sarkma yapmıyor rahat kullanabilrsin korkmana gerek yok!

Yükleniyor...