Bir erkeğin sevdiğini nasıl anlarız?

Sevgilimi çok seviyorum, ve onunla sürekli ilgilenmek istiyorum, ama tek taraflıda bunaltıyor beni, oda arasıra belli eder ama benim kadar değil.. beni sevdiğinden tam emin olmak için hangi davranışlarına bakmam lazım, nasıl anlaşılır? sevdiğini söylüyor, kişilik olarak fazla duygularını ifade edemiyen biri.. (bunu o da söylüyor) Bir erkeğin sevdiğini nasıl anlarız?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • eger senin yaninda seni özlüyorsa ozaman bilki seni cok seviyorveya gözlerine bakip dalip gidiyorsa ozaman bil o seni cok seviyorveya senin yaninda fazla sıkılmiyorsa ozaman seni cok seniyorduren dogrusu eger sana ask sevgi duygularini veriyorsa ozaman seni seviyordur

Erkekler Ne Diyor 4

  • bazi erkekler sevgilerini belli etmekte zorluk yasarlar karakterini ve huyunu bilmedigimiz icin dogru yorum yapamayiz bunu en iyi sen anlayabilirsin bizim soyleyeceklerimiz yuzeysel seylerdir herseyden once onun sana hissettirdikleri onemlidir eger birseyler hissettirebiliyorsa seviyordur

  • Kalbine nasıl hissettirdiği önemli. Bir bakışı, İçten bir gülümsemesi, çok küçük bir hareketi bile sevdiğini gösterebilir. Kalbin ne diyor hareketlerine ona bak.. :)

  • sevgisini gösteremeyen sevgili yoktur.şu olabilir,senin istediğin şekilde göstermiyordur.telefonuna ismini sevgi sözcükleriyle kaydetmemesi,24saat el ele göz göze olmaktan sıkılması,günde 30 sefer seni seviyorum mealinde mesajlar atmaması sevmediğini göstermez.sevgilinin gözlerine baktığında anlamalısın sevildiğini.sen bir şeyler anlatırken dinleyişinden anlarsın.sarılmasından anlarsın.öpüşünden anlarsın.

    • Meseka su benim dikkatimi cekiyor. mesela arabada oturup konusuyoruz "bulustugumuzda". ben konusunca, bakiyor bakiyor, sonra dayanamiyor bana yaslaniyor.. yani o yaslanmasi benim cok hosuma gidiyo.. kendini sanki tutamiyor, o an birakiyor yaslaniyor bana.. cocuk gibi oluyor yanimda.. bakislarindan zaten anliyorum:)

  • Anlaman gerekmiyor, hisetmelisin, güveniyorsan, daha doğrusu sana güven veriyorsa budur. Hem sanki zaten ona bişi yapması için fırsat vermiyormuşsun gibi geliyor bana...

    • evet haklisin. agir oluyorum, sonra yine gicik olup ona patliyorum. nasil davranilacak size? dun hep calisti taa sabah 9'dan aksam 9'a kadar.. cikista beni aramasini bekliyorum, veya uyumadan once cunku sonucta zamani olmuyor ertesi gunde calisacak. dun ona, hic aklina gelmiyorum dedim, ne alaka geliyorsun tabi dedi. ama belli etmesini bekliyorum ben. ama dedigin gibi biraz sabirli olup agir olmak lazim

    • Sabırlı ol, ama boğma ( siz kızlar hep öyle yaparsınız).
      İnsanların sevdikleri özeldir, ancak bunlar kişidir de aynı zamanda ve her kişilik farklıdır. Hayatında bir tek o varmış gibi onun başının. etini yeme. Erkekler ağırdır ( " Ağır ol, Adam sansınlar" lafı gibi). Kendi davranış ve düşünce tarzını ondam beklemek doğru olmaz.

    • Oda ayni bana bunu soyledi, birsey yapmama firsat vermiyorsun diyor, ve bir ara cok biktirmistim, surekli nerdesin napiyorsun filan. simdi oyle degilim, oda cok memnun ama ben ilgi istiyorummm :))

Kızlar Ne Diyor 4

  • bakışlarr ...

  • seni senin sevdiğin gibi sevseydi emin ol bu soruyu sormamış olurdun...

    • sevigiyi gösteremiyorum ben böleyim v.s. palavra aşkın ve sevginin dili tektir ve aynı ifade edilir.ben böleyim diyosa açılımı sana sevgim bukadar.kendinden en basit pay biç aşık olan insan elinde değildir aşk yaptırır bazı şeyleri.aşkta elinden gelen diye bişey yoktur elinde olmadan yaptıkların fazla üstüne düşmeler birden duygusuz birinin romantikleşmesi vardır.unutma sevgi farklı gösterilmez herkes farklıdır ama hissedilen his aynıdır ve aşkın insana neler yaptırdığını bilirsin. link

    • ama herkez farkli sonucta, ve farkli gosteriyor sevgisini.. oda fazla gosteremiyenlerden, kendininde dedigi gibi. elinden geleni yapmaya calisyormus. ama olmuyor iste, ben daha romantik olmasini bekliyorum, yok ama

  • gözü başkasını görmüyorsa.. senin için fedakarlıkları varsa.. mesela futbol yerine seni ziliyorsa :) kıskanıyorsa.. kimsenin seni üzmesine izin vermeyip yanlız kendi üzüyorsa seviyodur :) ama ilk şart hepsinden önemli.

    • rica ederim

    • Bencede. sagol yorum icin canim:)

    • teşekkürler ausname .)

    • Öncekileri Göster
  • direk söylemezse anlamam

    • evet haklisin canim, oyle yapmaya calisiyorum zaten. sagol:)

    • öyleyse sevdiğine inan kendisi fazla ifade edemediğini dile getirmiş

    • Direk söyledigine göre..

Yükleniyor...