• Sor
  • Bence

Egeli + İçanadolulu = çift olur mu?

egeli+içanadolulu=çift böyle bi denklem kursak bilinmeyen ne olur?

Güncellemeler:
arkadaşlar hepinizede yardımlarınızdan dolayı tesekur edrim

En İyi Görüş

Kızlar Ne Diyor 8

  • Niye olmasın? Bölgeye göre mi oluyormuş bu işler?

  • düğünde ankara havaları çalmadığı sürece olabilir bence şlakdşas egeliler ve trakyalılar buna katlanmaz yoksa :D

  • insan+insan neden olmasın

  • Annem + babam :D

    • örneği mevcut diyosun

    • evet ama no problem :)

    • ok?

  • Neden olmasın? Türk-Japon oluyorsa ege iç anadolu bal gibi olur.

  • Matematik matematik olalı böyle denklem görmedi.

    • integral türev sormadım be yavv

  • erkek egeliyse evet degilse hayır

    • neden?

    • Öncekileri Göster
    • tipsiz :)

    • içanadoluda kadına değer verilmiyor diye bir şey yok.yanlış örnekler görmüşsün.

  • aşk her yerde her koşulda aşk olur bağımsız değişken aşk gerisi fasa fiso kem küm:)

Erkekler Ne Diyor 11

  • olurrr bal gibi olur. iki gönül bir olunca samanlık seyran olur.

  • Bu kafayla bilinmeyen bu ilişkinin akıbeti olur.

  • Olmadığı tarafımdan defalarca görülmüştür. Olmaz.

  • olur olur gönüller bir olsun yeter ki

  • İkisinin ortak farkinin karekokune esit olur :)

  • Hayır, dıt dıtdırı Ankara müziği çalınan ve kapısında Beyaz Şahin duran bir ev istemiyorum..

    agsfaghsf :))

    • milas ta şahını kartalı olana mercedes ve ferarisi olanla bır tutuyolar sajfsjakljask

    • yok ya her evedede ankaralı turgut dinlenmez:)))

    • alkjdladsad

  • ırk bitti şimdi bölgeye geçtik. evet brand sendeyiz

  • senden bı bok olmaz abı kusura bakma

  • adamlar ülkeden ülkeye evleniyor senin sorduğuna bak :)

  • her türlü çift olur benim babam kürt biraz da ermenilik var

    annem göçmen

    onlar evlenmiş mutlular

    benim her yöreden kız arkadaşım oldu başka milletlerden de

    memleketi bukadar takmayın seviyosanız ne mutlu farklılık güzeldir

    • hani uyuşmazlık olur mu diye

    • olmaz abi sevince her türlü alışıyo insan birbirine

Senin görüşün var mı?

0/2000

Yükleniyor...