• Sor
  • Bence

Ya bir kız güldüğü zaman hoşlanır mı? :)

bi kız bakıp bakıp kis kis gülüyosa hoslanıyomu alaymı ediyo ne anlama gelir özellikle kızlar bi cevap versin arkadaslarla gecen bi mekandaydık... Daha Fazla

En İyi Görüş

  • bi kız güldüğü zaman hoşlanmaz, hoşlandığı zaman güler.

    • gerçekler acıdır baklavada gerçektir öyleyse baklavada acıdır .

    • Öncekileri Göster
    • gidiyorum bak dönem ama gidersem birdaha ..

    • git birdaha dönme geri istemem bundan gayrı ellerini.. demiş irem.

Kızlar Ne Diyor 7

  • Bilemicem ablam :( Bütür seyler yapmadim

    • :(

  • Söylediğine göre dalga geçilecek bir şeyin yokmuş. Demek ki hoşlanıyor :)

    • cıktım ama hiç gitmedım yanına kızın neyse bi daha kine artık rastlarsak kısmet :)

    • Öncekileri Göster
    • Ona ne şüphe :)

    • hahah :)

  • Kaşınıyordur ~

    • kaşıcaktım ama mekan kalabalıktı :)

  • -su cocuk cok tatlı hatce...-dur bakayım, hakkaten tatlıymıs zübeyde. ve beraber manasız sekilde gülerler kihkihkih.

    • sorma hayriiye :)

    • Öncekileri Göster
    • peki bakam. baba ogul ve kutsal ruh adına hayriyeyim bundan kelli.

    • hayriyem link

  • İki kız genelde güldüğü zaman hoslanır.

    • hepsi kis kis gülüyodu ama bana bakan kahkaya atıcaktı nerdeyse :)

  • Belki tipine gülmüştür.

    • ne varmıs lan tpimde :)

Erkekler Ne Diyor 2

  • ayip etmissin git yanina naber bebek atesin varmi deyeydin

    • bak bu nasıl aklıma gelmedı bidahakıne öyle yaparım aga ateşlerini söndürürüm :)):)

    • Öncekileri Göster
    • tamam :)

    • güldüm annem :)

      not: soran bak tecrübe konusuyor burada.

  • hemde nasıl hoşlanır.beden dili işte

Yükleniyor...