Türkiyedeki en yakışıklı erkek kim sizce?

Herkes kendi düşüncesini yansıtsın? Sorumu ünlüler olarak soruyorum..


0|0
29|19

En İyi Kız Görüşü

Günün KS Videosu

Sevinç Erbulak yanıtladı
"Kötü Kadın¨ rolünü oynamak ister miydiniz?

Kızlar Ne Diyor 29

  • Mehmet Günsür

    0|1
  • Levent Üzümcü

    1|1
  • zevler ile renkler tartisilmaz, ki soru ünlüler icin olmasa SEN dicektim hahaha :D (saka oldugunu umarim anlarsin ;))

    0|1
  • cansel elçin

    0|1
  • kıvanç tatlıtuğ diyenlere ölüyorum ya

    arkadaş adam senelerdir oyuncu ruhunuz duymadı da aşkı memnudan sonra sırıl sıklam aşık mı oldunuz

    1|1
  • Kıvanç Tatlıtuğ, mMm =)

    1|1
  • tolgahan sayışman

    0|1
  • Kenan Ece hoş adam.

    0|1
  • en yakışıklı diyemem belki ama karadağlar dizisinde dikkatimi çekmişti, şimdilerde iffet dizisinde oynuyo sanırım..hoş bi adam..ibrahim çelikkol..

    0|1
  • Kenan İmirzalıoğlu der geçerim :)

    0|0
  • bir sürü yakışıklı var kiminin teni güzel kimin gülüşü bakışı dişleri dudaklrı fizği.. En yakışıklı diye bişey yok bana göre her insanın bi güzelliği vardır

    0|1
  • link

    cok yakisikli olmicak bu okeydir :D

    0|1
    • harika bence de :D

      Adamda ayrı bi karizma var.Toprak sergende iyidir.

      link

    • evet ondan iyidir :D emm su eksiler niyese begenemedinzmi uleynnn :D aman begenmeyin bi yeriniz eksilir :D herkeez kivanc diyor ne varsa adamda daha dün cirkindi bugün makyajla sahte terlemis görüntüsüyle karizma görünüyor o kadar yani :))

  • kıvanç tatlıtuğ ve murat boz bana göre

    1|1
  • Sahip olduğum erkek..!

    1|3
  • bence yok

    1|1
  • kıvanc bencede hem vucudu guzel hem yuzu

    2|1
  • Çağatay Ulusoy.

    1|2
  • tolgahan sayışman..

    1|1
  • Herkes kıvancı begenıyor genelde ama bence fızıgı guzel ama yuzu bana cok soguk gelıoo.sarısınn mavı gozlu erkek hıc sevmem.erkek dedın esmer olur =) (benım fıkrım)

    1|1
    • sarısınlar kediye benzıyo kızı erkegı hıc fark etmıyo.. ben de begenmem sarı

  • link iste sunun aynisindan istiyorum bitanecik ((:

    3|1
    • benim benzeyen bir arkadaşım vardı ama artık konuşmuyoruz, tesadüf bu ya bugün onu gördüm yıllar sonra

    • Hepsini Göster
    • hoş bir adam evet :)+1

    • Bahçedeki tohumlar yeşermedi mi hala:)

  • tolgahan sayışman

    0|1
  • link

    Off diyorum.

    1|2
  • kutsi

    0|1
  • çagatay ulusoy

    1|1
  • kıvanç tatlıtuğ

    2|1
  • eğitimsize katılıyorum.

    1|1
  • gürgen öz.. yakışıklı olarak değil ama. adamın senpatikliğine bayılıyorum:) ünlü kişilerle ilgilenmeyi pek sevmiyorum. ama gürgen öz başka:)

    1|1
    • Ben onu gay diye biliyorum.

    • bendr öyle duymuştum. hoş zaten gidip adamla evlenicek halim yok ya:) tanımam etmem:)

  • Sensin.

    2|3

Erkekler Ne Diyor 19

  • ilyas Salman :))))))))))

    1|1
  • çok reklamını yapıyorlar kıvançın şöyle yakışıklı böyle yakışıklı diye. Sürü psikolojisi. takdire şayan birisi varsa; Kenan İmirzaloğlu.

    0|1
    • hadi ordan :D o burunla kenan imirzalıoğlu mu yakışıklı yahu =)

    • Hepsini Göster
    • ben o yetkili olduğumu söylememiş olsam da kıvanca karşı duyduğunuz kıskançlığı görebiliyorum :=)

    • yalan değil, kendimden üstün insanı çekemem :) Amma velakin Kıvançı şişirip tepemize çıkardılar, it's right :)

  • Volkan keskin diyorum kesinlikle. üstelik üst sokağımızda oturuyor.

    1|1
  • burak özçivit

    1|1
    • Di mii gideri var en azından.Kıvanç gibi tipsiz değil.

    • evet merve en azından gideri var:):S

  • Kenan imirzalıoğlu yüz olarak eskiden çok iyiydi şimdi kıvançın fiziği fena değil.

    0|1
  • Birol Ünel diyorum... Erkek olmama rağmen ben bile aşık olacağım adama resmen. Kıvanç'a gelirsek. Türkiye'de sarı saçlı, mavi gözlü başka bir emsali olmadığı için o kadar değere bindi. Bizim sarı saçlı mavi gözlü erkek görmeyen kızlarımızda hemen atladı üzerine. Kıvanç İsveçte, Danimarkada, Almanyada veya İzlanda'da yaşayasdı normal sıradan bir erkek olurdu. Zaten oyunculuğu felanda yok, ancak balıkçı olurdu.

    Ama Birol Ünel dediğimiz abimiz Kıvançı karizma konusunda beşe katlar, hemde oyunculuk bakımından kıvancı donunda sallar afedersiniz.

    0|1
  • Kutsi

    0|1
  • valla eskilerden cüneyt arkın veya tarık akan günümüze dönersek erkan petekkaya

    1|1
  • kıvanç tatlıtuğ ve tolgahan sayışmanı söyleyebilirim

    0|1
  • kıvanç dünya çapında

    1|1
  • kargonun eski solisti koray

    0|1
  • Kişiliğe ,olgunluğa, sempatiliğe ve tipe bakarsak bence Burak kut

    0|1
  • Beeennn

    1|3
  • mete horozoğlu

    kıvanç kim çağatay kim.. yeni yetmeler..

    0|1
  • çirkinim ama espri bende

    0|1
  • ben...özgüven tavan yapmış halde yani...

    0|1
  • tarkanı unutmuş kızlar bir zamanlar hüngür hüngür ağlıyorlardı gördülermi onunda modası geçmiş anlaşıldı yeni trend hiperstarrrrrrr ajdarrr geliyorrr ...Youtube da bir numarayım ben dünya yıldızıyım kimse bilmiyor bunu ben biliyorum turp gibiyim turp turp :)

    0|1
    • tarkan yaşlandı yahuu :)

    • yapma şimdi adamda hala tip var benim kadar olmasada :)kendimi kullanmam lazım k.bkma bu gerekli :)

  • Benim.

    1|1
  • tarkan

    0|1
Yükleniyor...