Kızlar erkekler sizi olduğunuz gibi seven oldu mu hiç?

Bu zor aslında ama bulununca kaybedilmemesi gereken aşklardan :)Ben çok açık sözlüyümdür kıskancımdır mesela ha bir de birisi aptallık yapıyorsa aptalsın iyilik yapıyorsa harikasın derim pat diye tutmam içimde :))Bunlar da karşı tarafa batıyor genellikle değiştirmeye çalışan çok oluyor.Ha bir de açık giyinmem ama yine de yok güzelsin onu giyme bunu yapma neymiş efendim dikkat çekiyorum :))Oldu beni de olduğum gibi seven ama küçüktüm,maziye gömüldü çoktan ..Ya siz ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • bence herkes oldugu gibi sevilmeli..zaten insan basta tanistigi insana asik olmuyor mu? asik olurken zaten o insani o sekilde kabul etmis oldun..en azindan kalbin kabul etmis :) bu kisi degistirmek istedikten sonra, istemedigi bir tarzda yasatmak istedikten sonra, geriye ne kalir? kavga ve ayrilik...benim fikrim böyle

    • +1

    • o halde yapabilecegin tek sey kendine daha fazla eziyet ettirmemek ve kendi yoluna devam etmek..zorda olsa

    • HEP BENI DEGISTIRMEK ISTEDI HEP BASKA ISTEDI:( AMA BENI BEN OLARAK HHIC ISTEMEDI:(

Erkekler Ne Diyor 6

  • Rol mü yapıyoruzki bizi farklı görüp farklı sevsin.Neysek o.

  • karsimdaki insan belki gorunusume deger vermemistir ama dusunce ve fikirlerime deger vermistir

  • Kıskanan kişinin sevdigi icin kıskandıgı normal birşey. Beni seven birinin oldugunu yada olacagını düşünmüyorm

  • Kötü huyların var ise bu huyların hem kendine hem etrafindakilere zarar veriyor ise bunu değiştirmek istememiz kadar doğal birşey olamaz bence .

    • Aşkın gözü maalesef kör . :)

    • kötü biriyse neden asık oluyorsunuz kı o zaman, asık oldugun kısıye öyle asık olmussun oyle sevmıssın:) degıstırmeye calısmakta neyın nesı...

  • beni su kalibi gibi bir kaba sokacak bir kiz ile asla birlikte olmak istemem

    beni ben oldugum dogal ve farkli oldugum icin tercih etmeli dusuncelerime saygi gostermeli kendi dusunceleri ve dogalli ile ortusiyorsa tercih etmelidir

    aksi taktir de ben bu cocugu istedigim kaliba sokarim benim dusundugum benim istedigim gibi biri olur mantigi ile hareket eden kizlar ile birlikteligi asla dusunmem :((

  • oldu ama ayrıldık :)

Kızlar Ne Diyor 7

  • Karşımdaki insan beni olduğum gibi görüp teklifte bulunmuştur ilişki başlamıştır bir zaman sonra rahatlık batınca karşı tarafa tabi çareyi giyim kuşama yansıtır değiştirmeye çalışır.Ben buna karşıyım kardeşim ben yalnış bir şey yapmıyorum açık giyinmiyorum saygısız değilim patavatsız değilim şımarık değilim...Böyle birisine asla tahammül edemem.

  • sadece bi kişi ustume cok titredi ama o kişiyi kaybettim.

  • oldu :)

  • olmadı

  • beni makyajsiz halimle sevdiyse sorun yok :D puahaha ,nasil olsa evliyim simdi demekki seviyor beni oldugum gibi :)))

    saka bir yanada,

    bence insan birazda garip yanlarini aciga koymali iste,yoksa nerden bileceksin seni oldugun gibi sevdigini yada sevmedigini?

  • Beni olduğum gibi kabul eden bir sevgilim var çok şükür

    her konuda bu kaşlarımı almasam bile kabul yani :)

    • :))) bence evlenmeden en az bir kere herhalini görmeli ki hala seviyorsa o kişiyi al hemen nikaha :)

    • evlenince ne olacak ben sabah elim yüzüm şiş suratsız bir tip olurum git istemiyorum mu diyecek vururum adamı :D

    • Bu doğru ya garip ama dimi bazen ben bakıyorum diyorum alahım ne haldeyim görmesin falan ama o gün ne kadar doğalsın çok güzelsin diyebiliyor :))Ama öyle bir süslenirsin o zaman da aşkım çok mu makyaj yapmışsın ne :))

    • Öncekileri Göster
  • Oldugum gibi sevmek durumunda zaten

    Beni cok cok nekadar degistirebilirki?

    Ben yine ben olucam

    O'da ..tabiri caize ..ya bu deveyi guducek ya bu diyardan gidicek.

    Bende O insani oldugu gibi sevmek durumundayim.

    • Tesekkur ederim:)

    • Evet kesinlikle haklısın ;)

    • Hic kimse degismiyor aslinda sadece dediginiz gibi uzulmesin vs diye katlaniyor.

      Degisim rolu desek bana gore dogrudur.

      Kisiligi oturmus bir kimse sevmis olsa daha degisemez dedigim gibi katlanir..

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...