En değişik ve hoş çıkma teklifleri neler?

Sizin yaptığınız ya da bildiğiniz en değişik ve hoş çıkma teklifi var mııııııııııı ? Varsa paylaşırmısınız bende hoşlandığım kıza teklifte bulunucamda hoş ve değişik bişey olsun istiyorm ve etkileyici tabiki. Şimdiden teşekkürlerrrr :)


0|0
5|4

En İyi Kız Görüşü

  • Seni seviyom xd de ergenler eheheh

    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • çıkma demeseydin keşke

    0|0
  • internetteki kısa metraj aşk filmelirni izle bi kaından bişe oğrenirsin

    0|0
  • dominosta kalp şeklinde pizza yaptır :D

    0|0
    • O değilde %50 indirim bitti dominosta ona yanarım :((

    • Hepsini Göster
    • ben şimdi anlamadığım sen anlattığın kızla mı sevgili olmak istiyorsun başka biriyle mi

    • Dur ekledim seni kabul et ordan mesaj atiym

  • çıkma teklifi mi kaldı artık ya

    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Benim bir kaç taktiğim var ama şimdi burada söylersem ilerde benim işime yaramaz kusura bakma :D sen çok gizli sırlar istiyorsun be arkadaş :D devlet sırrı gibi iş bu... İlizyonistden sırrını istemek gibi...

    0|0
    • Playboysun mübarekkkkkkkkkkkk dayıı

    • Belkide öğledir :)

  • boşuna uğraşıyorsun

    0|0
    • niye ?

    • Hepsini Göster
    • Senin kafa bitmiş aslan

    • teklifini yap ve gör.uğraştığına değmeyecek.sen ne kadar orjinal bir şey yapsan da kadın her zaman daha iyisini hayal edecektir.

  • Uzun zamandır kimseye teklif etmiyorum taktik geliştirmem lazım takipteyim.

    0|0
  • Benimle bir elmanın iki yarısı olur musun?

    0|0
Yükleniyor...