Bir erkeğin hoşlandığı nasıl anlaşılır?

özellikle size sorum erkekler bunu nasıl belli edersniz naparsınız ? Bir erkeğin hoşlandığını nasıl anlarsınız?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Erkekler sevdiği kızakarşı çok merhametli olurlar yani geneli . Benim erkek arkadaşım bana bakarken köpek yavrusu gibi masumlaşıyo . Gülmese bile yüzünde hep gülümseme gibi bi tavır var anlarsın bunu onu tanıdıkça daha iyi anlıyosun zaten herkese aynı bakmaz erkekler dikkat edersen farkedilir. Daha sonra her ona baktığında göz göze gelirsin ama hemen çeker gözlerini sanki seni izlemiyomuş gibi. Gözlerini çekmeyenden korkacaksın insan sevdi mi utanır çünkü :) daha sonra ne bileyim biz çıkmazken bile benim ne yaptığımı benden iyi bilirdi farkında olmadan da hissettirirdi bunu bilerek yapmazdı ağzından kaçırırdı . Sonra bi ortamda sana bakan birisi varsa hoslanan erkek hemen belli eder kendini . Kıskanmaz gibi görünür ama bakışları ses tonu mimikleri yüzünün rengi bile değişirdi . Bi de temas kurmaya çaılşırlar seninle yanyana gelmek için tesadüf yaratırlar . Mesela arkadaslarınla buluşcaksan o da aynı arkadaş grubundaysa tesadüfen arabayla senin evinin ordan geçer ve hava soğuktur geçerken seni de alıverir :) yani aklıma gelenler bunlar :)

    • Anlatılmaz yaşanır . Bi sıcaklık hissedersin zaten hissettirir kendini

    • nası anlayablirimki bu bakışlarn manasını yani gerçekten hoşlansanız naparsınız :)

    • biz erkekler tuhaf yaratıklarız :) yani doğamız gereği hoşlandıhımız kızada bakarız gece rüyamda görsem korkudan ölücek kadar çirkin olan kızada bakarız :) ama hoşlandıhımız bir kıza baktıkmı kalbimiz çarpar bu çarpmada gözlerimizden okunur :) genede dikkatli ol bu bakışlar çapkın bakışıda olabılır :)

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 9

  • valla TR'de kızlar bi acayip, 2 dk ilgi gösterion, yazıosun sanıolar

    • orası öylede naparsınız hoşlandığınız zaman .d

  • çok kolay diğerlerine göre sana daha kibar davranır. bakışları ilgisi fazla olur

  • ben hiç belli edemiyorum biri hoşlanınca da anlamıyorum,açık açık konuşmak en iyisi..sonuçta hayvan değiliz konuşarak anlatalım derdimizi, yok saçını kaşıdı seviyor gözüyle oynadı aşık, 3 saniya baktı beğendi.. boş iş bunlar :)

    • aynen doğruda neyi bekliyo bu ozmn :D

  • onunla konuşmaya çalışırdım

  • bir kızın bunu anlamaması imkansız bence...

    • söyle valla :D

    • nabıcam ben ya askere gidicek şubatta bide ozmna kdr bşy söylemezse ben söyliicem ne olursa olsun yetti be :)

    • çözemedim valla :D

    • Öncekileri Göster
  • Çok kolay; bütün gün seni izler, hayallere dalar zaten erkeklerin %99'unun kafası taş gibi kız eve götürüp.. devamında aklınıza ne gelirse ben %1'lik kısımlar olduğum için şükrediyorum.

    • oda %1 'lik kısımın içinde ozmn çnkü yani bunu anlar bi kız dimi..:)

  • hoşşş ttt yapp gidersee gider kalırsa hoşlanıryordur ;)

  • "Senden hoşlanıyorum" derim :) Etrafında dolaşırım mesaj atarım ararım ilgi gösteririm üzerine düşerim. İşte bunlar hep hoşlanma belirtileri :)

    • Olabilir bakalım zmn ne göstericekk..

    • Yanlış anlaşılmak istemiyordur. Ve kendisine güvenmeni bekliyordur.

    • hmm .. ya benim bi arkadaşımın arkadaşı 4-5 kez görüştük arkadş ortamında bayada samimi gibiyiz yani 1 ay olmamıştır tanıyalı ama çok içten çok samimi sanki yıllardır tnıyorum öyle bi insan ama hala benim telefon numaramı almadı acelemi etmek istemiyodur yada başka bişymi vardır sence ?

  • bakışlarından.

    • :)

    • hımm tamam ozmn bunu ben bi deniyim :)

    • onun yanında mesajlaş :)

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 1

  • Belli edecektir mutlaka;)

    • belli ediyo gibi kafam çok karışık ama bakıyo samimi içten sanki bayadır tnışıyomuşuz gibi davranıyo bna ama telefon numaramı bile almadı daha düşnüyomudur zamana bırakıyım diye yoksa bşy yokmudur içinde .s

Yükleniyor...