Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

Zayıf kız mı yoksa kilolu kız mı?

-----Sorum size erkekler ----

zayıf kız mı? yoksa kilolu kız mı?

kavga ettik bi kızla erkekler kilolu kzı sever dio


0|0
12|38

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 38

  • monica belluci gib diyelim

    0|0
    0|0
  • çenesi düşük olmayan kız olsunda gerisi önemsiz

    0|0
    0|0
  • Arada olanı yok mu bunun Allah aşkına! Şişman olmayan balık misali olsun yani çipura değil kefal gibi.

    Bu arada bu ne sinir yahu! Erkek arkadaşınla kavga, kız arkadaşınla kavga. Unutma, keskin sirke küpüne zarar.

    0|0
    0|0
    • genelde sinirli değilim ama o kavga ettiğim zaten arkim değildi facede bulaşmıştı

    • :))

  • daha önce de söyledim, sarıldığım zaman gömülmeyim, dizime oturduğunda kemiği batmasın, canım acımasın, dayanıklı olsun ama aynı zamanda manevra kabiliyeti de olsun.

    0|0
    0|0
  • herkesin bir yakışan kılosu var. ama kesin olan şey erkekler genel olarak etli butlu kadınalrı daha çok sever zaten aşırı zayıf kadın sezgisel olarak ta fızıksel oarakta çekici değildir.

    0|0
    1|0
  • 55-60 kilo arası bişey olsun mümkünse.

    1|0
    1|0
  • fiziki etken tek sebeb değil ama , kimi zaman hafif balık et çekici geliyor, kimi zaman hafif ince bel, ama çok zayıf itici geliyor

    0|0
    0|0
  • Fit kesim olsun .

    0|0
    0|0
  • Bence zayıf kız ama böyle kemikleri sayılacak kadarda zayıf olmasın :)

    0|0
    0|0
  • Kavga ettiğin kız kesinlikle şişman olmalı ki öyle bir yorum yapmış.Kendi açımdan bakarsam kilolu bir kızdan hoşlanmazdım bende.Ne çok zayıf ne çok şişman olmalı bence.Orta karar her zaman iyidir. :)

    0|0
    0|0
  • ne zayıf ne kilolu.kendine doğru düzgün baksın(imkanları doğrultusunda) ne zayıf olur ne de kilolu.

    0|0
    0|0
  • çiroz iyidir :)

    1|0
    0|0
  • Ele avuca gelmesi bakımında balık etli olanı iyi.

    Ama yatakta çok kilolu olanı iyi değil.

    0|0
    1|0
  • Ne çok zayıf, ne çok şişman. Balık et olabilir.

    0|0
    1|0
  • üniden arkadaşım vardı kız onun cevabını aynen yazacağım bunu söyledi bn utandım ya:(

    - kız dediğin ele avuca sığmalı ,

    dedi ve elleriyle de hareketler yaptı:D

    0|0
    0|0
  • o kız kiloludur kesin:D:D ben kilolu kız şöyle dursun balık etine bile ayar olurum...

    1|0
    0|0
  • erkek tabiriyle söyleyeyim..

    hatun dedğin ele avuca gelmeli kardeşim

    kaptın?

    1|0
    2|0
  • ne cok şişman nede kürdan gibi orta halli olcak öyle severim

    0|0
    0|0
  • Slim olsun

    0|0
    0|0
  • zayıf kız

    1|0
    0|0
  • erkekler balık etli seviyor genellemesini yıkmaya geldim.

    1|0
    1|0
  • Çok zayıf olmucak.Boyu 175 olucak kilosu 60 olucak.Kumral olucak,gözleri mümkünse bal rengi olucak.Dişleri beyaz olucak,güzel bir gülüşü olucak.Saçları 45-50 cm den fazla olucak ve düz olucak.

    Bkz;Little Carpice :D

    0|0
    0|0
  • Kemikleri vücuduma batıcak kadar olmasın da zayıf iyidir ama değişir heralde balık etlide güzel olur :)

    0|0
    0|0
  • zayııfff

    1|0
    0|0
  • Ortası yok mu bu işin?İlla ki ya s.kme ya dikme mi? :)

    0|0
    2|0
  • insan olsun insan

    0|0
    0|0
  • Ne çok zayıf ne çok kilolu olsun.. Ortası yok mu bunun?

    0|0
    0|0
  • yani az etli butlu olcak bence yani

    0|0
    1|0
  • balık etli de olabilir ama çok zayıf kız kesinlikle olmaz.

    0|0
    1|0
  • Kilolu kız kendini kandırmış...Tabiki zayıf kız ama iğne gibi olanlar değil yani..

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    8

Kızlar Ne Diyor 12

  • Balı sende herbikesle kavga etme , aziz abiyle konuştum ben halledemem dedi ..Ama sana tek profil verim erkeklerin çoğu için link

    0|0
    0|0
    • kızım reklam edip durmasana yengeni...


      ayıp oluyo ama:((

    • Hepsini Göster
    • anam bana bunun prototipini mi verdiler yoksa..

      eve gidince bakıcam..işte uzun topukla ancak denk geliyoruz..


      evet ihalelrden konuştuk biraz seni gerard ile ..oda giriyomuş.

    • aneksenamun teklifi yolladım mümkünse kabulş edermisin . birtaneciki bulayım hemen sil sonra

  • 50-55 aralığında olanı makbul.

    0|0
    0|0
  • seni yemisler :D kavga ettiniz he

    0|0
    0|0
  • Zayif ve vücut hatlari belirgin en guzeli.

    0|0
    0|0
  • Balık etli ister her erkek...Kıvrımları belli, ele gelen...

    0|0
    1|0
  • Kimi zayıf sever kimi kilolu kimi balıketli.

    Bunun kesin bir ayrımı olamaz ki :)

    0|0
    0|0
  • etli butlu olcak ama öküz gibide olmıcak balık etli :)

    0|0
    1|0
  • insan olan insan olanı sever..biraz kafası çalışan işin görüntüde değil kişilikte olduğunu bilir..

    0|0
    0|0
  • kilolu degil, kemik torbası hic degil

    0|1
    1|0
    • Katılıyorum siz bu sitede en dogru yapan üyelerden birisiniz... eklerseniz sevnirim...

    • Katılıyorum siz bu sitede en dogru yapan üyelerden birisiniz... eklerseniz sevnirim...

    • dogru yapan derken ? nası yanii

  • bence balik etli, etli butlu diyenlerin hepsi sisko. kiz arkadasin da siskodur büyük ihtimal.

    1|0
    0|0
  • balık etli sever erkekler

    0|0
    1|0
Yükleniyor...