Kocamın benimle ilgilenmesi için daha ne yapmalıyım?

25 yaşında, çalışan, iki senelik bir evliliği olan, güzel, çekici, düzgün bir fiziği olan, bakımlı, ojesi-makyajı eksik olmayan, giyimine kuşamına özen gösteren ve her zaman şık olmaya dikkat eden bir bayanım. Çalışan ve bakımlı bir bayan olmama rağmen ev işlerini asla ihmal etmem. Yemeğimi de pişiririm, ütümü de yaparım. Kocamı hiçbir sabah işe kahvaltısız göndermem. Ben de her gün işe gidiyorum ama sırf ona güzel bir kahvaltı hazırlamak için her sabah uyanmam gereken saatten 1 saat daha erken uyanıyorum. Ama yaptığım bunca fedakarlığa rağmen kocam benimle yeteri kadar ilgilenmiyor. Beni herkesin içindeyken de baş başa kaldığımızda bozuyor. Oysaki beni savunması gerekmez mi ben onun eşiyim. Onu öpmek veya ona sarılmak istediğimde bildiği kungfu hareketlerini ona uzanan kollarıma uyguluyor ve canımı yakıyor. Onu doyasıya öpmek, onu canıma katarcasına sarılmak istiyorum ama o böyle yapınca tüm isteğim yok oluyor. Sevişirken bile o ne isterse hayır demiyorum, yeni olan hiçbir şeyi (aksesuar, kıyafet, pozisyon vs.) denemekten çekinmiyorum. Ona tam ve eşsiz bir tatmin sunuyorum. Ama dediğim gibi ne yapsam da kocamdan istediğim ilgiyi göremiyorum. Ben tek taş pırlanta, araba veya ev istemiyorum ki… benim tek isteğim ilgi görmek hepsi bu. Birkaç tatlı söz, iltifat, içten bir sarılma, şefkat, azıcık da olsa şımartılmak… onunla çok konuştum benim ilgiye ihtiyacım var, bu konuda beni aç bırakıyorsun diye. Ama o , ben böyleyim bu saatten sonra değişemem deyip kestirip atıyor :( peki bana kocam ilgi göstermeyecek de kim gösterecek? Ağlasam gözyaşımı silmez, beni teselli etmez, canım yansa öpüp de şefkat göstermez. Hasta olup da şuram ağrıyor desem ‘of be amma mızmızlandın’ der. Ne olur yardım edin. Onu çok sevmekle ben nerde hata yapıyorum. Sırf benimle ilgilensin diye üzerine düşmediğim de oldu ama o hiç umursamadı bu durumu… sırf benimle ilgilenmediği için ondan soğumaya başladım. Böyle olsun istemiyorum… lütfen yardım edin :(

Güncellemeler:
evlenmeden önce böyle değildi eşim. evlendikten sonra değişti. böyle olacağını bilseydim evlenmezdim zaten...
yardımcı olmaya çalışan herkese çok teşekkür ederim. gerçekten bu kadar cevap verileceğini tahmin etmemiştim. sıkıntıma gelince, sizlerin tavsiyelerine uyarak eşimle artık eskisi kadar ilgilenmemeye başladım. şu aralar biraz afallamış durumda. bir sorun mu var felan diye sordu bir kaç kez, ama bir açıklama yapmadım. az daha sabretsin... şimdilik böyle ilgisiz davranmaya devam edeceğim. gelişmeler hakkında sorumu güncellemek suretiyle bilgi vereceğim.
merhaba, size sorumu güncellemek suretiyle bilgi vereceğimi söylemiştim. sizlerin tavsiyesiyle eşime karşı ilgisiz davranmaya başladım. ilk başlarda afallamıştı biraz. herhangi bir sorunum felan mı var diye soruyordu. ancak ben ona hemen cevap vermek istemedim. daha sonra tekrar ilgilenmemeye başladı. benim de ona karşı olan ilgisiz davranışlarımı görmezden geldi. ancak bir kaç gün önce dayanamadığından olsa gerek, benimle konuşmak istediğini söyledi. ben de ona,
kendisinin benimle yeterince ilgilenmemesinden dolayı soğuduğumu, kendisine ilgi göstermek istemediğimi, artık içimden gelmediğini söyledim. o da bana bu sorunun bu hale geleceğini hiç düşünmediğini benim son zamanlardaki davranışlarıma dayanamadığını ve artık bana ilgi gösterme konusunda daha hassas olacağını söyledi. bakalım daha ne gibi değişiklikler olacak çok merak ediyorum. ama artık iletişim konusunda daha iyi bir durumdayız. :)
katkılarınızdan dolayı çok teşekkür ederim. artık eşimle aramız düzeldi. ben biraz kendimi geri çekince sanırım onu da kaybetme korkusu sardı ve bir şeyler yapmaya başladı. artık bana daha iyi davranıyor. hepinize çok teşekkür ederim.
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Acını anlıyorum, çok zor. Öncelikle sorunu kavrayalım kabullenelim ki çözüm kolay olsun. Çok fazla üzerine gitmişsin. Hiçbir erkek bu kadar muameleye gelemez. Kendini unutup karşındakine yüklenmişsin. Sen kendini unutursan karşındaki seni düşünmez hatta hatırlamaz bile! Akrep yükselenli balık kadınlarına benzettim seni. Doğru mu? Bir an önce yerini değitirmen lazım. Şu an onun kafasında kölesin, tavrını alıp birey olmalısın bi kere. Bunalrı asla konuşma konuşmayla çözülcek durumda değil şu an. Ne yapabilirsin konusunda çok bişey diyemiyorum şimdi. Eğer çok düşük olan 2nci şık " başka bir kadın mı var " a gelirsek, bunun için senin bakımsız, evlilikten sonra kendini salıvermiş bi bayan olman bence şart ki öyle değilim diyorsun. B usebepten bence başka bi kadın olduğunun unut ama bu umursamamazlık devam ederse ielrde başka bi kadına gönlünün kayamsı muhtemel. Gerekli tavrın ne olduğunu öğren ve tavrını al. Bu konularda uzman danışmanlar var ciddi destek al. Yuva bu şakaya gelmez.

    • tamam teşekkür.ederim.

    • Belli zaten :) Aşık olunca kaptırıp koyuveriyorsunuz sonra aynı şekilde ilgi göreceğinizi yada çok sevileceğinizi sanıt-yorsunuz. Keşke dünya bu kadar adil olsaydı :( Aile psikologları, danışmanalrı vs var bence destek al onlardan.

    • yükselenimden emin değilim ama akrep olabilir...

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 41

  • erkek kadında en ufak bir kusur gördüğünde kadından azda olsa soğur.. senin bilmediğin farkında olmadığın bir kusurun var..

  • rica ederiz bizler bunun için varız

  • Sevindirici haber, mutluluklar :)

  • senin adına sevindim kendini daha iyi hissediyosundur umarım

    • eveeet :)

  • aldatmaya giden yolun ilk işaretiilgisizlikyolun açık olsun dikkat et cevap sorun ile alakalı değil ama

  • frenle frenle gavaltı falan hazırlama çok ustune dusme

  • açık denizlere yelken açma vaktin gelmiş

  • senin bana tavsiyen varmı ? :)))

    • beni kımse ne tanıcak burda..gizliye gerek yok..resmınde yok...sorun degıl...tereddutun varsa ekleme...

    • keşke sen de baştan beri gizli yazsaydın :(

    • yok estafurullah senı gazetelerde duyuracak degılım...burdan kımse bırbırını tanımıyoki...amacım yardım etmek başka bişey degilki

    • Öncekileri Göster
  • Kendimi kocanın yerine koydumda annemle senin aranda pek bir fark yok hatta tek fark sex,yani o kadar iyi bakıyorsun ki senin eşin olduğunu unutmuş olabilir, hatta unutmuş bence :)Ama aklıma pek fikir gelmiyor değiştirmek için; çünkü,Demişsinki kocam değişmem diyor,Sende hep olumsuz şeyler söylüyorsun soruda (iyiliklerde söylemişsin ama 10 katıda kötülükleri var.),Ve #Merimeri ablamın cevabını en iyi seçmişsin ; onun cevabında da güçlü dur ayakta kal savaş vs. şeyler var bu demektir ki içindeki cezalandırıcı öfkeli ruh uyanmaya başlamış,Ama o ruhu hayata geçirirsen terste tepebilir kocan zaten değişmem diyormuş inatçı yani birde inadına gidersen iyice her şey bertaraf olabilir,Kısaca cezalandırmak yöntemi ters teperse %50 evlilik biter, %50 kurtulur, Sen bu riski göze alıyorsan cezaya başla ablacım kolay gelsin :)

    • teşekkür ederim.

  • Bu sorunu heryerde görüyyorum, bir erkek olarak bayanlardan ricam, Kendinizi harcatmayın, evlilik yaparken iyi düşünün kör ve tek düşünmeyin sonucu böyle oluyor :/

    • yapcak şey yok...

    • haklısın evet ne yazık ki öyle oluyor.

  • eşimle benim aramdada benzer bir sorun var...çok fıkır catısması oluyor...kendını bakım olarakta saldı...aynı dertten bendede var napcaz bılmıyom...bızde ılgı gostermeyen benım ama mazeretımm var

    • kendunı bırakmasaydı mıye ılgım azalsınki :)

    • kendini bırakmasaydı peki?

  • Bir an bile düşünmeden boşan.

    • amacım boşanmak değil, evliliğimi kurtarmak.

  • Sen çok yüz vermişsin çok ilgiden erkekler sıkılır aslında herkesin aradığı bir eşsin ama iyi takip et kocanın hayatında başka biri var

    • :(

  • kocanı ancak yatağını ayırarak ehilleştirebilirsin. Dinizimde de bunun yeri vardır. Ancak başka bir risk doğar ki o da başka kadınlara gitmesi.. Yani durumuna üzüldüm. Kocan da evlenene kadar canım cicim, ondan sonra ters tepmeye başlamış. Yemin ediyorum senin gibi bir kadın bulsam öpüp başıma koyarım. Hani bişeyde gözüm yok (ev, araba, altın...) sadece ilgi istiyorum diyorsun ya, işte ben de öyle bi kadınla hayatımı birleştirmek isterim. Kadınların çoğu illa para para para. Önce para, sonra ilgi... Bu söylediklerimde yanlış anlaşılmasın, ben kimseye asılmıyorum burda. Belirtmek istedğimi umarım sen anlamışsındır. Yani Allah yardımcın olsun, ne denir bilmiyorum ki. Üzüldüm de şimdi zaten. Ama yine de boşanıp mutsuz olmanı istemem. Bi aile danışmanına, psikoloğa, hocaya falan gidin derim. Evliliğini kurtarmak için çabala. Kocan olacak kütüğü yonta yonta istediğin kıvama getirebilirsin bence. İnşallah...

    • çok teşekkür ederim umarım düzelir ilişkimiz. seni de yanlış anlamadım bu arada.

  • Eşin tam bir öküzmüş.Yanlız kızlar bu arkadaşın yazdıklarını iyi okuyun.çok önemli dersler var.Böyle eşim olsa dünyanın en mutlu kadını olur,fazlasıyla hakkediyor.

    • umarım ...

    • Nişanlılık süresini biraz uzun tutmalı.Kızlar genelde erkeklerin olumsuz taraflarını evlenince düzelir diye görmezden geliyorlar ama malesef düzelmiyor.Eşiniz umarım normale döner.

    • miştim ama evlendikten sonra işler beklediğim gibi gitmedi...

    • Öncekileri Göster
  • Bu adam ya başkasıyla takılıyor, yada sizden tiksinmiş, ama bu illaki cinsel konularda değil, eksik olan birşeyler var.

    • Neden düzeltmek için kendinizi yoruyorsunuzki.

    • varsa bir eksiklik onu ben de bulamadım... ah bi bulsam düzeltmez miyim?

  • Okurken hislendim doğrusu. Ne diyeceğimi bilemiyorum. Kıymet bilmez.

    • :(

  • Senin gibi birini bulmuş kıymetini bilmiyor işte , böyle adamlar çok şanslı oluyor işte. Biraz burnunu sürtmeye çalış belki akıllanır, her istediğini yapmamaya başla biraz kendine gelsin, gelirse tabi.

    • ilgi göstermemekten başka şansım kalmadı sanırım :(

  • Bir müddet sen de ona karşı ilgisiz ol, o yokmuş gibi davran bakalım bunu fark edecek mi?

    • evet umarım...

    • demek işe yaramaya başladı, umarım tamamen düzelir...

    • durumumuz biraz daha iyi

    • Öncekileri Göster
  • ilgisiz davran. çekiciliğini kaybetmişsin kocan üstünde. istediği şeyleri sürekli vermen onun için herşeyi yapman ona, senin ona ayit olduğunu hissettiriyor. bunu hissetmesin. bir arkadaş gibi ol eşi gibi değil. ve eğer o senin istediğini vermiyorsa sende onun istediğini verme. onu eğit. ödül ceza yöntemi uygula. en gerizekalı hayvandan insana kadar düşünme kabiliyeti olan herkes ödül ceza yöntemiyle eğitilebilir. sadece bunu yapmayı öğrenmelisin. hiç farkettin mi? köpek gibi peşinde dolaşan erkeklerden veya deli gibi seven ve her istediğini yapmaya hazır diyer erkeklerden hoşlanmıyosun(işte asıl nokta bu biz erkeklerde her ne kadar tersini söylesekte böyleyiz tasması elimizde bi kadından hoşlanmıyoruz)

    • teşekkürler güneş :)

    • mükemmel yorum

    • hiç bi zaman bunu söylemem :) erkeklerin ve kadınların çoğu neyi sevdiğini bilmez. kadınlarda sürekli romantik erkekleri sevdiğini söyler mesella ama hiç bi kadın romantik bi erkeğe aşık değildir nedense?!? erkeklerinkide böyle bişiy çoğu insan bu holywood dünyasının yarattığı yanılgılara kafamıza aşıladığı şeylere çok fena inanıyoruz. neyse bu konuya fazla girmeyeyim. umarım ilişkindeki sorunları uygun bi şekilde çözersin.

    • Öncekileri Göster
  • Evlenene kadar prensesimEvlendikten sonra frensesim

    • tahmin edebiliyorum ..

    • evet aynen öyle :(

  • sende ona öyle davran bakalım bi süre

    • evet aynen öyle yapmam gerekiyormuş. herkes genel anlamda bundan bahsetmiş.

  • bir insanın üstüne ne kadar düşersen senden o kadar uzaklaşır çünkü ben neymişim vay be demeye başlar...tabi bu herkez için geçerli degil ama bi çok insanda böyle ve malesef senin eşinde böyle.şahsen ben olsam hayatta eşime böyle yapmam.tamam zaman zaman aynı ilgiyi gösteremeyiz belki ama asla ve asla bir ortamda onu bozmam ve kollarım ne olursa olsun.senin yapacagın şey ilgiyi çekmek ve o zaman eşin senin üzerine düşecektir...zaman zaman gelişmelerden haberdar et bende merak ettim sonucu...

    • tamam bu soruyu güncellemek suretiyle insanları haberdar edeceğim.

  • Senin gibi eşim olsun.açıkcası yatmam kalkmam ilgi gösteririm. Konuya dönersek eşine bence fazla yüz verme.Her sabah kahvaltı falan hazırlama yaptıklarının farkına varması için önce onları kaybetmesi lağzım.Kısacası yaptıklarını yapma. Belli bir süre sonra etkisini görecegine inanabilirsin...

    • rica ederim, yardımcı olabildiysem ne mutlu bana...

    • tamam, teşekkür ederim, deneyeceğim...

  • Yani İş manava doğru gidiyor :D dikkatli ol.

  • ulan bize boyle kadin denk gelmez allah kiymet bilene vermiyor

    • :(

  • Flört Aşamasında karakter ayarlarını değiştirip, evlenir evlenmez fabrika ayarlarına geri dönen canlıya "TÜRK ERKEĞİ" denir yapılacak bişey yok diger bayanlarında durumunun bir çogunun farklı olmadıgı kanaatindeyim

    • sence

    • sinirlendin mi ? :))

    • pöffff
      anlamıyormusun yoksa anlıyor işinemi gelmiyor

    • Öncekileri Göster
  • bu modelinin son türü,bunlardan fazla kalmadı,ne yapıcan buda senin budünyadaki sınavın.rabbim insanı ya parası ile ya evladı ya eşi yada işi ile sınarmış,seninde sınavın bu. akli selim olup yuvan için mutluluğun için aynı ilgi alakanı göstereceksin.sen de onun bu tutumunu sergilersen bu evliliğin ömrü gittikçe kısalacaktır.

  • Çok fazla ilgi göstermekten, cinsel anlamda her istediğine evet demekten, aşırı üstüne düşmekten v.b zaten bu noktaya gelmişsin...

    • teşekkür ederim...

    • Ne mutlu sana...

  • severek mi evlendin ?

    • evet, çok sevdik.

  • Yani benim böyle eşim olacak var ya. Her gün aşırı derecede ilgilenirim. Bilmiyorum anlatabiliyor muyum. Yalnız kocan da bir doygunluk oluşmuş gibime geldi. Anladığım kadarıyla evlenmeden önce de ilişkiye felan girdiniz. Bunun da etkisi olabilir. Ona ciddi manada dişiliğini göster derim. Bir akşam işten geldiğinde bugüne kadar yapmadığınız değişik bir fantezi yapın derim. Ama tabi şu da var eşin ilişkiden sonra sırtını dönüp yatıyorsa bu çok ciddi bir sorundur.

    • Rica ederim Allah yuvanızı bozmasın, mutluluğunu daim etsin. Sağlıcakla kalman dileğiyle.

    • evet yaradı. çok teşekkür ederim :)

    • İşe yaradı demek ki;) Hadi hayırlısı olsun bundan sonrası için;)

    • Öncekileri Göster
  • çocuğunuz yoksa hiç bekleme daha gençsin tekrar aşkı bulabilirsin. direk boşan.

    • zaten şimdilik düşünmüyorum...

    • bir de cocuk yaptinmi da tam olur, motleycrue ye katiliyorum. sakin sakin evliligi kurtariim dierek cocuk yapoanlardan olma! evlilik duzelmez cocukla.

    • :(

    • Öncekileri Göster
  • o ne biçim adammış ya :S değerini bilmiyor.

    • :( artık kandırıldığımı düşünmeye başladım gerçekten...

    • ilgiyi alakayı kesersen bir düzelme olabilir belki. boşanma kartını bile elinde tutabilirsin, en sinir olduğum davranış türü kızı kandır evlen sonra öküzlüğüne kaldığın yerden devam et. eğer gerçekten seni kandırdıysa boşanmayı hakediyor.

    • sanırım artık yüz vermeyip tabiri caizse köpek muamelesi yapmak lazım... belki o zaman daha değerli olurum.

    • Öncekileri Göster
  • evlenmden öncede eşin bölemydi ?

    • hayır değildi :( böyle olsaydı evlenmezdim onunla zaten...

  • Öncelikle bir erkek olarak cevap vereyim : --Yüksek ihtimal ile bir başkası var --Biraz da sen ilgilenme kendisiyle ne biliyim heri istediği fantaziyi yapma onunla az ve öz konuş hatta ve hatta haftalık birliktelik sayınız 4-5 ise 3 e düşür .Onu kıskanma o seni kıskansın hafif meşref tavırlı ol yanı diğer erkekler onunlayken seninle ilgilensin. Bak bakalım neler oluyo üzerine titremiyor mu o zaman

    • tamam ne yapalım artık, deneyeceğiz...

    • eMİN OL ETKİLİ OLUR YAKIN ARKADAŞLARININ DİKKATİNİ ÇEKMEYİ DENE

    • etkili olur mu acaba? daha önce de ilgilenmediğim oldu ama o umursamadı bu durumu. ne oldu bu tavırlar nedir felan diye sormadı bile. hoş, bana bir şey olsa zaten hiç ilgilenmiyor bile artık...

  • Boy ve kilo kaç?Güzel olduğundan emin misin?

    • önyargılı yaklaşıyorsun?

    • Hmm.Eksinin sahibini bulduk galiba :) Aşağılayan ben miyim bacım?Neden,niçin sorduğumu anlamadan hemen eksiyi basıyorsun?Tamam canın saolsun da sormamın bir sebebi var belki de nereden biliyorsun?Biz şimdi bu kadını buradan anlattığı kadarıyla tanıyoruz.Ya gerçekte öyle değilse?Onu da hiç düşünüyormusun.Burada çok mükemmel bir eş profili çizmiş.Bakalım gerçekte de öyle mi?Belki de kocası başka tatlar zevkelrde arıyor olabilir ona birşey diyemem.Ancak doğrulatmak amaçlı sordum.Hemen neden

    • hersey yuzeysellik mi be kardesim ne bu?! bu adam bu kadinla fizigi icin goruntusu icin mi evlenmis sevdigi icin mi? yoksa nefes alsin yeter mi? ne kadar assalayici.

    • Öncekileri Göster
  • Dünya güzellik yarışması Ks de olmalı

    • woow eksilemeye devam ?
      Her soru soran gizli yada degil cok güzel ve cekici bir kızım diyor
      Güzellik ve cekicilik görecelidir. Herkes kendine güzeldir. baskasına degil.

    • sana göre gereksizse bana göre degilse ne olacak ?

    • gereksiz yorumdan ziyade soruma cevap verirseniz daha büyük iyilik edersiniz...

  • Birgün oturup konuşmayı deneyin

    • evlenmeden önce böyle değildi... böyle olacağını bilseydim evlenmezdim. inanın komplex yapmaya başladım ben çirkin miyim, acaba, beceriksiz miyim felan diye... başkalarına bakıyorum, adamlar karılarına neler neler yapıyor. ben azıcık ilgi istiyorum reva mı?

    • Açıkca söyle, bu böyle devam edemez de., en azında bir evlilik danışmamına gidebilirsiniz
      ayrıca evlenmeden önce eminim böyle değildi.

    • konuşunca ben böyleyip deyip kestirip atıyor. bu konuyu açınca tartışmaya başlıyoruz :(

  • Senin gibi bir kadın öpüp koklanır baştacı yapılır...şansa bak ya senin gibi birine düşemedik..Benım hanım çalışmıyor..Sabah yataktan ayagını sallayarak bye bye yapıyor...Bulamadık senin gibisini...

    • :( inanın bana ağlamak üzeyeyim şu an... annem hep allah çirkin kaderi versin kızım derdi. ne demek istediğini şimdi daha iyi anlıyorum annemin. ne yapacağımı şaşırdım gerçekten :(

  • doğal adammış :) daha ne dobra dobra söylüyor sen kendince mükemmel bir eşsin ama demekki onu bu haliyle sevdinde evlendin değil mi

    • gerekmiyor ama kocan normalde konuşmuyormuş baksana belki orada çözülür

    • erkek milleti işte.. her işi orada bitirmek mi lazım illa?

    • tamam onu orada mutlu ederken konuşmayı dene belki çözülür

    • Öncekileri Göster
  • Şuraya gelipte çirkin olanı görmedim zaten...Herkes adriana lima mübarek :D

    • Kocanı yakın zamanda aldatacaksın

    • gereksiz yorumdan ziyade soruma cevap verirseniz daha büyük iyilik edersiniz...

Kızlar Ne Diyor 31

  • eşinizle aranız nasıl şimdi :)

  • şu an durum nasıl, birde çok detaylı makyajı giyiminizi anlatmışsınız. bu tercihdir makyaj yapmak bakımlı olmak anlamına gelmez ki. yapmayan bakımsız mı bu durumda?

  • çook sevindim mutluluklarr:))

    • çok teşekkür ederim

  • müthişsin kadın dediğin böyle olmalı

  • bu siteye üye olduktan sonra evlilikten hepten soğudum

    • durumumuz iyi

    • şimdi durumlar ne :)

    • hayırlısı...

  • timid61 kardeş, yatagı ayırmayı da islama saygısı olana yapıcaksınadamın bu gibi bilgilerden haberi yoksa o zaman kadıncagızı gider aldatır?

  • canım o seni sevmiyorbu işin sonu bitiş gibi görünüyor allah hayırlısını versinkendini üzme

  • cokkkkk sevindimmm canımm. Devam edin inş mutlu olcaksınız

  • ooo düzelme var çok sevindim yine bizi haberdar edersin

    • sağol canım çok teşekkür ederim

  • umarım değişir böyle bir kocayla bende yapamam

    • evet çok zor gerçekten

  • Adına sevindim:)

  • güncellemeyecek misin merak ediyoruz:)

  • bekliyoruz canım. evliliğin için dua etmeyi unutma.eşler arasındaki muhabbeti artıran dualar var

    • teşekkür ederim

  • Sonrada kadinlar kocalarini niye aldatiyor

    • pişşştttt...dur bakalım akla böyle şeyler getirmeyin.ilgi bir kadının ilacı biliyorum fakat başkasına sakın sempatiyle bakma...evlilik kyrtulmassa bosanırsın...hayırlısı bakalım

    • yok ben gitmem yine de...

    • Yarin birgun bir adam sana asik olacak ilki gosterecek cok sende ona gidi en

    • Öncekileri Göster
  • Türk erkegi evlenmeden evel yeni teknoloji gibidir ilerler update olur evlilikten sonra fabrika ayarina geri döner... bu böyle devam ederse ya sen bosanirsan yada aldatirsin yani sana bunlari gösteren birinle tanisirsin o zaman neye yarayacak...

    • yani...

  • Evlenince bizde mi böyle olcaz :(

    • umarım olmazsın canım ya... çok zor gerçekten :(

  • Evllikte 2 yıl çok erken, daha oturması gereken noktalar var. Kimin nasıl ilgi göstereceği ve nasıl ilgi göreceği daha netleşmemiştir.1.si önce kendimizi sorgulamalıyızdiye düşünüyorum. senin beklediğin ilgi normal boyutlarda mı? Kendini geçmişte baba ilgisi görmeyen kız çocuklarının tatminsiz hallerini yaşıyor gibi anlatmışsın, belki eşin yeterince ilgi gösteriyordur ama sen daha fazlasını istiyorsundur. Not: Kızmayın ve alınmayın lütfen,Bu, sizi tanımadığım için yaptığım bir yorum. Ama ortada babasızlık varsa durum daha karmaşık olacaktır. 2.si İlgi görmek için bu kadar ilgi göstermeye gerek yok, daha farklı yöntemler kullanılabilir, harika bir insansın belli ki, kendini hırpalama, beklediğin ilgi davranışlarını ona söylemelisin, söylemek çok zor gelir insan ağzıyla isterse neresiyle yesin diye bi laf var, ama söylemezsen ne istediğini nerden bilecek? ne istiyorsan açık açık söyle: kimisi iltifattan hoşlanır, kimisi hediyeden, kimisi de senin yaptığın gibi emek harcamaktan. Bu konuyla ilgili yazılmış "5 sevgi dili"ni okumanı tavsiye ederim.3.sü belki o kendince ilgi gösteriyordur ama seni tatmin etmiyordur. Mesela benim eşim beni mutlu etmek için hep tatlı alır. Bana çok saçma gelse de bu ilgi davranışı reddedilmemeli, diye ona çok çok teşekkür ederim.4.sü adam gerçekten öküzün tekidir, o zaman değiştiremezsin o şekilde kabul et. Anlamayan anlamak istemeyen eş kadar zoru yoktur. Ama Zamanla, bu zaman dilimi 3-5-10yıl olabilir, kıymetini anlayacaktır.Kendine iyi bak

    • insanları değişmeyeceğine de inanmıyorum. değişmesem ben değişmezdim. evlenmeden önce ben evlenince kocama tost bile yapmam diyen biriydim... büyük konuşmuşum, bak şimdi neler yapan biri oldum...

    • çok teşekkür ederim. babam çok şükür hala sağ, allah başımızdan eksik etmesin. ama ben çocukluğumda baba sevgisini ve ilgisini gerçekten yaşayamadım. çünkü babam sevgisini belli etmezdi. elbette seviyordu bizi ama çocuk aklıyla biz bunu somut bir şekilde görmeyince anlayamıyorduk. o yüzden bir erkekten gelecek ilgiye çok ihtiyacım var belki. benim istediği aşırı bir ilgi değil. ben azıcık da olsa verilebilecek bir ilgiden bahsediyorum.

  • Kurt düşürmek gibi olmasın ama bu kadar güzelliğe rağmen boyle davranıyorsa ben işkillenirim. Çapkınlığı var mı eşinin telefon saklaması geceleri telefonu kapatması gibi.. Umarım aldatılmıyorsundur.. Birde şu var. Sen kendinden çok taviz vermişsin. Kızman gerken yerde susmuşsun. Tepkilerini olumlu veya olumsuz belli edip seninde bir birey olduğunu anlaması lazım.

    • evet.

  • ilgisiz erkek yoktur , ilgisi başkalarına kaymış erkek vardır

    • peki

    • dua etmeni öneririm bir de. eşlerin arasındaki muhabbeti artırmak için dua etmelisin . hem taktik uygula hem gizli gizli duanı et. ama ona sakın çaktırma

    • evlendikten sonra ilgisi azaldı. evet gidişat ilgisiz olmayı gerektiriyor..

    • Öncekileri Göster
  • üzüldüm vallahi yazık olmus..

  • gercekten ne desem bilemedim acıkcası uzuldum sen herseyı yapıyorsn snn bu yaptıklrını uygulayan cok az ınsan vardır emın ol.bence ne yap biliyor musun sabahları kahvltı hzırlama hayır demesini bil ne biliyim eve geldiğinde seni bulamasın cık gez arkdslarınla alısverıs yap yalnız basına yemege cık,senınle sevsmye geldığnde off bu aksm havamda deglm morlm bozk de don kıcını uyu yanı bunları dene bı bakalm yararı olucaktır yanı gercekten takma umursama ama öyle 2 3 gün degil 1 2 hafta dene hayır demesini bil sende sarılma sende uff gt basımdan falan de yemek yapma birde o evdeyken sen ağlayarak gir eve hungur hngr at kenedenı yataga hc knsma falan ıse yarıcak bak gor

    • aralarında işe yarayabilecek tavsiyelerin var, teşekkür ederim.

  • Bir de şöyle bir şey var.Annemin arkadaşlarının eşlerinden ayrılma sebepleri olarak görülen.Eşine biraz annesi gibi davranıyor olabilir misin? Hayatını ona adamış olabilir misin? Sürekli onu düşünen,onun iyi olmasını isteyen bir anne gibi.Belki bunları normal bir eşin yapması gereken şeyler olarak görebiliyor olabilirsin.Fakat bu durum kocan tarafından yanlış algılara sebep oluyor gibi göründü gözüme.Kendinden önce eşini düşünen bir bayan gibi algılanıyor olabilirsin.Demişsin ya başka ortamlarda da,yalnızken de konuşmalarıyla beni bozuyor diye.Bence de bunun sebebi de biraz bu durum.Şöyle düşünüyor olabilir "Nasılsa beni kendinden çok düşünen biri var,ben ona nasıl davranırsam davranayım beni düşünmeyi bırakmayacak." Yani en azından sen böyle hissetirmiş olabilirsin ona.Kısaca,kendini kendine ver biraz.Onu düşünmeyi bırak.Bu durumunuzu umursamayı bırak biraz.Bakalım aynı şekilde hareketlerine devam edecek mi? :)) Sevgiler :))

    • çok teşekkür ederim.

  • Bu sebeblerden dolayı erken bosanmalar meydana geliyoor..Sen hep kendinden taviz veriyorsun birazda onun vermesi lazım.Tek basına evliligi yürütmeye calısıyorsun.Bence onu biraz kıskandır..Seni özlemesini sagla..Bir kac hafta ayrı zaman gecirin..Sanada iyi gelicektirr..Seviyorsun diye her seyine katlanmak zorunda degilsin..Sonradan degismesi kötü olmus.Bu yüzden evlilikten korkuyorumm..

    • Birkac gün ayrı zaman gecir daha cok afallasıın..

    • ben de değişeceğine inanmazdım ama oldu ne yazık ki...

  • Hay tukureyım o adamın şerefine .. yorumları okudum bacım dogru soylemısler osnucunu yazmayı unutma

    • tamam sorumu güncelleyerek sizleri haberdar edeceğim.

  • O zaman sende bakımını süsünü püsünü ihmal etti sabahları ona kahvaltı hazırlamak için uyanma o sana nasıl davranıyosa sende öyle davran ama azıcık sana şefkat gösterdiğinde hemen yumusama sevişmek isterse başım ağırıyo yorgunum falan de gözlemle bişey derse ters cevap ver o patlama noktasına geldiğindede sana ilgiye ihtiyacım olduğunu söylüyodum beni hiç dinlemedin artık bu durum beni çok sinirlendiriyo hiçbişey içimden gelmiyo sitem et

    • tamam teşekkür ederim çok.

  • evet o tiplerden var maleseff.."ben böyleyim işine gelirse" ne kadar itici bir söz..sende o zaman onun canını yakcak şeyler yapıp ben böyleyim de..mantıklımı ya..hayat böyle devam eder mi hiç..önemli olan karşılıklı bir takım isteklerin karşılanması,birbirimize tahammül ederek bazı şeylere eyvallah diyebilmek..tamamıyle kendini geri çek bakalım napıcak.

    • ben yakınlaşmadıkça o da yakınlaşmaz pek... başka yolu yok dediklerini yapacağım gibi...

    • Allah korusun öyle şeyler deme :( onun aynası ol en güzel taktik bu..toplumda sana nasıl davranıyosa aynı şekilde davran..sen sarılmak öpmek istemedikçe o hiç yaklaşmıyomu? yaklaşınca sen tersle..yada sevgisini sorgula,seviyormusun beni diye sorular sorup dur..
      bırak böyle kötü ol madem yapıncada kıymet bilmiyor !

    • evet genel görüş de senin dediğin gibi kendimi biraz geri çekmek. ya yarmayınca senden kötüsü olmuyor, yapınca da kadrin kıymetin bilinmiyor... bazen diyorum ki allahım bana ölümden döneceğim bir şey yaşat, yaşak ki belki o zaman aklı başına gelir de uyanır...

  • Ama sen o kadar cok kendınden vazgecmıssın kı adam ne ısterse yapıyorsun nıye ? o mutlu olurken sen mutlu musun su an ? Ayaklarının uzerınde ,guclu dur erkek bole kadın sevmez emın ol gerektıgı zaman hayır demeyı bıl . Bırak bır gunde ac gıtsın işe ya da cınsellıgınızı yasarken senın ıstedgın olsun olmazsa uyu dırek . Sen onun karısından önce bır kadınsın bunu unutma .

    • -1

    • Kesinlikle katılıyorum +1

    • merime katılıyorum +1

    • Öncekileri Göster
  • Erkeklerin genelinde bu var zaten..cicim aylarında aşkım böcüğüm bitanemevlenince lan karı kalk git sunu getır bnu yap..Soyunuz kurusun

    • çok hayal kırıklığı yaşıyorum :(

  • esin cok ayip ediyor sana karsi, eger gercekten anlattigin gibi biriysen ... himm simdi acaba seni cepte mi biliyor? erkeklerin boyle cok pislik bir huyu vardir, ozellikle evli erkegin kadina karsi davranisinda cok gorulen birseydir bu. nasil olsa benim, bir dedigimi iki etmiyor, ne ugrasiim ki neden enerji ve caba sarfetmiyeyim diye dusunuyor. ozel birsey soracagim, yatak ta da mi ilgisiz? hep sen mi ona "hizmet" ediyorsun?biraz da sen onu bosla, ozellikle cinselligi kullan bu konuda. bakalim ne oluyor, koy bir ambargo bu esine. dene, kaybedecek birseyin yok. esinin geysa si olmamaya cok ozen goster bence.

    • işine gelmediğinden anlamaz o...

    • seytan diyor ki o adami bul, ona bu linki mail olarak yolla :D

    • kendime güvenim felan gitmedi, sadece ne yapacağımı şaşırdım artık. benim diğer bayanlardan neyim eksek? neden başka evli bayanlar gibi ben de ilgi göremiyorum? hayatım eşime bağlı değil, ben de çalışıyorum ve benim de çeşitli uğraşlarım var. ama ben başka bir erkekten iltifat almak istemiyorum ki, sadece eşimden ilgi görmek, ondan tatlı söz duymak istiyorum. illa bunu yapan başkalarına mı gitmek lazım?

    • Öncekileri Göster
  • senn kaybettiğin nokta her istediğini yapmak benim ablamda öyleydi ama sonra aldatıldı ayrıldı eniştemde o aldattığı kızla evlendi ona ilgiliymiş :(

    • inş. çıkmaz ama sen bi bak..

    • bakalım, umarım bir şey çıkmaz...

    • ozamn araştır sen derim

    • Öncekileri Göster
  • gercekten uzuldum adina..hep boylemiydi,sevgilykende boylemiydibelki fazla ilgi vermen onu boguyordurbelki ondandir

    • sevgiliyken böyle değildi, evlenince değişti..,. böyle olacağını bilseydim evlenmezdim :(

Yükleniyor...