Hoşlandığınız birine ilk söyleyeceğiniz söz ne olurdu?

Birinden çok hoşlanıyorum ama nasıl ne diyeceğimi bilmiyorum..

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Basit: Topu ona atmak en iyisi. yükü o taşısın.Sıradan bir sohbetin ortasında. Derin nefes al. bir şey sorucam, senden hoşlanmam seni rahatsız etmiyor umarım, bazen tavırlarından bunu hissediyorum de.Aaa benden hoslanıyor muydun haberim yoktu falan demez eger salak degilse. hemen top ona gecer ve ne diyecegini o düsünsün.sen tabi o ne yanıt verirse versin konunun dısına cıkar sohbeti . Nerde kalmıstık diyip az onceki konuya geri dön:))) o kıvransın:)

Erkekler Ne Diyor 6

  • O çok ışıltılı. Tatile benziyor.

  • Sen yanımdayken veya seni görünce kendimi çok iyi çok mutlu hissediyorum demen senden hoşlanıyorum anlamına gelebilir bence. Böylece direkt senden hoşlanıyorum demene gerek kalmaz. Tabi karşındaki insanda algılama sorunu yoktur inşallah.

  • sendn hoşlanıyorum D:

  • Naber?

  • aşk bir yolunu bulur sen merak etme,bir bakmışsın dökülüvermiş senin veya onun ağzından,bu acele niye..

  • gidip sölemem onla zaman geçiririsn sonra ikiniz hoşlanırsınız birbirinizden :DD

Kızlar Ne Diyor 7

  • Sol yanıma dokunduğun günden beri seni oradan çıkaramıyorum... derdim heralde :D

    • :) denemiştim

    • Bu güzelmişş :D:D

  • Bence bir bayan olarak sen bi şey söyleme.Çünkü her zaman 1-0 geriden gideceksin.Hatta ilerde bir sorun olduğunda ya da ayrıldığınızda topu sana atacak.Sana kıyamadığımdan senle birlikte oldum.ben seni hiç sevmedim sadece hoşlandım falan filan.Yaşadım bunu sakın ilk açılan sen olma.

  • Bir şey söylemene gerek var mı ki, yani söylemek zorunda hissetmenin nedeni nedir?

  • Bir çiçek al, içine güzel birde not yaz ver... Eğer cesaretin yoksa vermeye gönder bu işe yarar bir dene...

  • senden hoşlanıyorum diyeceksin abartma bence...

  • kahve içelim mi birgün ..:)

  • senden hoşlanıyorum olurdu tabiki

Yükleniyor...