Unutmanın yolları ?

eski sevgilimi unutmak istiyorum benı seven biri var onu sevmek istiyorum nasıl unutabilirim .?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • bu işin üstadı olduklarını ileri sürenler tarafından verilen pek çok taktiğe rağmen, genellikle kişiden kişiye farklılık gösterir... ama genel olarak zordur...bence kesin bi yolu da yoktur...## eski sevgili sadece sevgili ise, zaman onu unutmanızı sağlayacaktı. zira yeni anılara hafızada yeni yer açılması gerekir. ama eski sevgili aynı zamanda aşık olunmuş sevgili ise, onu unutmak için yapılacak herşey daha da hatırlatacaktır. ona ait şeyleri hayatınızdan çıkarmaya çalışmak, anıları konservelemekten başka bi şeye yaramaz. kapağı kazara açıldığında her daim taze olduğunu görürsünüz. en iyi çözüm, sıçtığınızı kabul edip, acınızın azalmasını beklemektir. yok olmasını beklemeyin.

Erkekler Ne Diyor 14

  • Genelde çivi çiviyi söker derler ama biri seni seviyor diye başkasını unutmak için onun canını yakma da ne yaparsan yap :)

    • unutmam gerek kesın olarak olmucak bişi oldugu için başkasına şans veriyorum.

    • Karşındaki kişinin sana karşı hisleri olduğu için oldukça kırılmaya müsaittir. Eğer bu girişimin sonunda umduğunu bulamazsan o kişiyi kırmamaya çalış.. En azından baştan bilgilendirmelisin durumun hakkında... Zaman falan iste .

  • öyle bir yol yok...

  • Öyle bir dünya yok hele sevdin mi ve yaşadıklarınada bağlı hele her günün onla geçtiyse falan zor iş ne yazıkki hatta imkansız

    • ALLAH yardımcım olsun oyleyse.

  • Bir kez daha cevap vereyim. Eğer kesin olarak bitirmeye eminsen teldir facetir carttır curttur ulaşabileceğin tum yolları kapat. Mümkünse mekanını değiştir öyle yaparsan daha kısa sürer. mesela biz 4 blok öteye taşınmıştık o bile unutmama çok yardımcı olmuştu(Unutmam için taşınmadık tabi sadece denk gelmişti)

    • Teşekkürler :)

  • yumurtanın sarısıyla beyazını ayırıyorsun.sürmüyosun bile..ulan bari süreydik !

  • Onu tuvalette düşün bi kaç saniye

    • şimdiden sogudum ..

    • Öncekileri Göster
    • teşekkürler denerim :)

    • Rica ederim dediklerimi denersen başka bişeye ihtiyacın olmayacaktır. Milyarda 1 kişi için oturup üzülmeye onu beklemeye değmeyecek kadar kısa bir hayattayız. Onun gibi ve ondan iyi milyarlarca insan var emin ol :)

  • raki + balik + iki arkadas = finish

    • oyle rakı balık ters bana :D

    • Öncekileri Göster
    • Bak anlaştık.

    • anlastik

  • Unutamazsın.

  • o yol zamandan geçiyo :)

  • kendini içkiye ver

  • ben 2 yıllık ilişkimi bitirdim sadece 3 kere tivitırına baktım onuda daha bakmayacağım unuttum unutacağım çünkü bern değerliyim her saniym mutlu olmam için vcar :)

    • Darısı başıma :)

  • yok malesef aklına geldiğinde uyuyabilirsin böle bişy bulunmadı düşünmemeye çalışıcan okdr :(

  • Sana unutturabilirim. Benimle irtibata geç.

    • gerek yok.

    • Ama nolur :(

  • tipik türk kızı yapmayın abi şunu ya, unutmuyorsunuz sonra diyorsunuz erkekler neden bekarete önem veriyo, çünkü o adamı unutmayacaklar, unutun abi siz bu mantalitede olursanız erkekler hep öyle kalacak

Kızlar Ne Diyor 7

  • Aman adı üstünde eski , salla gitsin .

  • seni üzddüğü anları hatırla nefret et.

  • 3 gargara yap gozlerıne patates koy unutursun

    • :) iyiymiş.

    • hahahah :D

  • Unutmaya çalışmak, hatırlamaktır.

  • Hatırlamazsan unutursun. Unutmak istersen unutmazsın.

  • Duygusal bir ilişkinin bitmesi; bir kişi ile duygusal paylaşımın bitmesinin ötesinde, bir yaşam biçiminin kesintiye uğraması anlamına gelebilir: Birlikte yapılan sosyal faaliyetlerin, geleceğe yönelik hayallerin, ortak arkadaşlarla görüşmenin de kesilmesi gibi... * Biten bir ilişkinin ardından, kişinin kendisini sosyal olarak konumlandırma biçimi de değişebilir; örneğin ‘evliliğe doğru giden’ bir ilişkinin bitmesinin ardından, sosyal konum yeniden ‘bekâr’ olarak değişir. Evlenmeyle ilişkili olumlu beklentileri olan bir kişi için ayrılık, bu açıdan da zorlayıcı olabilir. Boşanma yoluyla bekârlığa dönmek ise; sosyal çevrenin de etkisiyle, alışma sürecinin daha sancılı geçmesine yol açabilir.* İlişkinin hayatın hangi döneminde bittiği de, ilişki sonrası dönemde yaşanan streste belirleyici olabilir. Bir ergen, kimlik duygusunun gelişmesi için ailesine duygusal mesafe koyarken; hem arkadaşlarına, hem de romantik duygular hissettiği kişiye yönelir. Bu kişi; takip altında tuttuğu, bir bakışını bile saatlerce yorumlayabildiği, bu şekilde ilk romantik duygularının geliştiği ‘birisi’ olur... Ayrılık yaşayan bir ergen, ani ‘yıkılmalar’ ile çabuk ‘toparlanmalar’ gibi iki uç durumda gidip gelebilirKaynak: Ayrıldığınız Sevgilinizi Unutmanın Yolları link whkaynak

    • baya bi yardımcı oldu teşekkürler :)

    • rica ederim önemli değil

  • onun kötü yönlerini düşünebilirsin mesela

Yükleniyor...