Bir erkeği etkilemenin yolları nelerdir?

Bir erkegi nasıl etkilersinz kızlar yada erkekler en cok neyden etkilenip kızı aklınızdan cıkaramazsınız...(cinsellik dısında)

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • bi kadın bir erkeği etkilemeye çalışmaz!zaten bi etkin varsa erkek bulur seni

    • Farklı bakıs acısı ama bazen etkiyi yaratmak insanın elindedir

    • Öncekileri Göster
    • yıllarını verceksin diyom ben de...tırnaklarınla kazıya kazıya bulacaksın
      3 kuruşa 5 köfte yok

    • Kücük biseyler olunca insan cabalar iste o kücük kıpırtıyı yaratmak istiyorm anla ya

Erkekler Ne Diyor 10

  • bu sitenin top on sorusunu oluştursak ilk 5 te yer alır bu soru

    • Eee cevap?

  • doğal ve akıllı olması çokda aklıllı olmasa iyi olur :D

  • Şu zamanda iffet,haya.

  • Bakışlarınla etkileyebilirsin.Bana bir kız sürekli çaktırmadan bakınca etkileniyorum açıkcası...En kolay yöntem budur.Yanına gidip sevdiği hoşlandığı şeylerden konuşup tartışabilirsiniz.Espri filan yapabilirsin.

    • Bunların hepsini yaptım sonra uzak durmaya basladı nedendr acaba

    • Öncekileri Göster
    • İnsallah...ise yarar ins olur cok tsk ederim

    • Önemli değil.

  • -- muzip ve seksi bakislar + sevimli bi tebessum ve uzun sure gozlerinin icine bakabilme "yetenegi"-- guzellik sart degil, ozguven-- ne istedigini bilmek-- aciksozluluk-- gizemli olmak, merak duygusu erkeklerin akıllarında kalmayı sağlar :)).-- ve bana göre en önemlisi kızın "pes"i iyi oynaması :)))## umarım işine yarar :))

    • Cok tsk ederim ins ise yarar...

    • Ben teşekkür. ederim..

  • Zeka ve kültür, bir erkeği etkilemek istiyorsan bu ikisini kullan.

    • Zekama güveniyorm ama ona karsı duygusalım zekamı kullanamıyorum ki yani zekamı kullanarak ne yapmalıyım

    • Zeki olduğunu göster.Güçlü karekter de önemlidir bunu da unutma.

  • gülüşü konuşması ve kesinlikle parfümü

    • Onun icin parfümümü degistrdm ki cok begendi de olur mu sence biseyler

  • guzel, narin, rahat ayni zamanda guclu karaktere sahip zeki kadin. asagisi kurtarmiyor.

  • Akıllı, çekici.

  • Kişilikli, karakter sahibi bir kadın..Kimin itirazı olabilir ki? Espri anlayışlarını kaybetmeden, kişiliklerini koruyabilen kadınlar erkekleri her zaman cezbeder.

    • Ona karsı hic alıngan davranmıyorum o espri yapıyo bende öyle karsılık veriyorm sizce böyle iyi mi yoksa tripli mi olsam

    • Espirili Ol Tirpli Olma Fazla Sıkarsan Kaçar :)

    • Tsk ederim

Kızlar Ne Diyor 2

  • Aslında zor.. Karşındaki erkek de zorsa işin çok zor :) Ona yaklaşmaktan korkma.. Git konuş arkadaşlık kurKültürünü ve bilgini kullan, güzel de bir gülümsemen varsa etkileyebilirsin

    • Onunla arkadasız aramızda farklı bir iliski var arkadasca da değil yani tanıyorum konusuyorz

    • Öncekileri Göster
    • Cok tsk ederim.

    • Rica ederim :)

  • çilek çiçek çikolata <3

Yükleniyor...