İkizler burcu erkeği nasıldır?Nelerden hoşlanır veya hoşlanmaz?

İkizler burcu bilindigi üzere çift karakterli denir. Ama ya peki aşk'ta nasıldır? Nelerden hoşlanır? Affedici midir, kinci midir, bu erkegi elde etmek için nasıl davranmak gerekir?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Babam ve erkek arkadaşım ikizler burcu..

    Süper küsme huyları vardır.. Küserler ama siz neye küstüğünü anlamazsınız.. Bir şeye küsmeleri demek size de küsmeleri demek.. Babamı örnek veriyorum; bir şey soruyorum mesela ters ters cevap veriyor, sonradan öğreniyorum ki anneme kızmış.. Erkek arkadasım, bir gün sesi bir farklı gelir mesela bana, bir şey var ama söylemez, artık dilimde tüy biter, ne oldu diye sormaktan, cevap; bir şey yok.. Var bir şey varr.. Ama merak etmeyin sonra bu durum kendiliinden geçer, siz kırılmasanız bile öyle zannedip gönlünüzü almak için taklalar atarlar.. Bu hayatımda ki iki erkekde aynı..

    Çok iyi analatik zekaları vardır, çalışkan insanlardır, mantıklı davranmayı bilirler.. Duygusaldırlar, bir anda gözleri dolu dolu olurlar ve öyle bir olurlar ki bu zamanlarda içiniz parçalanır..

    Aileye düşkünlerdir, ağızları çok sıkıdır, dedikodu yapmazlar, birilerini çekiştirdiklerini nerdeyse hiç duymazsınız.. Kendi doğruları onlar için en doğrudur ki, insanı deli eder bu, bu yüzden feci inatcılardır, eğer o doğrunun yanlış olduğu ortaya çıksa bile gururlarından hala doğruymuş, arkasında duruyorlarmış gibi davranırlar.. Gururları çok fazladı. Mütevazi insanlardır, gösterişi sevmezler. Şimdilik aklıma gelenler bu kadar..

    • Kesinlike sıkıntıya gelemiyorlar.. Eğlencelidirler, muhabbetleri çok, bizde arkadas oldugumuz zaman böyleydik.. Kendi dünyaları var ve bize kapısından bile göstermezler içerisini.. İnsanı yoruyor bu bazen, acaba ne derdi var, acaba bir şey mi gizliyor, neden böyle yapıyor derken bir süre sonra enerjisi kalmıyor insanın, sahsen artık bana böyle hissettiriyor..

    • banada kapat konuyu der aslında o önce burda oturuyordu yakındık görüşüyorduk okulu bitti ve döndü dogal olarak.bizim muhabetlerimiz zaten daha önce arkadasken sürekli eski ilişkiler üzerineydi cıkmadan önce dert arkadaşlıgı yapıyorduk.suan ayrıyız ve ben karısıgım terkedildim ama konusmalımıyım diye birlikteyken face'ime hergün girip istedigi gibi resimlerimi silip kontrol ediyordu sırf kıskanclıktan:)

      ve en iyisini yapıosunuz kapalı demekle bencede gelsin bu erkekler birazda özgürlügüne düşkn

    • Rica ederim, ne demek hiç sıkılmadım. :) O aynı sey bizde de var, bıd bıd bıd konusuyorum derdimi sıkıntımı anlatacagım, lafı değiştirir, en sonunda bıkar kapatır telefonu.. Bizde ayrı şehirlerdeyiz, ama ben görüşmek için sadece telefonu tercih ettim, msnde muhabbet bir süre sonra tıkanıyor bence, facede mezun oldugumdan beri görmediğim ilkokul arkadasımden bile kıskanabildiği için kapalı.. Sorduğu zaman msn facebook sıkıcı diyorum gecistiriyorum.. Cok görmek isityorsa yanıma gelsin dimi ama :P

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 12

  • 1ay

    Valla benim kız arkadaşım ikizler burcuydu kıza 4 senmi verdim onun için ugraştım didindim ama 1 hafta ilgilenmedim diye çekti gitti..onun için boşver bulaşma :)

  • 1ay

    Her daim irtibat içerisinde bulunulmalı. Yoksa kopmalar yaşanır.

  • 1ay

    benim yükselenim ikizlermiş, valla bir anda düşünceleri tersine çevirebilirsin ters bir hareketle, o yüzden dikkatli davran

  • 1ay

    Degisknligine ayak uydur aslında zeki değilsen pek elinde tutamaazsin

  • 1ay

    erkek, erkektir. burça göre hareket edilemez

  • 1ay

    eğer uzun soluklu bir ilişki istiyorsan fazla sıkmamalı ve ayak uydurmalısın.

  • 1ay

    yay burcu erkeği candır :)

  • Ben bir ikizler burcuyum bazen ben bile kendimi anlamıyorum..İşin çok zor ama çok eğlenirsin asla şüphe çekme unutmaki dünyanın en zeki ve ayrıntıdaki şeytanı sessizce bulan yegane kişiyiz..Aldatılmak istemiyorsan kıskandırma kıskanma her yaptığın şeye bi açıklama getir asla yalan söyleme çünkü kendisi çok iyi yalan söyleyebildiği için çok çabuk da yalanı anlayabilir..Çünkü gece bile uyurken düşünür ve ha bire puzzle çözer..aaaa bunu yaptığımı anlamadı ve görmedi deme o senin günde aldığın nefes sayını bile sayar unutma.. Onu elde etmek istiyorsan onunla apaçık ilgilendiğini belli et ama asla teklif bekleme sende etme bi anda sinemaya git ve elini elinin ucuna değdir o yavaş yavaş alır onu..ÖZel günlerden nefret eder bayram,doğum günü, sevgililer günü hatta düğünler vs felan işte..Kincimidir sadece ona yaptığınız hatayı birgün apaçık düşmanı olduğunuzu veya bardağını taşırdıysanız öyle bir intikam alırki intihara kadar sürükler sonrada timsah gözyaşları döker.. Çıkma teklişfi beklemeyin eğer bi güç ile teklif ederse sakın naza çekmeyin ve gururunu asla incitmeyin..Çünkü bizim kalbimizle zekamız farklı çalışır köpek gibi aşık olduğu kızla bile evlilik düşünmez sizi evlenecek kişi görmüyorsa...Ben mesela 10 yıl çıktım bi kızla ama asla evlilik düşünmedim..köpek gibide seviyordum ama aldığım hediye toplam 100 tl yapmaz ona ama daha 1 aylık sevgilime sevmediğim halde 350 tl lik saat aldım ... Af dilerseniz affeder ama asla bir daha yapmayın..Biz ikizlerin aşk hayatı çok ters çalışır size karşı nasıl bi his beslediğini kendi bile bilmez onunla zeka üstüne yada fantastik bi filme git...Şu var eğer bi akrep veya yay burcuysan uzak dur sizi kendi zehirinile veya okunuzla öldürür.. hiç bir burcun zarar veremediği tek burçtur sadece kendi burcu zarar verebilir ona.. Ama terazi veya kova isen çok iyi fakat teraziler yalana meyilli fakat yalan söyleyemeyi beceremedikleri için ve çapkın olduğu için güven duygularını hemen yitirirler..Bu arada kız arkadaşları çoktur ve hemen hemen hepsi ona hayatım bitanem aşkım gibi sevgi sözcükleri kullanır bunlarıu pek takmazsanız kafaya ömür boyu sizindir..

    • oooww bu özelliklerini bilmiyordum teşekkür ederim.

  • İkizler erkeğiyim ve maalesef ikizler erkeğini elde edemezsin. İsterse o zaten seni elde edecektir zaten. Ancak maymun iştahlı tiplerdir. Yine de takılmaya değer insanlardır. Güven bana.

    • ya tıpkı şu an senin durumundayım naptında geri döndürdün yada dödümü :(

    • Durumu biraz daha acayım biz beraberdik ve sacma bi sebep'ten bıraktı beni onu tekrar kazanmam gerek bunun içinde yardımınıza ihtiyacım var

  • Aynı anda Farklı duygulara sahip olabiliyorlar. Kinci oldukları kısmen dogru.

    Elde etmek için bizler gibi olmalısın. Peşinden sürekli koşması için gözyaşı ile olmasına izin vermen gerk.

    • gözyası dökenn taraf ben oldum o belki bana belli etmiyor ama cok rahat davranıyor.sonuc itibariyle umarım hatasını anlar gerçek bi hata yapıp terketti

    • Gözyaşı ile peşinden koşulan kız bizim için önemlidir. Belli etmesek de içimizde duygusallık hakim.

    • sizler gibi olmak derken anlayamadım tam ? gözyaşı ile mi duygusalmı bu ikizler erkegi peki biraz acarmısın?

  • genel olarak ılgı odagı olmayı sevıyorlar.bunun yuzunden kıskanclık yapma senın ıcın hos sonuclar dogurmaz.kıncı degıldır ama en ufak bı aldatmada gerı donusu olmayan yola gırersın kısaca bıraz mukemmelıyetcıdırler.

    • fakat hata dedigimiz sey aslında onun yanlıs anlaması ortada birsey yok

    • bende ıkızler burcuyum en ufak bı hata sıkıntı olabılıyor

    • aldatma yok ama o öyle düşünüyor ve bunu ona kanıtlamama ragmen benden sogumus cekti gitti simdi ben ne yapmalıyım

  • Diğer özelliklerini bilmemde kinci olmadıklarını iyi biliyorum...

    • buna sevindim:)

Kızlar Ne Diyor 7

  • 1ay

    kardeş ekşisözlüğü aç ikizler burcu erkeği yaz baştansona oku baya iyi gelir D

  • 1ay

    Amaan..

  • 1ay

    İkizler burcu erkeği ile birlikte olmayı düşünüyorsan her an değişimlere hazır olmalısın. Anı anını tutmaz,

  • sinsi olurlar

    parayı sevmezler..

    sessizdirler

    aşık olduğu kişiden başka kimseye yan gözle bile bakmazlar

    içkiyi severler..

    kumarıda

    • bana aşık olup olmadıgını nasıl anlarım peki?

  • kincidir-affedıcıdır

    -suphecıdır-guvencıdır

    -onyargılıdır-onyargısızdır

    kısacası hersey esıttır ama genelde cok cok suphecı oluyorlar ve hıçbırseyı unutmuyorlar al terazıyı vur ıkızlere aynı sey

    • evet ya herseye süpheli yaklaşıyor bana güvensizmiş gibi ben yapıncada yapma oluyor nedir bu :S

  • Onu etkilemek için öncelikle onun tüm zevklerini, beğendiği herşeyi paylaşmalı ve değer verdiği kimseleri el üstünde tutmalısın. .Her bilgi sahibi olduğu konuda en az senin de bilgin olması gerekecek..İkizler erkeği pek sorumlu değildir o yüzden ona ait herşeyi bilmek, takip etmek ve ilgilenmek senin işin...Yapmaman gereken en önemli şey onun önemsediği bir konuyu veya kendisini en ufak bir şeyde alaya almaktır. .İşte o zaman yandın..daha da dönüp yüzüne bakmaz. senin.. Başka biriyle ilgilenip onu kıskandırmaya çalışırsan da o çoktan başka bir maceraya atılmış olur...Zorluyor bu ikizler erkeği ya :D

    • hadi ya bu kadar alınganmı bu ikizler erkegi herseyi yanlıs anlıyorlar bide

  • Çift karakterlidir ne zaman ne yapacağı belli olmaz.Kibar ve anlayışlı biridir kıskaç biriyle yapamaz :)

    • olabilir evet öyle çok geniş bilgilerim yok(:

    • kendiside cok kıskanctır ayrıcaa

Yükleniyor...