Sizin bildiğiniz çok anlamlı /etkileyici kelimeler var mı?

Arkadaşlar ben sevgilime hep " Aşkım, Bitanem, canım, canımın içi" v.s gibi kelimeler söylüyorum... ama daha etkileyici kelimeler söylemek isterim ona... Sizin bildiğiniz çok anlamlı /etkileyici kelimeler var mı? Daha ne gibi kelimeler söyleyebilirim kendisine?Şimdiden teşekkür ederim...

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Beni iyi dinle Zeynep şimdi.Ben sana balık vermicem balık tutmayı öğreticem ;)Sevgiline hitap edeceğin o gizemli kelimeyi ben değil hiç kimse bulamaz bunu bi kere aklından çıkar ;)Ama sana şöyle bir kıyak geçicem;Erkek olarak bizler fazla sıkıştırılmayı sevmeyiz bunalırız.Fakat sahiplenildiğimizi ve sevgilimizin bize ait olduğunu duymak bizi şımartır :)''Erkeğim'' derken nasıl ona sahip olduğunu ve ona ait olduğunu gösteriyorsun işte formül bu.Mesele ona bir kelime ile hitap etmek değil.Mesele ona ait olduğunu hissettirmek ve onunda yalnızca sana ait olduğunu dile geitrmek.Ona söyleyeceğin güzel bir kelime arama ;)Bana ''bebeğim'' desene de. Sana ait olmak çok güzel de.Bunun üstüne Hakan, Mehmet, Ahmet vs. seni seviyorum desende o çocuk için farketmez artık bir kere ayakları yerden kesilmiştir :)Mutluluklar...

    • gercekten coook tesekkür ederim:))) ne yazi yazdin sen yaaa... vaay beee:))) sagolasin tekrar...

Erkekler Ne Diyor 17

  • aşkitoooooooooommmmmmmmmmmm hariç hepsi etkileyici

    • he ya ASKITOM biraz tuhaf:)))

  • Aslanım, yiğidim, paşam demeyi, denersen pişman olmazsin:)

    • tamam sagol:))

  • erkeğim dee

    • bilmem ki...:)))

    • daha diyeceğini demişsin başaka kelimeye ne gerek var :D

    • zaten o kelime denildi:)

  • daha ilerisi yalana girer.

    • :))))) anladim...

    • daha ilerisini leyla ile mecnun söyler.ferhat ile şirin başka ne vardı?

    • niye ki?

  • sırf söz olsun diye söylememelisin o zaman sevgini göstermek için bişiye ihtiyac duymuş oluyorsun, oysa sevgi ihtiyac duyulmadan tamamen ve sadece yürekten içten gelen bi duygudur, yeri gelir ayı kro eşşek sıpa sümüklü vs dersin, yeri gelir arkadaşım dostum falan, yeri gelir ömrüm sevdiceğim, pirinç tanem, ruhumun sahibi, diğer yarım, nefesim, sabah güneşim, içimi ısıtan güneşim, gözümün feri, elleri cennet kokan yarim, falan işte, o anki ruh haline bağlıdır yani, kendini zorlama bu konuda basitleşirsin.

    • :)))

    • tsk ederim, olması gereken budur diye düşünüyorum :)

    • cok haklisin... cevap bir numara desem.. kelimeleri cok begendim:))))

  • canımın içininde içibitanelerin bitanesiyüzüklerin efendisi falan filan işte

    • tamam sagol:)))

  • tatbiki var biran önce bu pembe hayallerden çıkın ve gerçek duygularınızı yansıtan kelimeler kullanın

    • ama bu dediklerin cok etkileyici bence... ben begeniyorum...

    • bitanem aşkım canımın içi hayatım bunlar eski pembe dizive yeşilçam filmlerinde kadı entelektüell kesimde artık duyguarını olduğu gibi yansıtan kelimekr kulanılır

    • ne gibi mesela?

  • gülüşüm,öksürük şurubum,ağrı kesicim,mutluluk hormonum,şaşkolozum,şaşkınım,pizza siparişim,hamburger ekmeğim vs

    • tabiki

    • :)))) sagol...

  • Tatlım,hayatım,balım,Fazla şımartma derim :)

    • haklisin aslinda:))))) sagol:)

  • sevgilin nasıl sinirli mi yetenekli mi yani demek istediğim alıcı noktalarından bi tanesini söyle cevap vereyim ?

    • tamam sagol:)

    • güçlü şirinim,aşık şirinim de :D

    • yani biraz sinirli:S ama cokta degil:) birde yetenekli derken?

  • Elzemim de, .)

    • elzemim mi?

  • daha ileri gitme pütürgeli..

    • :)))))) aslinda öyle...

    • daha ne diyeceksin hepsini demişsin işte:))kelime kalmamış ki be :))

    • :)))))) niye ki pütürgeli?

  • bilmem ki ben odun gibi birşeyim pek anlamam :-)

    • kusura bakma artık :-)

    • :)))))) anladim...

  • erkeğim de

    • :D:D

    • yok artik:))))))

    • tamamm koca essegım de :)

    • Öncekileri Göster
  • kırmızı kukuletalı arizona kertenkelem.

    • o ne beee?:):):):)

  • Balım,bebişim,panpişim,cicişim,

    • BALIM iyimis...

  • Rica ederim.Kocacım de

    • Sen sağol

    • olur mu öyle seeey... aslaa...ben asla assalamadim yanlis anlama beni... neyse tamam yine de sagol..

    • sende benim durmumu bilmeden aşağılamaya kalkışma

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 5

  • bnce bnu bze sormamalısın içinden ne geliosa o ona mükemmel gelicektr:)

    • tamam sagol:)

  • En iyi cevap anlatıyor da o kişiye özgü olmalı ve içinde sizin sevginiz olmalı...

    • sagolasin:)

  • Erkeğim ve paşam uhuuuu çok kışkırtıcı :D bence yani ben öyle hitap ederdim :)

    • rica ederim :)

    • :))))tamam sagol...

    • paşam zaten sen bilirsin paşam birazcık egosunu tatmin etmek için arada işe yarıyor :)

    • Öncekileri Göster
  • oldu olası erkeğim yada kadınım kelimesi hoşuma gitmiştir çünkü bir tek benim olduğunu bildiğim için sahiplenici etkisi olduğu için

    • tamam:))) sagol:))

    • çokda da söyleme büyünün etkisi azalıyor

    • evet ya! yani ERKEGIM kelimesi de benim gercekten cok hosuma gidiyor... yani kesssin onunda hsuna gidecek..:)))

  • Yavrum :) ciğerparem :) kalbimin atar damarı :) vurucu timim :) tokmalcı başi :)

    • tamam sagol:)

Yükleniyor...