İngilizce Türkçe iyi bir çeviri sitesi bilen var mı?

Arkadaşlar çok açılinden bana ingilizce türkçe çeviri yapabilecek bi site bulmam gerekli. Bilgi sahibi olanlar beni aydınlatabilirler mi?

Güncellemeler:
sağolun ama translate dışında , çünkü yanlış çeviriyor :)
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • geçen soran bendim :)arkadaş, kelime çeviri istiyosan google translate derim. cümle çeviride hepsi zayıf kalıyo, kabaca çeviriyolar.ama pratiklik açısından google translate yine..makale tarzı bi ceviri yapacaksan, bunu parayla yapan şirketler yada insanlar var.www.yeminlitercuman.com var mesela ilan verebilirsin buraya, ama sanırım buna ihtiyacın yok. kimse yazmamış heralde tureng var. oraya da bi bak derim. ufak bi programını indiriyosun o da ceviriyo

    • minyu hızır gibisin valla , çok saol makale çeviricem evet

Erkekler Ne Diyor 7

  • Google Translate :D

    • dip not ; öylesine yazdım :D

  • Hani bizkui reklamlarında söylüyor ya sen yenisin galiba diye:))bende siz yenisiniz galiba mı diyeyim şaka tabi:))google çeviri sitesi harika karkulade bir çeviri sunuyor ingilizceden arapçaya çinceden japoncaya yok yok yani .. başarılar...

  • hemencevir.com üstüne tanımam

    • çeviremiyo hiç. google dan beter.

  • cumleceviri.com

  • Zargan

  • tamamen cümle çeviren iyi bir site yok denebilir seslisozluk.com ' u kullanıyorum ben ve tabikide google translate var

    • birde cümle çevirme grammarini kafanda kur gerekli kelimeleri çevir sadece

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...